valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Am cumparat recent un carlig remorcare GM, cu tot cu releu, de ocazie. Carligul a fost demontat de pe o Astra H caravan (cu carlig din fabrica), si teoretic trebuia sa nu fie nicio problema sa-l montez pe a mea, numai ca dupa achizitionare am constatat ca mufa de pe firul care vine de la priza exterioara (are priza cu 13 pini) nu se potriveste cu mufa din releu. Dupa discutia cu vanzatorul, am ajuns la concluzia ca masina originala avea portiunea de la intrarea in caroserie pana la panoul de cuplare spate, cablata pe instalatia masinii. Releul si carligul fiind fabricate in 2009 provin de pe o masina banuiesc tot 2009. A mea fiind 2006 nu are acea bucata de traseu cablata.
In concluzie trebuie sa fac conexiunile manual, numai ca nu stiu dispunerea pinilor pe modulul releu. Priza exterioara fiind standard euro nu a fost problema de identificat pinii,, dar pe releu nu gasesc pe nicaieri dispunerea lor.
Stiu ca in caz de forta majora se pot face legaturi in deviatie de pe blocurile de lumini, dar daca tot am mufa completa si modulul, as vrea sa-l conectez sa functioneze normal, mai ales ca am de gand sa pun o rulota pe el, si as vrea sa am toate facilitatile oferite de modulul original.
Incerc sa atasez aici pozele releului ,
si mufa intermediara:
teoretic cele doua trebuiau sa se cupleze, practic trebuie sa le pun manual dupa ce fac rost de o mufa dreptunghiulara, si nu stiu dispunerea pinilor din modul. Ma poate ajuta cineva?
Am cumparat recent un carlig remorcare GM, cu tot cu releu, de ocazie. Carligul a fost demontat de pe o Astra H caravan (cu carlig din fabrica), si teoretic trebuia sa nu fie nicio problema sa-l montez pe a mea, numai ca dupa achizitionare am constatat ca mufa de pe firul care vine de la priza exterioara (are priza cu 13 pini) nu se potriveste cu mufa din releu. Dupa discutia cu vanzatorul, am ajuns la concluzia ca masina originala avea portiunea de la intrarea in caroserie pana la panoul de cuplare spate, cablata pe instalatia masinii. Releul si carligul fiind fabricate in 2009 provin de pe o masina banuiesc tot 2009. A mea fiind 2006 nu are acea bucata de traseu cablata.
In concluzie trebuie sa fac conexiunile manual, numai ca nu stiu dispunerea pinilor pe modulul releu. Priza exterioara fiind standard euro nu a fost problema de identificat pinii,, dar pe releu nu gasesc pe nicaieri dispunerea lor.
Stiu ca in caz de forta majora se pot face legaturi in deviatie de pe blocurile de lumini, dar daca tot am mufa completa si modulul, as vrea sa-l conectez sa functioneze normal, mai ales ca am de gand sa pun o rulota pe el, si as vrea sa am toate facilitatile oferite de modulul original.
Incerc sa atasez aici pozele releului ,
si mufa intermediara:
teoretic cele doua trebuiau sa se cupleze, practic trebuie sa le pun manual dupa ce fac rost de o mufa dreptunghiulara, si nu stiu dispunerea pinilor din modul. Ma poate ajuta cineva?
- tasedoru78
- **
- 54 mesaje
- din 26 Jun 2014
- Astra 2004 X14XEP
- Valcea
tasedoru78
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 X14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut tie nu ti-a dat toata instalatia mai trebuia o bucata de cablu de 30-50cm cu doua mufe cea care intra in mufa aceea rotunda si cea din releu dreptunghiulara
poti trage direct firele in releu cu niste papuci adecvati nu reusesc sa postez o foto ca sa iti dai seama de culori
Pinii din releu corespund cu urmatoarele culori
pinul 1----gri cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 7
pinul 2---negru cu verde -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 4
pinul 3---negru cu albastru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 2
pinul 4---alb cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 8
pinul 5---negru cu galben -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 6
pinul 6---negru cu alb -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 1
pinul 7--- liber
pinul 8---liber
pinul 9---liber
pinul 10---Rosu gros -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 9
pinul 11---liber
pinul 12---gri cu rosu -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 5
firul sau firele Maro se leaga la masa cu un papuc rotund la caroserie -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 3 si 13
valabil Astra H caravan la zafira se inverseaza doua firedar nule mai stiu
poti trage direct firele in releu cu niste papuci adecvati nu reusesc sa postez o foto ca sa iti dai seama de culori
Pinii din releu corespund cu urmatoarele culori
pinul 1----gri cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 7
pinul 2---negru cu verde -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 4
pinul 3---negru cu albastru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 2
pinul 4---alb cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 8
pinul 5---negru cu galben -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 6
pinul 6---negru cu alb -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 1
pinul 7--- liber
pinul 8---liber
pinul 9---liber
pinul 10---Rosu gros -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 9
pinul 11---liber
pinul 12---gri cu rosu -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 5
firul sau firele Maro se leaga la masa cu un papuc rotund la caroserie -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 3 si 13
valabil Astra H caravan la zafira se inverseaza doua firedar nule mai stiu
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Multumesc mult!
Ce ai gasit tu, se verifica cu ce am gasit eu, si cu ce am constatat desfacand modulul. In disperare de cauza am desfacut modulul si m-am lamurit ce contine. Sunt relee electronice, comandate de calculator. Simte consumator conectat, da curent, si semnalizeaza ca ai remorca dupa tine. 7,8,9 NC-uri,, sunt lipite doar dar nu au legatura intern cu nimic, in schimb 10 si 11 sunt amandoua +12v de forta. Nu stiu inca daca e permanent sau apare cand e pus contactul. Conform schemelor ar trebui sa fie permanent, direct din baterie. Tot din schema constat ca lipseste acel +12v de "frigider", care ar trebui sa apara numai cand e pornit motorul.(pinul 10 de pe priza nu apare nicaieri in schema Opel.)
Din lipsa de papuci potriviti pentru contactele de pe releu, am ales sa lipesc fire de cca 40cm de contacte si in capatul celalalt sa le pun papuci izolati pentru conectarea cu restul instalatiei.(inlocuirea mufei de trecere lipsa). Oricum releul ala moare impreuna cu carligul si priza lui.
Am gasit schema in manualul lui Riidiger Etzold dar nu se potriveste 100% cu ce mi-ai scris tu la partea cu semnalizarile. In carte semnalul vine direct pe triplele din spate, nu in releu. Oricum o sa fac o simulare cu niste becuri, si pot suci pinii din papuci.
Pozele nu se ataseaza din cauza site-ului. La primul post a mers, acum nu mai vrea!
Ce ai gasit tu, se verifica cu ce am gasit eu, si cu ce am constatat desfacand modulul. In disperare de cauza am desfacut modulul si m-am lamurit ce contine. Sunt relee electronice, comandate de calculator. Simte consumator conectat, da curent, si semnalizeaza ca ai remorca dupa tine. 7,8,9 NC-uri,, sunt lipite doar dar nu au legatura intern cu nimic, in schimb 10 si 11 sunt amandoua +12v de forta. Nu stiu inca daca e permanent sau apare cand e pus contactul. Conform schemelor ar trebui sa fie permanent, direct din baterie. Tot din schema constat ca lipseste acel +12v de "frigider", care ar trebui sa apara numai cand e pornit motorul.(pinul 10 de pe priza nu apare nicaieri in schema Opel.)
Din lipsa de papuci potriviti pentru contactele de pe releu, am ales sa lipesc fire de cca 40cm de contacte si in capatul celalalt sa le pun papuci izolati pentru conectarea cu restul instalatiei.(inlocuirea mufei de trecere lipsa). Oricum releul ala moare impreuna cu carligul si priza lui.
Am gasit schema in manualul lui Riidiger Etzold dar nu se potriveste 100% cu ce mi-ai scris tu la partea cu semnalizarile. In carte semnalul vine direct pe triplele din spate, nu in releu. Oricum o sa fac o simulare cu niste becuri, si pot suci pinii din papuci.
Pozele nu se ataseaza din cauza site-ului. La primul post a mers, acum nu mai vrea!
- tasedoru78
- **
- 54 mesaje
- din 26 Jun 2014
- Astra 2004 X14XEP
- Valcea
tasedoru78
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 X14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
- tasedoru78
- **
- 54 mesaje
- din 26 Jun 2014
- Astra 2004 X14XEP
- Valcea
tasedoru78
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 X14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
- tavi_73_tax
- *
- 14 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Zafira 2006 Z 19 DTL
- Tecuci
tavi_73_tax
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tecuci
- Masina: Zafira 2006 Z 19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Modulul este sigur pentru Astra H,, foarte posibil sa mearga si pe Zafira B . Este pentru cupla cu 13 pini, dar la fel de bine merge si la 2x7pini
Pinii modulului sunt cei postati mai sus de tasedoru78, in corespondenta cu mufa de 13.
adica:
Pinii din releu corespund cu urmatoarele culori
pinul 1----gri cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 7 - POZITIE STANGA
pinul 2---negru cu verde -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 4 - SEMNAL DREAPTA
pinul 3---negru cu albastru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 2 - LUMINI CEATA
pinul 4---alb cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 8 - LUMINI MARSALIER
pinul 5---negru cu galben -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 6 - LUMINI FRANA
pinul 6---negru cu alb -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 1 - SEMNAL STANGA
pinul 7--- liber
pinul 8---liber
pinul 9---liber
pinul 10---Rosu gros -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 9 - 12v
pinul 11---liber
pinul 12---gri cu rosu -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 5 - POZITIE DREAPTA
firul sau firele Maro se leaga la masa cu un papuc rotund la caroserie -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 3 si 13
valabil Astra H caravan la zafira se inverseaza doua firedar nule mai stiu
Identifici la cupla ta de pe masina care sunt firele care corespund pinilor din mufa de 7 pini, si le pui unde trebuie.
Din cate stiu eu, pe masina ar trebui sa ai 2 mufe de cate 7 pini. O singura mufa cu 7 pini are numai remorca simpla, o rulota avand si ea 2 mufe N si S parca.
Oricum, daca e una singura pe masina, cauta pe google ca am vazut ceva de genul:
Pinii modulului sunt cei postati mai sus de tasedoru78, in corespondenta cu mufa de 13.
adica:
Pinii din releu corespund cu urmatoarele culori
pinul 1----gri cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 7 - POZITIE STANGA
pinul 2---negru cu verde -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 4 - SEMNAL DREAPTA
pinul 3---negru cu albastru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 2 - LUMINI CEATA
pinul 4---alb cu negru -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 8 - LUMINI MARSALIER
pinul 5---negru cu galben -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 6 - LUMINI FRANA
pinul 6---negru cu alb -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 1 - SEMNAL STANGA
pinul 7--- liber
pinul 8---liber
pinul 9---liber
pinul 10---Rosu gros -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 9 - 12v
pinul 11---liber
pinul 12---gri cu rosu -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 5 - POZITIE DREAPTA
firul sau firele Maro se leaga la masa cu un papuc rotund la caroserie -------corespunde respectiv in priza cu 13 pini cu pinul 3 si 13
valabil Astra H caravan la zafira se inverseaza doua firedar nule mai stiu
Identifici la cupla ta de pe masina care sunt firele care corespund pinilor din mufa de 7 pini, si le pui unde trebuie.
Din cate stiu eu, pe masina ar trebui sa ai 2 mufe de cate 7 pini. O singura mufa cu 7 pini are numai remorca simpla, o rulota avand si ea 2 mufe N si S parca.
Oricum, daca e una singura pe masina, cauta pe google ca am vazut ceva de genul:
Peska
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Am cumparat si eu un carlig si mi-a venit impreuna cu o instalatie electrica Can-Bus, cu 7 pini. Din ce-am citit, la masinile noi nu se pot instala decat sisteme electrice cu Can-Bus, altfel risti sa arzi BC. E ok ca n-am dat bani pe ea, dar mi se pare cam chinezarie. Nu are mufe de legat la panou, doar niste papuci rosii care se inteapa in instalatia deja existenta. A mai montat cineva asa ceva pana acum pe Astra J?
Nu e luata de aici, dar e identica cu ce-am cumparat.
http://www.carligremorcarea...tric-simplu-can7c
Am cumparat si eu un carlig si mi-a venit impreuna cu o instalatie electrica Can-Bus, cu 7 pini. Din ce-am citit, la masinile noi nu se pot instala decat sisteme electrice cu Can-Bus, altfel risti sa arzi BC. E ok ca n-am dat bani pe ea, dar mi se pare cam chinezarie. Nu are mufe de legat la panou, doar niste papuci rosii care se inteapa in instalatia deja existenta. A mai montat cineva asa ceva pana acum pe Astra J?
Nu e luata de aici, dar e identica cu ce-am cumparat.
http://www.carligremorcarea...tric-simplu-can7c
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Chestia ta, e o chinezarie clar! Din ce vad pe net,, trebuia sa vina cu ea si o hartie cu instructiuni de montaj. De acolo iti dai seama ca instalatia merge pe ORICE masina, de la Trabant pana X6, pentru ca acea cutiuta este de fapt un releu, care ia un curent mic de pe becurile unei lampi spate, si aprinde becurile remorcii.
Da, se "inteapa" in instalatia masinii pe o tripla din spate, si pentru ca ia un curent mic nu deranjeaza BC-ul, chiar cu CC-ul activat.
Restul cuvintelor bagate in reclama, de genul "modul CAN-BUS", sunt pentru "sonor" comercial.
Instalatia e ok, daca iti trebuie pentru o remorca de marfa. (7pini pe mufa).. Daca vrei pentru o rulota, nu recomand....acolo e bine s-o faci direct pe 13 pini cu instalatie de la producator.
Da, se "inteapa" in instalatia masinii pe o tripla din spate, si pentru ca ia un curent mic nu deranjeaza BC-ul, chiar cu CC-ul activat.
Restul cuvintelor bagate in reclama, de genul "modul CAN-BUS", sunt pentru "sonor" comercial.
Instalatia e ok, daca iti trebuie pentru o remorca de marfa. (7pini pe mufa).. Daca vrei pentru o rulota, nu recomand....acolo e bine s-o faci direct pe 13 pini cu instalatie de la producator.
Peska
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Da, bypass relay am vazut ca-i mai zice la modulul asta. De fapt, l-am gasit pe net si sub denumirea "TEB7AS" sau "Titan", same shit. A venit si cu o hartiuta cu o scurta descriere si diagrama de conectare.
De inteles, inteleg cum functioneaza. Vroiam mai degraba sa aflu daca l-a mai folosit cineva, daca e sigur? De folosit, o sa tractez o remorca ocazionala cu 7 pini, nu prevad vreun orizont pentru rulota prea curand.
Ce nu stiu in momentul acesta ar fi de unde sa iau 12V din panoul din portbagaj si daca as putea sa leg firele releului pe vreo mufa si s-o infig pe undeva pe acolo. Nu prea as vrea sa epilez instalatia masinii pentru semnal, daca ma intelegi.
De inteles, inteleg cum functioneaza. Vroiam mai degraba sa aflu daca l-a mai folosit cineva, daca e sigur? De folosit, o sa tractez o remorca ocazionala cu 7 pini, nu prevad vreun orizont pentru rulota prea curand.
Ce nu stiu in momentul acesta ar fi de unde sa iau 12V din panoul din portbagaj si daca as putea sa leg firele releului pe vreo mufa si s-o infig pe undeva pe acolo. Nu prea as vrea sa epilez instalatia masinii pentru semnal, daca ma intelegi.
- streetmaster
- *
- 2 mesaje
- din 21 Sep 2019
- Astra 2007 Z19DT
- Covasna
streetmaster
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
AM achiziționat și eu un cârlig și instalația aferenta GM cu modul cu toate cã înainte nu am verificat dacã mașina dispune sau nu de REC. Ieri dupa montajul fizic al cârligului am constatat cã nu am conector pentru modul.
Întrebarea este dacã cineva cunoaște schema modulului adica pe partea de intrare în modul ca sã fac conexiunile manual.
Mulțumesc.
AM achiziționat și eu un cârlig și instalația aferenta GM cu modul cu toate cã înainte nu am verificat dacã mașina dispune sau nu de REC. Ieri dupa montajul fizic al cârligului am constatat cã nu am conector pentru modul.
Întrebarea este dacã cineva cunoaște schema modulului adica pe partea de intrare în modul ca sã fac conexiunile manual.
Mulțumesc.
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Inteleg ca ai patit exact ca mine,, adica firele de la priza intra in caroserie, si se termina cu o mufa rotunda maro, care nu se infige nicaieri. Modulul l-ai infipt in REC dar lipsete bucata de cablaj dintre modul si mufa aia dubioasa, bucata care de obicei ramane pe masina donoare pentru ca "Dorelul" care o dezasambleaza e...dorel. Am postat mai sus iesirile din modul catre cablajul prizei,, trebuie sa manufacturezi o bucata de cablu de cca 50cm cu papuci spre modul,( papuci care care sa se potriveasca pe pinii modulului). in partea dispre priza se taia mufa rotunda maro, si se lipesc cablurile cu papuci. E ceva de "lucru manual" dar alternativa e sa scotocesti la dezmembrari o masina cu carlig care mai are bucata lipsa prin caroserie..
Daca alegi varianta manufacturarii nu te juca cu improvizari. Pe acolo pot circula curenti mari, si nu vrei sa dai foc la instalatie.
Daca alegi varianta manufacturarii nu te juca cu improvizari. Pe acolo pot circula curenti mari, si nu vrei sa dai foc la instalatie.
- streetmaster
- *
- 2 mesaje
- din 21 Sep 2019
- Astra 2007 Z19DT
- Covasna
streetmaster
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salut, nu. Nu am in portbagaj REC dacã aș avea ar fii mai simplu. De la carlig am realizat conexiunea pânã la modul însã nu am unde sã conectez modulul. Dacã aș gãsii o schemã a modulului ar fi mult mai simplu dar nici GOOGLE nu mi-a fost de folos.
Nu-mi bat capul cu papuci e mai simplu sã lipesc firele pe modul(zic eu) pentru cã odatã montat eu nu mai demontez în viața mea.
Nu-mi bat capul cu papuci e mai simplu sã lipesc firele pe modul(zic eu) pentru cã odatã montat eu nu mai demontez în viața mea.
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Daca nu ai REC modulul este inutil. Acel modul este interfata de putere intre REC si priza . ( practic este un releu electronic, inauntru sunt doar MOSFET-uri de putere, REC-ul le comanda si ele dau curent de putere pe priza pentru diversi consumatori) Eu am avut REC si nu prea m-a interesat cum se monteaza priza carlig pe tipurile care nu au REC. Mai cauta pe forum sfaturi ca nu esti singurul cu problema asta!
- Ionel-Daniel
- *
- 8 mesaje
- din 13 Sep 2018
- Zafira 2011 Z17DTR
- Bacau
Ionel-Daniel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2011 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salut colegi....apropo de carligul de remorcare.... mi.am comandat si eu unul de pe olx pentru o zafira b de la o masina pentru dezmembrat. Problema e ca nu am cele.doua șuruburi cu piulite pentru clemele care se prind de caroseria mașinii.... am gãsit un tutorial de montare pe youtube si sunt douã piulite speciale... stie cineva de unde as putea comanda acele șuruburi cu piulite? Mulțumesc
MSzabolcs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2021
- Mesaj Privat
Salutare!
Reinviu acesr topic in speranta sa gasesc o rezolvare la problema mea.
Astra H Caravan cu REC, am montat un carlig tractare cu modul OEM. Problema este ca nu am pin ii pentru siguranta de 20A din pozitia 36 si in momentul in care pun semnalizarea imi palpaie foarte repede fara sa am conectata remorca. Specific ca nu voi tracta rulota doar o remorca mica.
Cum pot rezolva problema?
Multumesc!
Reinviu acesr topic in speranta sa gasesc o rezolvare la problema mea.
Astra H Caravan cu REC, am montat un carlig tractare cu modul OEM. Problema este ca nu am pin ii pentru siguranta de 20A din pozitia 36 si in momentul in care pun semnalizarea imi palpaie foarte repede fara sa am conectata remorca. Specific ca nu voi tracta rulota doar o remorca mica.
Cum pot rezolva problema?
Multumesc!
MSzabolcs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2021
- Mesaj Privat
Salutare!
Reinviu acesr topic in speranta sa gasesc o rezolvare la problema mea.
Astra H Caravan cu REC, am montat un carlig tractare cu modul OEM. Problema este ca nu am pin ii pentru siguranta de 20A din pozitia 36 si in momentul in care pun semnalizarea imi palpaie foarte repede. Specific ca nu voi tracta rulota doar o remorca mica.
Cum pot rezolva problema?
Multumesc!
Reinviu acesr topic in speranta sa gasesc o rezolvare la problema mea.
Astra H Caravan cu REC, am montat un carlig tractare cu modul OEM. Problema este ca nu am pin ii pentru siguranta de 20A din pozitia 36 si in momentul in care pun semnalizarea imi palpaie foarte repede. Specific ca nu voi tracta rulota doar o remorca mica.
Cum pot rezolva problema?
Multumesc!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut
nu ai ambii pini in acea siguranta sau doar unul lipseste?
Daca lipseste doar unul (cel pe care vine plusul) atunci poate merge. Daca e cel pe care pleaca plusul atunci nu cred ca merge improvizat nimic. Dupa parerea mea, in acest moment cred ca cel mai bine schimbi REC si apoi programat (din cite stiu).
Pune o poza doua sa se vada locasul sigurantei (pozat mai de departe si apoi de aproape).
Poate mai intervine altcineva cu alte sfaturi..
nu ai ambii pini in acea siguranta sau doar unul lipseste?
Daca lipseste doar unul (cel pe care vine plusul) atunci poate merge. Daca e cel pe care pleaca plusul atunci nu cred ca merge improvizat nimic. Dupa parerea mea, in acest moment cred ca cel mai bine schimbi REC si apoi programat (din cite stiu).
Pune o poza doua sa se vada locasul sigurantei (pozat mai de departe si apoi de aproape).
Poate mai intervine altcineva cu alte sfaturi..
MSzabolcs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2021
- Mesaj Privat