- paranoiaaaa
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Apr 2011
- Corsa 1995
- Neamt
paranoiaaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2011
- Mesaj Privat
Opel Corsa C, 1.2, 174 k/km, 4 usi, euro 4, fara ABS.
Am strans o suma de bani si m-am gandit sa im pregatesc masina asa ca am schimbat: caseta directie, capete bara, bielete antirului, distributie, simering distributie, toba intermediara, garnitura baie, garnitura distributie, ulei filtre, bujii, placute de frana (si un far proiector din cauza unei lovituri).
Problema mea este ca masina nu mai trage, nu reusesc sa trec de 120 km ora, pare moarta, fara vlaga. Am martorul de check engine aprins si senzatia de innec dimineata, dar chiar si asa, inainte de schimbarea distributiei masina a mers cu 160 km/ora. Marti s-au schimbat elemtele de directie, miercuri distributia, iar joi distributia din nou. Pe testerul service-ul mascariciul de acolo nu si-a dat seama de nimic. Mi-a recomandat sa schimb bujiile cu altele mai scumpe, sonda lambda sau benzina mai buna (desi benzina aia o folosesc de ani de zile). Am fost la alt service care mi-a zis ca ar putea fi egr, debitmetru, sau bobina. La al doilea service aparea si o eroare la injectoarele 1 si 2. Sincer nu mai inteleg nimic, am bagat o suma importanta in masina si acum ma trezesc cu alte belele pe cap. Am citit o gramada de topic-uri, dar e posibil sa fie o situatie unica asa imi indrept atentia spre sfatul dumneavoastra.
Am strans o suma de bani si m-am gandit sa im pregatesc masina asa ca am schimbat: caseta directie, capete bara, bielete antirului, distributie, simering distributie, toba intermediara, garnitura baie, garnitura distributie, ulei filtre, bujii, placute de frana (si un far proiector din cauza unei lovituri).
Problema mea este ca masina nu mai trage, nu reusesc sa trec de 120 km ora, pare moarta, fara vlaga. Am martorul de check engine aprins si senzatia de innec dimineata, dar chiar si asa, inainte de schimbarea distributiei masina a mers cu 160 km/ora. Marti s-au schimbat elemtele de directie, miercuri distributia, iar joi distributia din nou. Pe testerul service-ul mascariciul de acolo nu si-a dat seama de nimic. Mi-a recomandat sa schimb bujiile cu altele mai scumpe, sonda lambda sau benzina mai buna (desi benzina aia o folosesc de ani de zile). Am fost la alt service care mi-a zis ca ar putea fi egr, debitmetru, sau bobina. La al doilea service aparea si o eroare la injectoarele 1 si 2. Sincer nu mai inteleg nimic, am bagat o suma importanta in masina si acum ma trezesc cu alte belele pe cap. Am citit o gramada de topic-uri, dar e posibil sa fie o situatie unica asa imi indrept atentia spre sfatul dumneavoastra.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut .. daca inainte mergea si dupa schimbarea distributiei nu mai merge atunci sant sanse mari sa fi gresit reglarea distributiei, si nu de la debitmetru, egr sau bobina, numai daca nu au stricat chiar ei una din aceste piese sau nu au facut toate conexiunile electrice. Bine este sa vezi ce cod de eroare ai si sa postezi aici pe forum.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Metoda pseudoagrafa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 pentru citit erori.
Ori distributie decalata ori celebrul P0340 dupa schimb distributie ...dar cel mai bine asteptam erorile.
Ori distributie decalata ori celebrul P0340 dupa schimb distributie ...dar cel mai bine asteptam erorile.
- paranoiaaaa
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Apr 2011
- Corsa 1995
- Neamt
paranoiaaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2011
- Mesaj Privat
cod eroare : 0110, 0100 test agrafa
curatat throtle body (masina trage mai bine)
pus un debitmetru de 1.0 pentru test, masina accelereaza mult mai bine, 150 km ora, diferenta uriasa
solutia: 530 ron pe care ar trebuii sa ii bag dupa cele 25 bagate pana acum
Un "specialist" mi-a spus ca e pompa de benzina.....desi masina nu dadea suturi, el fiind inginer la un service mare, nu mi-a gasit nici o eroare
curatat throtle body (masina trage mai bine)
pus un debitmetru de 1.0 pentru test, masina accelereaza mult mai bine, 150 km ora, diferenta uriasa
solutia: 530 ron pe care ar trebuii sa ii bag dupa cele 25 bagate pana acum
Un "specialist" mi-a spus ca e pompa de benzina.....desi masina nu dadea suturi, el fiind inginer la un service mare, nu mi-a gasit nici o eroare
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Debitmetrul nu pica chiar din senin....
Debitmetrul este identic la 1l si 1,2l de Agila A. Corsa C, Astra G, se pune numai si numai original Bosch, daca te coafeaza... http://www.autoa.ro/produs/...-z12xe-opel-agila
Debitmetrul este identic la 1l si 1,2l de Agila A. Corsa C, Astra G, se pune numai si numai original Bosch, daca te coafeaza... http://www.autoa.ro/produs/...-z12xe-opel-agila
- paranoiaaaa
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Apr 2011
- Corsa 1995
- Neamt
paranoiaaaa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Cand ai schimbat distributia, pinionul inlocuit, desi aparent original GM cu serie, nu era ceea ce trebuia. Cu siguranta nu e identic cu cel vechi, nu dispune de distantierul"turnat" de la cel anterior pentru a putea citi senzorul corect. Daca imi permite timpul sa regasesc cele 2 modele originale de pinioame, le voi atasa.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare si scuze ca pun problema tot aici in ideea de.a nu deschide alt topic.
1.2 Benzina xe 75cp 2004 fara egr.De curând, la pornirea la rece pe.benzina am observat ca nu se mai accelereaza mai deloc. Dupa cateva zeci de secunde sau minute incepe sa prinda viata. Doar la rece. Mai departe observ ca se tureaza greoi.indiferent de temperatura ... Parca nu da sa treaca de vreo 120 km. Am schimbat 4 sonde lambda 1 ptr ca aveam eroare pe tester la ea. Acum nu mai am eroare nici cu cea initiala. Am schimbat debitmetru original luat ptr proba, am verificat compresie si are peste 10. Pe Gpl trage putin mai bn dar nicidecum cu toți 75 cai, poate maxim 60cp. Am scoa sonda si am mera fara ea montat in indeea de a vedea cum trage cu catalizatorul lipsa. Merge mult mai prost.
Am cumpãrat bujii NGK sa le schimb dimineațã. Doresc sa ii dau de cap rapid. Va mulțumesc anticipat.
1.2 Benzina xe 75cp 2004 fara egr.De curând, la pornirea la rece pe.benzina am observat ca nu se mai accelereaza mai deloc. Dupa cateva zeci de secunde sau minute incepe sa prinda viata. Doar la rece. Mai departe observ ca se tureaza greoi.indiferent de temperatura ... Parca nu da sa treaca de vreo 120 km. Am schimbat 4 sonde lambda 1 ptr ca aveam eroare pe tester la ea. Acum nu mai am eroare nici cu cea initiala. Am schimbat debitmetru original luat ptr proba, am verificat compresie si are peste 10. Pe Gpl trage putin mai bn dar nicidecum cu toți 75 cai, poate maxim 60cp. Am scoa sonda si am mera fara ea montat in indeea de a vedea cum trage cu catalizatorul lipsa. Merge mult mai prost.
Am cumpãrat bujii NGK sa le schimb dimineațã. Doresc sa ii dau de cap rapid. Va mulțumesc anticipat.
manghel
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Unde in Ploiești gasim tester serios cu citire si interpretare parametrii? Egr este anulat cu tablita si bineînțeles ca nu citeste nimeni informatii de acolo.Am schimbat de dim bujii filtru aer debitmetru si bobina aprindere. Niciuna din ele nu e cauza. Menționez ca am si Gpl pe ea si merge ceva mai rotund pe gpl. Pornirea cand e motorul rece e sfâșietoare. Se balbaie continuu gata sa moara.
As schimba de proba si TB cu totul si sonda lambda 2. Am scos bateria de 20 min ptr reset sa vedem rezultatul.
Ieri mi s-a intamplat pe benzina timp de cateva secunde sa se auda ca o bataie de piston, dupa mine semn ca ori primea si alt combustibil ori apa ceva. Si-a revenit rapid dar.. Nu asta era problema principala desi poate fi un indiciu.
Ce a mai ramas?
1.debitmetru nu
2.filtru aer nu
3.sonda lambda 1nu
4.Tb aparent nu
5.Fitru benzina nu cred deoarece si pe gpl la fel ruleaza
6. Injectoare nu cred deoarece pe gpl la fel ruleaza
7. Bujii nu -schimbate cu NGK noi
8.bobina aprindere nu deoarece a fost schimbata cu una orig de proba
proba
Inca nu sunt impacat cu TB si poate Calculatorul.
As schimba de proba si TB cu totul si sonda lambda 2. Am scos bateria de 20 min ptr reset sa vedem rezultatul.
Ieri mi s-a intamplat pe benzina timp de cateva secunde sa se auda ca o bataie de piston, dupa mine semn ca ori primea si alt combustibil ori apa ceva. Si-a revenit rapid dar.. Nu asta era problema principala desi poate fi un indiciu.
Ce a mai ramas?
1.debitmetru nu
2.filtru aer nu
3.sonda lambda 1nu
4.Tb aparent nu
5.Fitru benzina nu cred deoarece si pe gpl la fel ruleaza
6. Injectoare nu cred deoarece pe gpl la fel ruleaza
7. Bujii nu -schimbate cu NGK noi
8.bobina aprindere nu deoarece a fost schimbata cu una orig de proba
proba
Inca nu sunt impacat cu TB si poate Calculatorul.
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Il voi masura eu dar problema este ca si pe GPL la fel de prost trage. Ceva nu se leaga aici. As intelege ca nu am presiune suficienta de benzina si de aceea trage de parca e AC activat dar si pe GPL sa traga la fel...? Sa faca vacum cand trage din rezervor? Incerc o tura fara buson. P0170 era cam de cand am montat GPL, vreo cateva zeci de mii km si tragea respectuos indiferent de situatie.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Bunã seara,
Am demontat și curãțat clapeta rapid inclusiv la motoraș deoarece am constatat ca revine greu dar fara sã aibã gradații sau îngrãdire. Am dat pinionul central, cel care leagã motorașul de clapeta. Am observat ca revine instant conform duritãții arcului. Am montat pinionul și am vazut clapeta revenind mult mai repede. Posibil sã fi fost vreo problemã la motoraș...altfel nu îmi exprim de ce a mers mai greoi anterior. Clapeta era curata, interior motoras la fel.
O sã adaug câteva poze, toatã operația a durat cam 20min. La test nu am gãsit diferențã. La fel funcționeazã. Checkul aprins a dispãrut dar sã vãd pânã când. Aveam doar odatã P0170 și P460Bunã seara,
Am demontat și curãțat clapeta rapid inclusiv la motoraș deoarece am constatat ca revine greu dar fara sã aibã gradații sau îngrãdire. Am dat pinionul central, cel care leagã motorașul de clapeta. Am observat ca revine instant conform duritãții arcului. Am montat pinionul și am realizat ca revine mult mai repede. Posibil sã fi fost vreo problemã la motoraș...altfel nu îmi exprim de ce a mers mai greoi anterior. Clapeta era curãța, interior motoras la fel. O sã adaug câteva poze, toatã operația a durat cam 20min. La test nu am gãsit diferențã. La fel funcționeazã. Check aprins a dispãrut dar sã vãd pânã când. Aveam doar odatã nu de douã ori ca pana acum P0170 și P0460.
Am sesizat tobã rãsuflând. Cam cât de mult ar influenta?!?
Am sesizat toba rasufland. Cam cat de mult ar influenta? Gazele iesite la final ard la mana la 10cm distanta.
Am demontat și curãțat clapeta rapid inclusiv la motoraș deoarece am constatat ca revine greu dar fara sã aibã gradații sau îngrãdire. Am dat pinionul central, cel care leagã motorașul de clapeta. Am observat ca revine instant conform duritãții arcului. Am montat pinionul și am vazut clapeta revenind mult mai repede. Posibil sã fi fost vreo problemã la motoraș...altfel nu îmi exprim de ce a mers mai greoi anterior. Clapeta era curata, interior motoras la fel.
O sã adaug câteva poze, toatã operația a durat cam 20min. La test nu am gãsit diferențã. La fel funcționeazã. Checkul aprins a dispãrut dar sã vãd pânã când. Aveam doar odatã P0170 și P460Bunã seara,
Am demontat și curãțat clapeta rapid inclusiv la motoraș deoarece am constatat ca revine greu dar fara sã aibã gradații sau îngrãdire. Am dat pinionul central, cel care leagã motorașul de clapeta. Am observat ca revine instant conform duritãții arcului. Am montat pinionul și am realizat ca revine mult mai repede. Posibil sã fi fost vreo problemã la motoraș...altfel nu îmi exprim de ce a mers mai greoi anterior. Clapeta era curãța, interior motoras la fel. O sã adaug câteva poze, toatã operația a durat cam 20min. La test nu am gãsit diferențã. La fel funcționeazã. Check aprins a dispãrut dar sã vãd pânã când. Aveam doar odatã nu de douã ori ca pana acum P0170 și P0460.
Am sesizat tobã rãsuflând. Cam cât de mult ar influenta?!?
Am sesizat toba rasufland. Cam cat de mult ar influenta? Gazele iesite la final ard la mana la 10cm distanta.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Poate informația e greșitã, dar am reținut ca la 90 grade apã, temp aer aspirat era aproximativ 60.
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Rezultã ceva în neregulã la alimentare motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.
Am mãsurat valorile la TB, tot la ora târzie
Clapeta închisã:
2-5. 1,3 k ohm
2-6. 680 ohm
3-5. 580 ohm
3-6. 1.36 k ohm
Clapeta deschisã maxim:
2-5. 453 ohm
2-6. 1.34 k ohm
3-5. 1.27 k ohm
3-6. 519 ohm
Motoras :
3-5 contact 1v
3-5 relanti 0.7 v
3-5 turat spre max 1.2 v
Rezultã ceva în neregulã la alimentare motoraș atât la relanti cât și în turație. Cine ce comandã? Motoras calculator peda debitmetru sondã aprindere si alți senzori. Doresc sã depistez traseu și apoi de unde provine eroarea.