- Negreanu
- OP
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
Astazi dupa o plimbare las masina pornita la relantiu care spre surprinderea mea era pe la 1100-1200rpm....opresc motorul si pornesc din nou (a pornit un pic mai greu)..o las pornita (relantiul era la turatia normala)..dupa zece minute iar creste la 1100 rpm...opresc si nu mai porneste...iau curent de la alta masina porneste la sfert..dupa 5 km (cat aveam pana acasa) o las sa vad cate ture are la relanti...1100..se aprinde martorii ABS si ESP..dupa care se sting si se aprinde volanul cu semnul exclamarii (servodirectia mergea perfect)..Care ar putea sa fie cauza? Mentionez ca bateria are 4 ani...dar a pornit tot timpul chiar si la -16 grade
Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar nu stiu ce as putea sa caut sa gasesc exact pe subiect..Multumesc!
Ultima modificare făcută de Negreanu la Vin 18 Mar, 2011 1:40 pm
Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar nu stiu ce as putea sa caut sa gasesc exact pe subiect..Multumesc!
Ultima modificare făcută de Negreanu la Vin 18 Mar, 2011 1:40 pm
- gogo_y17dt
- **
- 490 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Negreanu
- OP
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
s-a rezolvat ieri..schimbat puntea de diode si releul de incarcare...firma producatoare: mobiltron sau c-am asa ceva...a mai pus cineva piese de la aceasta firma? sunt bune?
Ieri cand sa plec din service masina cu cheita aprinsa..se stinge dupa 2 min iar ala de acolo zice ca este din cauza ca nu a avut curent suficient..
Astazi de dimineata acelasi lucru...sa fie ceva tot din curent sau vreo bujie?...masina a pornit normal
Ieri cand sa plec din service masina cu cheita aprinsa..se stinge dupa 2 min iar ala de acolo zice ca este din cauza ca nu a avut curent suficient..
Astazi de dimineata acelasi lucru...sa fie ceva tot din curent sau vreo bujie?...masina a pornit normal
- Negreanu
- OP
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare: influenteaza puterea unei baterii alternatorul sau altceva? ex: cand am schimbat bateria originala am luat de la cineva o baterie de 100 si ceva de amperi ( dupa o skoda octavia)...La un an s-a ars puntea de diode si releul de incarcare de la alternator....Ar putea fi aceasta o cauza? Bateria este si in prezent pe masina..Trebuie schimbata cu una mai mica?
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
dmihai
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cu bateria asta(100Ah) poti sa iti pui si sistem Start&Stop si nu influenteaza cu nimic alternatorul.
Dupa cum spune si colegul nostru @chelu adrian, povestea asta cu alternatorul este dintre cele mai frecvent intalnite la vectraC Z19DTx, am patit-o si eu (chiar pe autostrada, bine ca n-am oprit-o acolo ) si alti prieteni.
Cred ca o rezolvare ar fi sa schimbi actualul alternator ( probabil de 100-105Ah) cu unul de amperaj mai mare (120Ah... )
Dupa cum spune si colegul nostru @chelu adrian, povestea asta cu alternatorul este dintre cele mai frecvent intalnite la vectraC Z19DTx, am patit-o si eu (chiar pe autostrada, bine ca n-am oprit-o acolo ) si alti prieteni.
Cred ca o rezolvare ar fi sa schimbi actualul alternator ( probabil de 100-105Ah) cu unul de amperaj mai mare (120Ah... )
taz002dev
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Buna, la toata lumea buna!
Am si eu o problema cu incarcarea pe un vectra c z19dt din 2005. De obicei incarca la 13,9v masurat cand am cumparat bateria, iar acum, (dupa trei ani) incarca doar 13,5, daca mai dau drumul si la AC scade la 13,3 - 13,4. Am schimbat puntea de diode (care nu avea nimic), am pus una noua si este aceeasi treaba. Am schimbat si regulatorul de tensiune cu unul SH, aceeasi treaba! Am schimbat si fulia, ca era intepenita! Am pus si alta baterie (buna!) Nu stiu daca e cazul sa dau bani pe un regulator nou, sau o fi altceva. Intre timp a aparut o problema si mai urata. Nu se mai aprinde martorul de ulei si nu mai porneste. Am miscat de niste magistrale de pe langa alternator si a pornit, dar nu am servodirectie, ba se misca ba nu se misca aucul turometrului! Daca mai misc din magistrale ba porneste ba nu mai porneste! Adica nu porneste ca nu se invarte deloc. Ma gandesc ca tot din magistralele acelea o fi ceva, dar care din cele doua? Amandoua duc pe sub filtrul de aer sub bara in partea dreapta. Am scos firele din imbracamintea magistralelor in ideea ca poate gasesc vreun fir ciupit sau ars sau topit... nimic! La un moment dat pornise si aveam si servodirectie, dar dupa ce am matisat firele si le-am pus la loc, am ramas ca inainte cu un motor care nu se invarte! Are cineva vreo idee? Multumesc!
Ultima modificare făcută de 3fan la Dum 26 Jul, 2015 2:22 pm, modificat de 3 ori în total
Am si eu o problema cu incarcarea pe un vectra c z19dt din 2005. De obicei incarca la 13,9v masurat cand am cumparat bateria, iar acum, (dupa trei ani) incarca doar 13,5, daca mai dau drumul si la AC scade la 13,3 - 13,4. Am schimbat puntea de diode (care nu avea nimic), am pus una noua si este aceeasi treaba. Am schimbat si regulatorul de tensiune cu unul SH, aceeasi treaba! Am schimbat si fulia, ca era intepenita! Am pus si alta baterie (buna!) Nu stiu daca e cazul sa dau bani pe un regulator nou, sau o fi altceva. Intre timp a aparut o problema si mai urata. Nu se mai aprinde martorul de ulei si nu mai porneste. Am miscat de niste magistrale de pe langa alternator si a pornit, dar nu am servodirectie, ba se misca ba nu se misca aucul turometrului! Daca mai misc din magistrale ba porneste ba nu mai porneste! Adica nu porneste ca nu se invarte deloc. Ma gandesc ca tot din magistralele acelea o fi ceva, dar care din cele doua? Amandoua duc pe sub filtrul de aer sub bara in partea dreapta. Am scos firele din imbracamintea magistralelor in ideea ca poate gasesc vreun fir ciupit sau ars sau topit... nimic! La un moment dat pornise si aveam si servodirectie, dar dupa ce am matisat firele si le-am pus la loc, am ramas ca inainte cu un motor care nu se invarte! Are cineva vreo idee? Multumesc!
Ultima modificare făcută de 3fan la Dum 26 Jul, 2015 2:22 pm, modificat de 3 ori în total
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat