Dann93
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Poate ma ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema.Am pornit sa vin din Germania in Romania cu masina mea (Opel insignia 2.0 cdti a20dth 160 cai) ,am mers cu ea in forja tot la 180-190-200 cam 300 de km,dupa 300 de km imi apare in bord "Service Vehicle Soon" precizez ca inainte a circulat altcineva cu ea doar in oras si mers sub 2500 de ture.Am fost inspirat poate prost sau poate a fost bine sa scot mufa de la debimetrul de aer,masina a inceput sa traga ,dar tot nu ca inainte,dupa aproximativ 500 km deja incepea sa o puna in "bot" nu mai tragea ,facea la fel ca inainte sa ii scot mufa.In sfarsit,ajung acasa,dimineata nedormit merg la primul service autorizat din Nasaud judetul Bistrita Nasaud,aici mi s-a spus ca am eroare pe un senzor de presiune de la turbo si o eroare pe debimetrul de aer,am facut comanda de ambele,le-am pus azi pe masina unde la 800 ron ambele,surpriza masina se comporta la fel,acuma mi s-a spus ca ar fi filtrul de particule,am zis ok,o fac si pe asta dar ma tem ca nu cumva sa nu fie filtrul de particule,adica sa il scot degeaba afara sa il anulez din calculator si apoi sa se manifeste la fel, PRecizez ca am martorul galben aprins ca un motor,si din cand in cand apare iar service vehicle soon. Va rog daca se poate si stiti sa ma ajutati in asta ,nu vreau sa fac o prostie mare .
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
si dupa ce ti-a aparut eroarea si problemele tot asa ai venit cu vitezele spuse de tine? ...
este posibil ca filtrul de particule sa nu fi reusit sa isi faca regenerarile atunci cand a fost masina umblata prin oras subturat si tu cand ai luat-o la alergat si i-ai dat talpi sa se fi desfacut din el bucati de calamina care au blocat ceva pe acolo. Oricum fara sa pui o eroare aici nu te poate ajuta nimeni...
verifica si nivelul de ulei si mirosul daca nu este crescut si miros de motorina
este posibil ca filtrul de particule sa nu fi reusit sa isi faca regenerarile atunci cand a fost masina umblata prin oras subturat si tu cand ai luat-o la alergat si i-ai dat talpi sa se fi desfacut din el bucati de calamina care au blocat ceva pe acolo. Oricum fara sa pui o eroare aici nu te poate ajuta nimeni...
verifica si nivelul de ulei si mirosul daca nu este crescut si miros de motorina
crryyll
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
- deleted-100636
- *
- 3 mesaje
- din 27 Mar 2015
deleted-100636
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
nomax
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Tind sa cred ca problema apare de la DPF care s-a incarcat in urma spargerii furtunului turbo.
Daca apare eroarea P2282 si ti-ai schimbat debitmetru de aer.... Guess what!? ...posibilitate sa te fi facut cu 2 debitmetre functionale. De obicei in cazul acestei erori problema este de la furtun. daca circuli mai mult cu furtunul fisurat apare o incarcare suplimentare a DPF, cel putin asa zic manualele de service.
Asa ca poti incerca cele de mai sus.
Spor.
Daca apare eroarea P2282 si ti-ai schimbat debitmetru de aer.... Guess what!? ...posibilitate sa te fi facut cu 2 debitmetre functionale. De obicei in cazul acestei erori problema este de la furtun. daca circuli mai mult cu furtunul fisurat apare o incarcare suplimentare a DPF, cel putin asa zic manualele de service.
Asa ca poti incerca cele de mai sus.
Spor.