Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna tuturor opelistilor !
Va adresez aceasta intrebare pentru ca nu am mai gasit un post similar cu al meu.
Sunt pus untr-o situatie dificila in care trebuie sa aleg intre a-mi reconditiona masina si a o vinde si cumpara ceva mai nou.
Ideea este ca urmeaza sa imi pice turbina , ambreiajul , pompa de vacuum imi baga ulei pe furtunase ,ceva zgarieturi si rugina , etc.
La 220.000 km incepe sa se vada uzura masinii si ma gandesc daca e mai bine sa bag ceva banuti in ea si sa o am de buna cu toate "bubele" cunoscute sau sa cumpar ceva mai nou si sa sper ca nu voi avea probleme cu ea (un fel de loterie in zilele astea).
Intrebarea ar fi : stiti cumva un service serios unde as putea face o reconditionare generala a masinii ?
test motor (ex : compresie ) si schimbat ceva curele , garnituri sau furtunase (cureaua care duce la alternator sau furtunase de vacuum de exemplu)
sudat ceva la toba pentru ca deja a inceput sa rugineasca
reparat si revopsit caroseria
uitat pe dedesupt si antifonat unde e cazul
inlocuit chedere
reconditionat turbina & pompa vacuum
reconditionare turbina veche (asta de pe masina e secoond si a fost schimbata anul trecut)
instalat kit ambreiaj
etc etc
Dupa cum se vede reparatiile sunt extinse dar ma gandesc ca timp de ceva ani nu voi avea probleme cu ea .
Ce spuneti ? ... se merita sa cumpar ceva mai nou (si sa sper ca nu voi avea ceva probleme majore) sau sa investesc ceva banuti in ea si sa nu am probleme o perioada de timp (deja stiu bubele specifice tipului de masina).
Daca sugerati a doua varianta ATUNCI POATE STITI SI UN SERVICE ADECVAT care sa ma poata ajuta ( intai vine calitatea lucrarii si dupa pretul )
Masina : Opel Vectra B 2001 , motor Y20DTH
Va multumesc ,
Va adresez aceasta intrebare pentru ca nu am mai gasit un post similar cu al meu.
Sunt pus untr-o situatie dificila in care trebuie sa aleg intre a-mi reconditiona masina si a o vinde si cumpara ceva mai nou.
Ideea este ca urmeaza sa imi pice turbina , ambreiajul , pompa de vacuum imi baga ulei pe furtunase ,ceva zgarieturi si rugina , etc.
La 220.000 km incepe sa se vada uzura masinii si ma gandesc daca e mai bine sa bag ceva banuti in ea si sa o am de buna cu toate "bubele" cunoscute sau sa cumpar ceva mai nou si sa sper ca nu voi avea probleme cu ea (un fel de loterie in zilele astea).
Intrebarea ar fi : stiti cumva un service serios unde as putea face o reconditionare generala a masinii ?
test motor (ex : compresie ) si schimbat ceva curele , garnituri sau furtunase (cureaua care duce la alternator sau furtunase de vacuum de exemplu)
sudat ceva la toba pentru ca deja a inceput sa rugineasca
reparat si revopsit caroseria
uitat pe dedesupt si antifonat unde e cazul
inlocuit chedere
reconditionat turbina & pompa vacuum
reconditionare turbina veche (asta de pe masina e secoond si a fost schimbata anul trecut)
instalat kit ambreiaj
etc etc
Dupa cum se vede reparatiile sunt extinse dar ma gandesc ca timp de ceva ani nu voi avea probleme cu ea .
Ce spuneti ? ... se merita sa cumpar ceva mai nou (si sa sper ca nu voi avea ceva probleme majore) sau sa investesc ceva banuti in ea si sa nu am probleme o perioada de timp (deja stiu bubele specifice tipului de masina).
Daca sugerati a doua varianta ATUNCI POATE STITI SI UN SERVICE ADECVAT care sa ma poata ajuta ( intai vine calitatea lucrarii si dupa pretul )
Masina : Opel Vectra B 2001 , motor Y20DTH
Va multumesc ,
Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
II poti face o reconditionare cum trebui, dar costa si merita doar daca o vei mai tine probabil inca 10 ani...
Acest lucru am facut eu cu una din vectrele mele si costa foarte mult dar merita daca o sa mai ti masina aia multi multi ani ...
Daca vrei sa discutam imi lasi un p.m, si vorbim acolo sa nu face chat aici
Acest lucru am facut eu cu una din vectrele mele si costa foarte mult dar merita daca o sa mai ti masina aia multi multi ani ...
Daca vrei sa discutam imi lasi un p.m, si vorbim acolo sa nu face chat aici
Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
- FBogdan
- **
- 487 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 487
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Eu am reconditionat aproape total motorul masinii. Km afisati pe bord erau circa 129.000, iar in calculatorul masinii ~170.000.
Dupa ce a fost desfacut motorul piesa cu piesa, verdictul mecanicilor a fost peste 200.000 km, alergata si prost intretinuta.
In timpul streapteas-ului la motor, s-au descoperit nenumarate alte defecte care nu se sesizau/vedeau cu motorul asamblat.
Costul operatiunii ~ 4000 lei (piese + manopera + rectificare si planare chiulasa). Am garantie la lucrare si la piese.
Piese + consumabile: garnitura admisie, garnitura evacuare GM, garnitura chiulasa, simeringuri supape, simeringuri axe cu came, simeringuri palier, simeringuri vibrochen, segmenti Mahle pt toate pistoanele, supape admisie, supape evacuare, ghiduri supape, cuzineti biela Kolbenschmidt, izolator Victor Reinz mare-200 gr, solutie spalat motor - 5 litri, ulei GM 10W40, filtru ulei GM, 1 prezon de la galeria de evacuare + inca cateva maruntisuri pe care nu mi le amintesc exact.
Rectificat chiulasa + planare + extras prezon rupt din ea.
Scor total piese + rectificare chiulasa ~2800 lei. Scor manopera 1000 lei, in care intra si o revizuire + curatare turbo + montajul unui schimbator mai nou si montaj maneta cruise control + switch ambreiaj. Se adauga inca circa 200-300 lei pentru un schimb de ulei dupa rodajul de 1000 km.
In cei 1000 lei perceputi ca manopera mi-au reparat baietii un electromotor si un sistem audio DVD player pentru o alta masina, un far matuit polisat (celalalt era nou), o spalare completa motor+ anexe.
Azi sau maine iau masina si incep rodajul, cel mai probabil cu un drum la mare in stil batranesc.
Urmeaza pe lista de reconditionari in ordinea prioritatilor: articulatii fata (probabil anul acesta), discuri + placute frana spate (pe fata sunt noi), tinichigerie + vopsire completa anul viitor (are mici urme de rugina pe la praguri, insa nimic grav, iar vopseaua este sarita/zgariata pe alocuri).
Sper sa merite investitia ca vreau sa tin masina cativa ani buni de acum incolo.
Daca sunt doritori de operatii capitale la masina, va recomand cu drag baietii care imi lucreaza mie la masina. Nu au un service mare si cu staif , dar pun pasiune, implicare si simt de raspundere in ceea ce fac.
Bafta!
Eu am reconditionat aproape total motorul masinii. Km afisati pe bord erau circa 129.000, iar in calculatorul masinii ~170.000.
Dupa ce a fost desfacut motorul piesa cu piesa, verdictul mecanicilor a fost peste 200.000 km, alergata si prost intretinuta.
In timpul streapteas-ului la motor, s-au descoperit nenumarate alte defecte care nu se sesizau/vedeau cu motorul asamblat.
Costul operatiunii ~ 4000 lei (piese + manopera + rectificare si planare chiulasa). Am garantie la lucrare si la piese.
Piese + consumabile: garnitura admisie, garnitura evacuare GM, garnitura chiulasa, simeringuri supape, simeringuri axe cu came, simeringuri palier, simeringuri vibrochen, segmenti Mahle pt toate pistoanele, supape admisie, supape evacuare, ghiduri supape, cuzineti biela Kolbenschmidt, izolator Victor Reinz mare-200 gr, solutie spalat motor - 5 litri, ulei GM 10W40, filtru ulei GM, 1 prezon de la galeria de evacuare + inca cateva maruntisuri pe care nu mi le amintesc exact.
Rectificat chiulasa + planare + extras prezon rupt din ea.
Scor total piese + rectificare chiulasa ~2800 lei. Scor manopera 1000 lei, in care intra si o revizuire + curatare turbo + montajul unui schimbator mai nou si montaj maneta cruise control + switch ambreiaj. Se adauga inca circa 200-300 lei pentru un schimb de ulei dupa rodajul de 1000 km.
In cei 1000 lei perceputi ca manopera mi-au reparat baietii un electromotor si un sistem audio DVD player pentru o alta masina, un far matuit polisat (celalalt era nou), o spalare completa motor+ anexe.
Azi sau maine iau masina si incep rodajul, cel mai probabil cu un drum la mare in stil batranesc.
Urmeaza pe lista de reconditionari in ordinea prioritatilor: articulatii fata (probabil anul acesta), discuri + placute frana spate (pe fata sunt noi), tinichigerie + vopsire completa anul viitor (are mici urme de rugina pe la praguri, insa nimic grav, iar vopseaua este sarita/zgariata pe alocuri).
Sper sa merite investitia ca vreau sa tin masina cativa ani buni de acum incolo.
Daca sunt doritori de operatii capitale la masina, va recomand cu drag baietii care imi lucreaza mie la masina. Nu au un service mare si cu staif , dar pun pasiune, implicare si simt de raspundere in ceea ce fac.
Bafta!
Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
Multumesc Bogdan,
Eu din pacate nu prea mai am timp pentru a intretine / ingriji masina asa cum as vrea. Cred ca voi repara minimul necesar de acum incolo iar peste cativa ani o voi da la programul rabla si voi lua ceva mai nou. Imi pare rau ca sunt pus in situatia in care sa ma gandesc de 2 ori sa fac o treaba buna inainte de a repara ceva la ea ... ceva de genul inlocuit o piesa stricata cu una aftermarket care sa ma mai tina un pic in locul uneia originale si bune pentru ca oricum urmeaza sa o dau la "Rabla".
Pacat pentru ca oricum am o groaza de piese de rezerva la ea si tot ce s-a facut pana acum s-a facut cu simt de raspundere si cat mai bine posibil.
O zi buna in continuare,
Eu din pacate nu prea mai am timp pentru a intretine / ingriji masina asa cum as vrea. Cred ca voi repara minimul necesar de acum incolo iar peste cativa ani o voi da la programul rabla si voi lua ceva mai nou. Imi pare rau ca sunt pus in situatia in care sa ma gandesc de 2 ori sa fac o treaba buna inainte de a repara ceva la ea ... ceva de genul inlocuit o piesa stricata cu una aftermarket care sa ma mai tina un pic in locul uneia originale si bune pentru ca oricum urmeaza sa o dau la "Rabla".
Pacat pentru ca oricum am o groaza de piese de rezerva la ea si tot ce s-a facut pana acum s-a facut cu simt de raspundere si cat mai bine posibil.
O zi buna in continuare,
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- darius 15
- ***
- 659 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Hunedoara
darius 15
- Mesaje scrise: 659
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
VictorCai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2018
- Mesaj Privat
FBogdan a scris:Salut!
Eu am reconditionat aproape total motorul masinii. Km afisati pe bord erau circa 129.000, iar in calculatorul masinii ~170.000.
Dupa ce a fost desfacut motorul piesa cu piesa, verdictul mecanicilor a fost peste 200.000 km, alergata si prost intretinuta.
In timpul streapteas-ului la motor, s-au descoperit nenumarate alte defecte care nu se sesizau/vedeau cu motorul asamblat.
Costul operatiunii ~ 4000 lei (piese + manopera + rectificare si planare chiulasa). Am garantie la lucrare si la piese. .........
Bafta!
Eu am reconditionat aproape total motorul masinii. Km afisati pe bord erau circa 129.000, iar in calculatorul masinii ~170.000.
Dupa ce a fost desfacut motorul piesa cu piesa, verdictul mecanicilor a fost peste 200.000 km, alergata si prost intretinuta.
In timpul streapteas-ului la motor, s-au descoperit nenumarate alte defecte care nu se sesizau/vedeau cu motorul asamblat.
Costul operatiunii ~ 4000 lei (piese + manopera + rectificare si planare chiulasa). Am garantie la lucrare si la piese. .........
Bafta!
Salut.
Poti sa-mi dai numele firmei ?
Multumesc