Soluție | |
- Kre
- **
- 163 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Alta tara
Kre
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Tot ceva de genul asta mi s-a intamplat si mie de doua ori pana acum - Insignia 2.0, 160CP, produsa in noiembrie 2010.
Nu am alte probleme (oscilatii la turometru etc.). Problema s-a intamplat la cativa kilometrii din momentul in care am pornit masina, clima mergea permanent. S-a intamplat doar cand am scos masina din viteza in mers.
Oricum am ceva lampi de schimbat la ea, asa ca o sa fac si o diagnoza la reprezentanta, desi la ultima facuta (acum vreo luna jumate, cand am schimbat bateria) cei de la reprezentanta nu au depistat nimic deosebit.
Masina o am din ianuarie, i-am facut in februarie o verificare completa la reprezentanta Opel din Timisoara, i-am facut apoi o diagnoza si la o reprezentanta de aici din Bratislava, dar nimeni nu a vazut nimic deosebit.
sorin27msg, ai mai aflat ceva intre timp?
Tot ceva de genul asta mi s-a intamplat si mie de doua ori pana acum - Insignia 2.0, 160CP, produsa in noiembrie 2010.
Nu am alte probleme (oscilatii la turometru etc.). Problema s-a intamplat la cativa kilometrii din momentul in care am pornit masina, clima mergea permanent. S-a intamplat doar cand am scos masina din viteza in mers.
Oricum am ceva lampi de schimbat la ea, asa ca o sa fac si o diagnoza la reprezentanta, desi la ultima facuta (acum vreo luna jumate, cand am schimbat bateria) cei de la reprezentanta nu au depistat nimic deosebit.
Masina o am din ianuarie, i-am facut in februarie o verificare completa la reprezentanta Opel din Timisoara, i-am facut apoi o diagnoza si la o reprezentanta de aici din Bratislava, dar nimeni nu a vazut nimic deosebit.
sorin27msg, ai mai aflat ceva intre timp?
- sorin27msg
- OP
- 39 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
sorin27msg
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Kre
- **
- 163 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Alta tara
Kre
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Da, e posibil... ca si eu inca mai rulam pe ce motorina mai aveam in rezervor din plinul facut cand am fost ultima oara in Ro. Desi e interesant, ca am mai alimentat in Romania, la Rompetrol, PetromV, si nu neaparat din sortimentul mai scump si n-am avut probleme pana acum.
Dar o sa vad si eu cum se comporta pe viitor, ca am facut in weekend plinul in Austria...
Dar o sa vad si eu cum se comporta pe viitor, ca am facut in weekend plinul in Austria...
- sorin27msg
- OP
- 39 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
sorin27msg
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o Insignia de 130Cp din 2010, 142,000 km si am patit si eu de doua ori sa mi se opreasca motorul in mers. Motorul nu era rece(mergeam de cel putin 40-50km), clima era pornita pe treapta 2, motorina exclusiv Rompetrol(un plin Efix51 si un plin EfixS55) - si mi s-a oprit in ambele cazuri. Filtre, ulei, schimbate de 3000km. Filtrul de motorina il schimb la fiecare revizie.Nu am ajuns inca sa o bag pe diagnoza, dar dupa repornire, a plecat fara probleme. As exclude varianta motorinei de proasta calitate si as inclina mai mut spre EGR, sistem Injectie, senzori, etc
Am si eu o Insignia de 130Cp din 2010, 142,000 km si am patit si eu de doua ori sa mi se opreasca motorul in mers. Motorul nu era rece(mergeam de cel putin 40-50km), clima era pornita pe treapta 2, motorina exclusiv Rompetrol(un plin Efix51 si un plin EfixS55) - si mi s-a oprit in ambele cazuri. Filtre, ulei, schimbate de 3000km. Filtrul de motorina il schimb la fiecare revizie.Nu am ajuns inca sa o bag pe diagnoza, dar dupa repornire, a plecat fara probleme. As exclude varianta motorinei de proasta calitate si as inclina mai mut spre EGR, sistem Injectie, senzori, etc
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
sty
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2015
- Mesaj Privat
Ma lovesc de aceeași problema cu opritul motorului când o scot la relanti, dar țin sa precizez ca pun motorina doar de la OMV si tot am problemã asta, am fost cu ea la tester de 3 ori in locuri diferite si nu se gãsește nicio problema....o singura treaba mi-a pãrut dubioasa, faptul ca, cu motorul pornit am deschis capota si atingand furtunele cu speranta ca se intampla ceva deosebit, momentul in care am atins furtunasul de la tulumba ca re duce spre motor, s-a schimbat turația motorulu, si partea ciudata este ca furtunul nu are niciun defect
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- surlaru dan
- *
- 14 mesaje
- din 04 Nov 2015
- Insignia 2009
- Prahova
surlaru dan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2015
- Mesaj Privat
Alex.D
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
Am patit si eu ieri de 2 ori. Plecam din austria spre romania. Prima oprire imediat la start la primul semafor dupa ce am alimentat. Shell v power diesel (sortimentul scump). Aitostrada toata nici o problema. Ajuns in timisoara a mai facut o data, imediat dupa un scurt bazait.
Motorina proasta se exclude, am alimentat de la shell din austria.
Dintre toti care au scris a rezolvat cineva ceva?
Motorina proasta se exclude, am alimentat de la shell din austria.
Dintre toti care au scris a rezolvat cineva ceva?
- surlaru dan
- *
- 14 mesaje
- din 04 Nov 2015
- Insignia 2009
- Prahova
surlaru dan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2015
- Mesaj Privat
Pai eu de atunci am mai avut prin iunie,la 140 km/h ,pe liber ,pun frana si vad ca scade turatia la zero:acum nu stiu daca motorul s-a oprit ca in masina era copilul cu nepotii(galagie) iar au am intrat in panica;asa ca i-am dat din cheie oprire-pornire.si a mers.Acum de la asta,dupa ce am schimbat electrovalva turbo (nu era la locul ei ,era in aer,atarna), sa nu fie intr-un ceas rau, nu a mai facut;si am facut turul tarii cu ea(ei zic,cate odata cu frica pe anumite serpentine).A,si nu o mai las pe liber mai deloc.numai cu ea in viteza.sa moara de oftica.
Ps.nu stiu daca era sticata electrovalva.
Ps.nu stiu daca era sticata electrovalva.
Alex.D
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
deci si tu ai banuit electrovalva ca si mine. a doua oara s-a auzit acel bazait exact inainte de a se opri.
colegul Kre de mai sus a facut resoftare si apoi nu a mai facut (dar are doar 3 luni de atunci).
La mine ma sperie ca am avut 2 in aceeasi zi.
si la semafor cum faci, o tii cu ambrieajul apasat pana ajungi sa te opresti si de abia atunci o scoti din viteza? eu altfel nu stiu decat sa o scot din viteza si sa franez de la 10-20 kmh
colegul Kre de mai sus a facut resoftare si apoi nu a mai facut (dar are doar 3 luni de atunci).
La mine ma sperie ca am avut 2 in aceeasi zi.
si la semafor cum faci, o tii cu ambrieajul apasat pana ajungi sa te opresti si de abia atunci o scoti din viteza? eu altfel nu stiu decat sa o scot din viteza si sa franez de la 10-20 kmh
- surlaru dan
- *
- 14 mesaje
- din 04 Nov 2015
- Insignia 2009
- Prahova
surlaru dan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2015
- Mesaj Privat
La semafor o las in frana de motor pana la limita.in timpul asta apas si frana.o duc la limita;acum ,faza a mers si am facut Transfagarasanul asa.
am fost si eu la testere cu ea,la multi(reprezentanta si particulari)--- toti,"nu e domule nimic,daca mai face veniti inapoi""sa muriti voi!?- asa ca am presupus ca pierde aer sau nu ia aer cum trebuie,caci se oprea la franare si pe liber.
am fost si eu la testere cu ea,la multi(reprezentanta si particulari)--- toti,"nu e domule nimic,daca mai face veniti inapoi""sa muriti voi!?- asa ca am presupus ca pierde aer sau nu ia aer cum trebuie,caci se oprea la franare si pe liber.
- nicu.olaru
- *
- 7 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Galati
nicu.olaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
De un an de zile ma lovesc si eu de aceeasi problema, opritul motorului in timpul mersului când o scot pe liber (Ecoflex 130CP - din 2010), in franare si doar cu aerul pornit. Tin sa precizez ca se manifesta rar, dar e foarte neplacut daca te prinde pe viraj. Am o banuiala ca problema ar putea fi cauzata de servofrana, dar se pare ca cei de la service (nu reprezentanta Opel) au exclus acest cauza, fara sa faca o investigatie in aceasta directie. Daca intre timp unul din colegi a gasit cauza acestei probleme, il rog sa o faca cunoscuta pe forum.