- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui vectra b, din 2001, cu xenoane OEM. Am cumparat masina de o luna si am observat ca faza scurta lumineaza foarte slab. Weekend-ul trecut am dat jos xenon-ul din far, nu am vazut trecuta nici o informatie pe el (marca, K- dupa nuanta par a fi de 6000k). Farurile sunt in stare buna, putin matuite.
Am fost la niste baieti care se ocupa cu xenoane si mi-au pus de test un xenon carguard, de 6000k. Ca si intensitate s-a vazut un pic de diferenta, insa afara era ziua (ora 6) si nu am putut sa vad cum lumineaza drumul.
Sper ca saptamana asta sa reusesc sa dau un far jos sa verific in ce stare este oglinda de la el.(insa cred ca oglinda este matuita)
Am citit cateva pareri legate de aceasta problema la vectra B si pana la urma cred ca cea mai buna varianta ar fi inlocuirea lor cu faruri normale cu halogen. Cele cu xenon sunt scumpe si nu sunt dispus sa dau atatia bani pe ele.
Am gasit 2 faruri cu halogen OEM in stare foarte buna la dezemembrari la 200 ron (sau in magazin 150 ron/buc aftermarket, nu mai retin marca). Problema e ca mufele nu sunt identice. Butonul pentru reglare faruri il am deja.
A mai facut cineva aceasta operatiune? Am nevoie si de instalatia elec. de la farurile normale,de motorase? Este dificila aceasta modificare?
Am fost la niste baieti care se ocupa cu xenoane si mi-au pus de test un xenon carguard, de 6000k. Ca si intensitate s-a vazut un pic de diferenta, insa afara era ziua (ora 6) si nu am putut sa vad cum lumineaza drumul.
Sper ca saptamana asta sa reusesc sa dau un far jos sa verific in ce stare este oglinda de la el.(insa cred ca oglinda este matuita)
Am citit cateva pareri legate de aceasta problema la vectra B si pana la urma cred ca cea mai buna varianta ar fi inlocuirea lor cu faruri normale cu halogen. Cele cu xenon sunt scumpe si nu sunt dispus sa dau atatia bani pe ele.
Am gasit 2 faruri cu halogen OEM in stare foarte buna la dezemembrari la 200 ron (sau in magazin 150 ron/buc aftermarket, nu mai retin marca). Problema e ca mufele nu sunt identice. Butonul pentru reglare faruri il am deja.
A mai facut cineva aceasta operatiune? Am nevoie si de instalatia elec. de la farurile normale,de motorase? Este dificila aceasta modificare?
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Daca este matuita nu ai cum sa cureti...
Doar daca este murdara...
Sunt cazuri si cazuri, am avut un set matuit, un set murdar. La cel murdar am rezolvat problema cu o curatare cu diverse substante tot farul inclusiv lupa si polish geam + bec nou. LA cel matut nu aveam ce sa ii fac, am inlocuit lupa.
Intra pe partea de ASTRA G vezi ca est eun baiat care a trecut de pe xenon pe halogen, parca pika1490 sau ceva gen avea userul...
Doar daca este murdara...
Sunt cazuri si cazuri, am avut un set matuit, un set murdar. La cel murdar am rezolvat problema cu o curatare cu diverse substante tot farul inclusiv lupa si polish geam + bec nou. LA cel matut nu aveam ce sa ii fac, am inlocuit lupa.
Intra pe partea de ASTRA G vezi ca est eun baiat care a trecut de pe xenon pe halogen, parca pika1490 sau ceva gen avea userul...
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am incercat sa le curat, insa e mers luciul complet in partea de sus, nu mai are aspectul acela cromat. Partea de jos e in stare buna.
Cam asa arata oglinda: https://www.dropbox.com/s/cn.../Oglinda.jpg?dl=0
Am gasit poza pe forum, dar asa arata si la mine. O reconditionare de calitate nu stiu daca e posibila, asa ca le-as inlocui cu faruri normale. Faruri cu xenon in stare buna, second, nu cred ca o sa gasesc la pret acceptabil.
Cam asa arata oglinda: https://www.dropbox.com/s/cn.../Oglinda.jpg?dl=0
Am gasit poza pe forum, dar asa arata si la mine. O reconditionare de calitate nu stiu daca e posibila, asa ca le-as inlocui cu faruri normale. Faruri cu xenon in stare buna, second, nu cred ca o sa gasesc la pret acceptabil.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Ms pentru raspuns elegance. Am deja blocul de lumini.....urmeaza sa imi iau farurile si instalatia electrica. As prefera sa pot regla farurile din blocul de lumini.
Ce vreau sa stiu:
La mine farurile au trei mufe:
1. Mufa de la pozitie -presupun ca e identica si la farurile normale
2. Mufa de alimentare (aceasta cred ca mai contine si semnalul de la senzorii de auto leveling) - si aceasta cred ca e identica , (pinii de la senzori de leveling ar trebui sa vina de la blocul de lumini la farurile normale)
3. Mufa care vine de la balast (ridicator de tensiune) - presupun ca la farurile normale nu exista.
Instalatia electrica ce vine de la blocul de lumini e dintr-o singura bucata sau pe parcurs e imbinata prin mufe.....trebuie s-o inlocuiesc toata?
Farurile cu xenon de la Vectra C au tot 3 mufe (dar cele normale)? Din ce mi-ai scris inteleg ca mufa de alimentare a fost indentica si ar mai fi nevoie sa inlocuiesc doar instalatia electrica ce vine de la blocul de lumini(asta ca sa functioneze si reglajul). Alte modificari (pe la tabloul de sigurante, relee) ar mai fi necesare? Pot sa apara ceva erori prin bord?
Ce vreau sa stiu:
La mine farurile au trei mufe:
1. Mufa de la pozitie -presupun ca e identica si la farurile normale
2. Mufa de alimentare (aceasta cred ca mai contine si semnalul de la senzorii de auto leveling) - si aceasta cred ca e identica , (pinii de la senzori de leveling ar trebui sa vina de la blocul de lumini la farurile normale)
3. Mufa care vine de la balast (ridicator de tensiune) - presupun ca la farurile normale nu exista.
Instalatia electrica ce vine de la blocul de lumini e dintr-o singura bucata sau pe parcurs e imbinata prin mufe.....trebuie s-o inlocuiesc toata?
Farurile cu xenon de la Vectra C au tot 3 mufe (dar cele normale)? Din ce mi-ai scris inteleg ca mufa de alimentare a fost indentica si ar mai fi nevoie sa inlocuiesc doar instalatia electrica ce vine de la blocul de lumini(asta ca sa functioneze si reglajul). Alte modificari (pe la tabloul de sigurante, relee) ar mai fi necesare? Pot sa apara ceva erori prin bord?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
szilviu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2011
- Mesaj Privat
Eu am schimbat un bec xenon si (daca imi amintesc bine) temperatura din fabrica era de 4300K. Pe masura ce cresti in temperatura, scazi in lumeni. Lumenul ar trebui sa conteze cand alegi un bec, nu culoarea lui.
Uite mai jos o poza comparativa intre diferite temperaturi xenon si lumenii generati
Nici eu nu sunt prea multumit de facrurile cu xenon din fabrica, dar nu indeajuns incat sa schimb tot farul.
Uite mai jos o poza comparativa intre diferite temperaturi xenon si lumenii generati
Nici eu nu sunt prea multumit de facrurile cu xenon din fabrica, dar nu indeajuns incat sa schimb tot farul.
- cmihai
- **
- 358 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
'cmihai' : tocmai cu cateva minute am trimis un mail catre o firma care vinde lupe sa vad ce imi recomanda.
Din ce vad pe situl lor, nu mai au modelul de 2.8" (doar 2.5" si 3"). Din ce am citit parca aici pe forum, cele de 3" nu ar incape in far. Avantajul in cazul acestora ar fi ca raman la becuri D2S, pastrez instalatia si inlocuiesc doar lupa. Mi se pare destul de complicat sa trec la faruri cu halogen, nu stiu cum sa fac adaptarea mufelor. In plus am vazut ca imi apare eroare de xenon ars, daca scot o mufa de la far.
'Szilviu': am scris mai sus(am atasat si o poza), ca am dat jos un far, si se vede clar ca oglinda e matuita (au deja 14 ani). Problema e oglinda, degeaba schimb xenonul.
[img]https://www.dropbox.com/s/cn5ll94bxx4rkii/Oglinda.jpg?dl=0[/img]
Ar fi trebuit sa fac un video , sa vezi ce slab se vede.
Asa ca ori schimb lupele (asta presupune defacerea farurilor, si adaptarea lupei fiindca nu cred ca o sa gasesc ceva plug&play, sper sa mai functioneze auto leveling-ul) ori trec la faruri cu halogen (cum am mai spus, in acest caz nu stiu ce sa fac cu mufele, fiindca nu sunt la fel)
Din ce vad pe situl lor, nu mai au modelul de 2.8" (doar 2.5" si 3"). Din ce am citit parca aici pe forum, cele de 3" nu ar incape in far. Avantajul in cazul acestora ar fi ca raman la becuri D2S, pastrez instalatia si inlocuiesc doar lupa. Mi se pare destul de complicat sa trec la faruri cu halogen, nu stiu cum sa fac adaptarea mufelor. In plus am vazut ca imi apare eroare de xenon ars, daca scot o mufa de la far.
'Szilviu': am scris mai sus(am atasat si o poza), ca am dat jos un far, si se vede clar ca oglinda e matuita (au deja 14 ani). Problema e oglinda, degeaba schimb xenonul.
[img]https://www.dropbox.com/s/cn5ll94bxx4rkii/Oglinda.jpg?dl=0[/img]
Ar fi trebuit sa fac un video , sa vezi ce slab se vede.
Asa ca ori schimb lupele (asta presupune defacerea farurilor, si adaptarea lupei fiindca nu cred ca o sa gasesc ceva plug&play, sper sa mai functioneze auto leveling-ul) ori trec la faruri cu halogen (cum am mai spus, in acest caz nu stiu ce sa fac cu mufele, fiindca nu sunt la fel)
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Daca schimbi farurile cu altele ne-originale nu o sa mai mearga autoleveling.
La mufe singurele optiuni or sa fie sa tai firele si sa le legi direct sau sa faci rost de mufe si sa lipesti firele dupa aceea.
Daca gasesti lupe cu aceeasi dimensiune pot fi schimbate.
Sau mai exista optiunea destul de scumpa sa cumperi faruri noi cu xenon originale.
La mufe singurele optiuni or sa fie sa tai firele si sa le legi direct sau sa faci rost de mufe si sa lipesti firele dupa aceea.
Daca gasesti lupe cu aceeasi dimensiune pot fi schimbate.
Sau mai exista optiunea destul de scumpa sa cumperi faruri noi cu xenon originale.
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am fost la dezmembrari, am gasit 2 faruri OEM cu halogen, impecabile, la 300 ron cu mufe cu tot, insa ar fi unele diferente:
Farul xenon de pe stanga are 3 mufe:
1 - una de droser (care evident la farul cu halogen nu exista)
2 -una de alimentare/semnal faza lunga/scurta cu 8 pini (la halogen are 4 pini daca retin eu bine-presupun ca o parte vine de la senzori leveling-puntea fata/spate)
3- mufa de pozitie care cred ca e identica
Farul xenon de pe dreapta are 2 mufe:
1 - una de alimentare/semnal faza lunga/scurta cu 10 pini (la cele cu halogen nu stiu cati pini are)
2- mufa de pozitie care cred ca e identica
Cum le leg? (la culoare, nu prea as face experimente daca nu stiu cum se leaga). In plus ar mai nevoie de instalatia la motorase(pentru reglare din buton). As avea nevoie de instalatia electrica de pe cealalta masina, dar trebuie desfacuta si vazut fiecare fir unde merge(prea mult de lucru) . Buton de reglaj il am deja.
Referitor la lupe, nu se gasesc lupe de aceiasi dimensiune ca cele de pe masina(cred ca au 1.7"). Astept raspuns la mailul ce l-am trimis la cei de la performanceauto. Deocamdata asta mi se pare cea buna solutie.Teoretic in acest caz ar trebui ca auto levelingul sa functioneze si dupa schimbarea lupelor.
Farul xenon de pe stanga are 3 mufe:
1 - una de droser (care evident la farul cu halogen nu exista)
2 -una de alimentare/semnal faza lunga/scurta cu 8 pini (la halogen are 4 pini daca retin eu bine-presupun ca o parte vine de la senzori leveling-puntea fata/spate)
3- mufa de pozitie care cred ca e identica
Farul xenon de pe dreapta are 2 mufe:
1 - una de alimentare/semnal faza lunga/scurta cu 10 pini (la cele cu halogen nu stiu cati pini are)
2- mufa de pozitie care cred ca e identica
Cum le leg? (la culoare, nu prea as face experimente daca nu stiu cum se leaga). In plus ar mai nevoie de instalatia la motorase(pentru reglare din buton). As avea nevoie de instalatia electrica de pe cealalta masina, dar trebuie desfacuta si vazut fiecare fir unde merge(prea mult de lucru) . Buton de reglaj il am deja.
Referitor la lupe, nu se gasesc lupe de aceiasi dimensiune ca cele de pe masina(cred ca au 1.7"). Astept raspuns la mailul ce l-am trimis la cei de la performanceauto. Deocamdata asta mi se pare cea buna solutie.Teoretic in acest caz ar trebui ca auto levelingul sa functioneze si dupa schimbarea lupelor.
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am facut trecerea la faruri cu halogen. Firele se leaga la culoare (am gasit schema electrica pe forum ), totul functioneaza bine (cu exceptia reglajului din buton, care ar necesita schimbarea blocului de lumini si cateva fire in plus). In sfarsit am lumina adevarata, o diferenta foarte mare fata de farurile vechi.
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Am atasat si cateva poze pentru cei care vor sa faca trecerea de la xenon la halogen, pentru a le usura munca. Faruri xenon second in stare buna nu am gasit, cam toate au lupele matuite. Montarea unor lupe aftermarket necesita ceva adaptari ( nu exista lupe plug&play pentru acest model) si in plus trebuia sa desfac farurile asa ca am preferat sa trec la faruri cu halogen. Costul total a fost 300 ron insa am vandut droserele asa ca mi-am scos investitia.
La exterior farurile aratau bine insa upele erau matuite.
Am scos mufele din farurile xenon si am lipit firele la cele de la mufele farurilor cu halogen. Schema electrica se gaseste pe internet, oricum firele se leaga la culoare. Firele care aduceau semnal de la senzorii de leveling le-am taiat si am scos papucii din mufa.
La exterior farurile aratau bine insa upele erau matuite.
Am scos mufele din farurile xenon si am lipit firele la cele de la mufele farurilor cu halogen. Schema electrica se gaseste pe internet, oricum firele se leaga la culoare. Firele care aduceau semnal de la senzorii de leveling le-am taiat si am scos papucii din mufa.
86REL
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat
referitor la trecerea de la xenon la halogen si de la halogen la xenon! eu am trecut de la halogen la xenon original de fabrica pe o vectra b din 2001, problema este ca nu am luat de pe masina respectiva instalatia de cantare si ma intereseaza daca motorasul farurilor cu lupa se poate regla din rotita de la blocul de lumini mai bine spus reglaj manual
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Cred ca cel mai bine ar fi sa iei si instalatia de leveling. Un senzor se afla pe puntea spate si celalalt pe fata, dreapta(l-am vazut cand am dat roata jos- fata dreapta). Nu cred ca ar fi foarte scumpi.
Nu stiu daca poti sa adaptezi reglajul direct din blocul de lumini. In mod normal ca sa poti face acest reglaj ar trebui sa ai doi pini in mufa farului care primesc de la blocul de lumini o tensiune negativa/ pozitiva. (ar fi bine sa cauti schema electrica sa vezi ce reprezinta fiecare pin)
In cazul farurilor cu xenon, cred ca cei doi pini primesc semnal de la senzorii de leveling, semnal interpretat de unitatea de control (care cred ca e in far) , care mai departe controleaza motorasele (printr-o tensiune negativa/pozitiva).
Am pe acasa un far cu xenon, cu sticla crapata (luat din dezmembrari), pe care am facut ceva experimente, inainte de a face trecerea la faruri cu halogen, si pot sa ma uit exact cum vin firele. Daca ai nevoie de poze pot sa iti trimit.
De ce ai facut trecerea la xenon? Din ce am mai citit pe forum xenonul pe vectra b e slab datorita lupelor mici. La mine erau matuite, dar cum ziceam si mai sus, am gasit un far crapat la dezmembrari (15 ron am dat pe el), cu lupa in stare buna. Am scos lupa afara, si am pus un xenon in ea, insa sincer nu mi se pare ca lumineaza mai tare ca si halogenul.
Nu stiu daca poti sa adaptezi reglajul direct din blocul de lumini. In mod normal ca sa poti face acest reglaj ar trebui sa ai doi pini in mufa farului care primesc de la blocul de lumini o tensiune negativa/ pozitiva. (ar fi bine sa cauti schema electrica sa vezi ce reprezinta fiecare pin)
In cazul farurilor cu xenon, cred ca cei doi pini primesc semnal de la senzorii de leveling, semnal interpretat de unitatea de control (care cred ca e in far) , care mai departe controleaza motorasele (printr-o tensiune negativa/pozitiva).
Am pe acasa un far cu xenon, cu sticla crapata (luat din dezmembrari), pe care am facut ceva experimente, inainte de a face trecerea la faruri cu halogen, si pot sa ma uit exact cum vin firele. Daca ai nevoie de poze pot sa iti trimit.
De ce ai facut trecerea la xenon? Din ce am mai citit pe forum xenonul pe vectra b e slab datorita lupelor mici. La mine erau matuite, dar cum ziceam si mai sus, am gasit un far crapat la dezmembrari (15 ron am dat pe el), cu lupa in stare buna. Am scos lupa afara, si am pus un xenon in ea, insa sincer nu mi se pare ca lumineaza mai tare ca si halogenul.
weroGt
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2015
- Mesaj Privat
nu va mai chinuiti cu faruri de la alte masini fara sa aveti toate cele necesare ( gen senzor leveling ) .
eu am scos farurile originale . ;le`am desfacut din toate inchieturile si am pus lupe bixenon ( bixenon projector lens ) lupe universale care se potrivesc cam la toate masinile de 2.5 inch
rezultatul lumina foarte foarte buna , fara prea multe batai de cap
faza scurta /lunga xenon un singur bec + balast xenon !
eu am scos farurile originale . ;le`am desfacut din toate inchieturile si am pus lupe bixenon ( bixenon projector lens ) lupe universale care se potrivesc cam la toate masinile de 2.5 inch
rezultatul lumina foarte foarte buna , fara prea multe batai de cap
faza scurta /lunga xenon un singur bec + balast xenon !
dyass
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 zx18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2008
- Mesaj Privat
- razvan_d86
- OP
- 75 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Bihor
razvan_d86
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Foarte multe site-uri din Romania vand kit-uri de proiectoare bixenon. M-am documentat si eu inainate sa trec de la xenon la halogen.
Daca ai faruri normale pe masina trecerea la lupe se face mult mai usor, se da jos sticla, si se prinde lupa in locul becului cu manson de cauciuc pe partea din interior si cu surub in soclul bec-ului pe partea din exterior. Lupa e plug and play, nu ai nevoie de adaptari. Mai mult dureaza demontarea farurilor si a dezlipirea sticlei.
Daca ai faruri cu xenon, montarea e mai dificila, fiindca trebuie facut un fel de suport pt lupe, gaurile de prindere nu potrivesc.
Sticla se lipeste la loc cu un fel de mastic, il gasesti online pe la vreo 50 ron.
Marea problema este cea legata de lumina (lumineaza suficient de tare sau sunt doar de design?) , fiindca ce se gaseste pe la noi pe la 200 ron, in nici un caz nu sunt lupe originale morimoto. O alta problema e cea legata de durata de viata. Daca lupele se matuiesc dupa cateva luni, merita efortul si investitia? Din punctul meu de vedere lumina oferita de farurile normale de pe vectra B e foarte buna.
Din ce am citit, unii sunt multumiti de lumina oferita, altii nu, acuma depinde si cu ce compari. Aici ne-ar putea lamuri cei care si-au montat lupe.
In Constanta am gasit o firma care vinde si monteaza lupe. Pretul pentru lupe e undeva in jur de 200 ron iar montatul pe la 150-200 ron, plus transport daca nu esti din Constanta.
Site-ul se numeste performanceauto . ro (sper sa nu se considere reclama), au si adresa de facebook unde poti sa vezi si poze cu lupe montate de ei. Mai sus ai si un video cu faruri normale de vectra B pe care au montat lupe.
Daca ai faruri normale pe masina trecerea la lupe se face mult mai usor, se da jos sticla, si se prinde lupa in locul becului cu manson de cauciuc pe partea din interior si cu surub in soclul bec-ului pe partea din exterior. Lupa e plug and play, nu ai nevoie de adaptari. Mai mult dureaza demontarea farurilor si a dezlipirea sticlei.
Daca ai faruri cu xenon, montarea e mai dificila, fiindca trebuie facut un fel de suport pt lupe, gaurile de prindere nu potrivesc.
Sticla se lipeste la loc cu un fel de mastic, il gasesti online pe la vreo 50 ron.
Marea problema este cea legata de lumina (lumineaza suficient de tare sau sunt doar de design?) , fiindca ce se gaseste pe la noi pe la 200 ron, in nici un caz nu sunt lupe originale morimoto. O alta problema e cea legata de durata de viata. Daca lupele se matuiesc dupa cateva luni, merita efortul si investitia? Din punctul meu de vedere lumina oferita de farurile normale de pe vectra B e foarte buna.
Din ce am citit, unii sunt multumiti de lumina oferita, altii nu, acuma depinde si cu ce compari. Aici ne-ar putea lamuri cei care si-au montat lupe.
In Constanta am gasit o firma care vinde si monteaza lupe. Pretul pentru lupe e undeva in jur de 200 ron iar montatul pe la 150-200 ron, plus transport daca nu esti din Constanta.
Site-ul se numeste performanceauto . ro (sper sa nu se considere reclama), au si adresa de facebook unde poti sa vezi si poze cu lupe montate de ei. Mai sus ai si un video cu faruri normale de vectra B pe care au montat lupe.