- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am pus de curand(1000 Km) instalatie GPL pe masina (Corsa B). Multi nu ar considera ca ar fi o problema tehnica, dar pentru mine este:
Motorul (X12SZ) atingea viteza maxima de 140-145 km/h pe benzina, ceea ce era ok, valoarea de 143km/h fiind data in cartea tehnica, consumul din carte fiind 8 urban, 6 extra si 7,2 mixt. De cand am pus gpl, viteza maxima a ajuns la 160Km/h - cu consumul de rigoare: 18 urban (bucuresti), 12 extra. Am fost la revizie si aia de acolo au zis ca e bine reglata (reglaj pe noxe). Sincer, mi-am pus gpl sa fac economie, dar vad ca tot acolo ajung cu dezavantajele de rigoare (loc ocupat in plus in portbagaj, etc...). Instalatia este pt. euro 2, cu reglaj relanti si reglaj debit gaz pe furtunul care merge la admisia de aer. Cei de unde am montat instalatia au zis sa nu o calc... dar totusi, nu mi se pare normal sa traga mai mult decat pe benzina. Suspectez amestec bogat, dar la noxe a iesit ok... Ce sa fac?
Motorul (X12SZ) atingea viteza maxima de 140-145 km/h pe benzina, ceea ce era ok, valoarea de 143km/h fiind data in cartea tehnica, consumul din carte fiind 8 urban, 6 extra si 7,2 mixt. De cand am pus gpl, viteza maxima a ajuns la 160Km/h - cu consumul de rigoare: 18 urban (bucuresti), 12 extra. Am fost la revizie si aia de acolo au zis ca e bine reglata (reglaj pe noxe). Sincer, mi-am pus gpl sa fac economie, dar vad ca tot acolo ajung cu dezavantajele de rigoare (loc ocupat in plus in portbagaj, etc...). Instalatia este pt. euro 2, cu reglaj relanti si reglaj debit gaz pe furtunul care merge la admisia de aer. Cei de unde am montat instalatia au zis sa nu o calc... dar totusi, nu mi se pare normal sa traga mai mult decat pe benzina. Suspectez amestec bogat, dar la noxe a iesit ok... Ce sa fac?
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Mai in gluma, mai in serios, poti sa pui un limitator sub pedala de acceleratie, ceva de genul unei bucati de cauciuc lipita de pedala. Sau iti reglezi piciorul in asa fel incat sa apese pana la capat pedala numai daca este neaparat nevoie. Eu mi-as pune chiar acum gaz daca as sti ca mi se mareste top-speedul cu 20km/h; m-as chinui dupa aceea sa ma obisnuiesc cu ea.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
de obicei reglarea "ca sa iasa la RAR" este doar pentru noxe ok, iar pentru consum mai te duci odata la ei.........., sau te apuci si ii mai strangi suruburile pana cand da sa moara la relanti, si apoi mai desfaci un sfert de tura,.......... asa a fost la mine si aveam consum mai mic ca pe benzina dar nici nu se mai ducea.......
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ai un reglaj pe plaman care se regleaza cu un imbus de 5 sau 6 parca - mai strange-l
mai ai un surub de reglaj pe furtunul de admisie al gazului, care merge reglat la mana, mai strange-l si pe ala
strange cele doua suruburi pana la limita de oprire a motorului la relanti si atentie sa nu fie prea stranse astfel incat sa nu existe ezitari ale motorului la acceleratie
sau du-te la atelierul care tia montat-o si punei oe ei sa mai tio stranga
mai ai un surub de reglaj pe furtunul de admisie al gazului, care merge reglat la mana, mai strange-l si pe ala
strange cele doua suruburi pana la limita de oprire a motorului la relanti si atentie sa nu fie prea stranse astfel incat sa nu existe ezitari ale motorului la acceleratie
sau du-te la atelierul care tia montat-o si punei oe ei sa mai tio stranga