- sorin.marius
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Dolj
sorin.marius
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, sunt nou pe forum si am ceva probleme cu o astra g din 2003 1.6 twinport z16xep. Masina nu trage asa cum ar trebui si se aprinde masinuta cu cheita pe bord. Mentionez ca atunci cand este rece, nu se aprinde niciun martor si motorul merge asa cum trebuie.
Initial, masina a avut pe tester da codurile de eroare p1122-senzor 2 pedala de acceleratie-tensiune prea mica, p1550-regim limitat-avarie e-gas si p1115-circuit sebzir de temperatura lichid de racire la iesirea din radiator/deschis/tensiune mica
Din ce am tot citit, ar fi vorba de ECU. Mentionez ca l-am reparat intre timp - a avut 2 pini care nu faceau contact. Cand este rece, motorul merge ok, masina trage cum trebuie. Problema apare in momentul cand se incalzeste motorul, pe tester da aceleasi erori si nu mai trage deloc. Daca o opresc si motorul se raceste, masina functioneaza din nou asa cum ar trebui.
A mai intalnit cineva aceasta problema, care ar fi solutia? Astept raspuns, multumesc frumos pentru ajutor
Initial, masina a avut pe tester da codurile de eroare p1122-senzor 2 pedala de acceleratie-tensiune prea mica, p1550-regim limitat-avarie e-gas si p1115-circuit sebzir de temperatura lichid de racire la iesirea din radiator/deschis/tensiune mica
Din ce am tot citit, ar fi vorba de ECU. Mentionez ca l-am reparat intre timp - a avut 2 pini care nu faceau contact. Cand este rece, motorul merge ok, masina trage cum trebuie. Problema apare in momentul cand se incalzeste motorul, pe tester da aceleasi erori si nu mai trage deloc. Daca o opresc si motorul se raceste, masina functioneaza din nou asa cum ar trebui.
A mai intalnit cineva aceasta problema, care ar fi solutia? Astept raspuns, multumesc frumos pentru ajutor
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Este suficent o singura discutie...
Ai rabdare.
Poate a fost reparat dar intre timp cred ca sau desprins alte legaturi la pini | era de asteptat nu crezi.
Next ECU sau il trimiti la Dl.Dan prin curier.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080
indeparteaza ECU de motor.... vezi sa pui masa pe el.
sau izolezi cu "placa din fibra ceramica" intre ECU si motor se foloseste la seminee urmeaza sa ii fac un test cu fibra aceasta, poate nu se mai incalzeste de la motor.
Temperatura la el am vazut ca este intre 55-110°C poate si mai mult... (am masurat numai la relanti)
Oricum te va lasa mai devreme sau mai tarziu, daca acum sau desprins alte legaturi la pini.
Sau poate nu este asa vezi ce spun colegi.
Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 05 Jul, 2015 2:03 pm, modificat de 19 ori în total
Ai rabdare.
Poate a fost reparat dar intre timp cred ca sau desprins alte legaturi la pini | era de asteptat nu crezi.
Next ECU sau il trimiti la Dl.Dan prin curier.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080
indeparteaza ECU de motor.... vezi sa pui masa pe el.
sau izolezi cu "placa din fibra ceramica" intre ECU si motor se foloseste la seminee urmeaza sa ii fac un test cu fibra aceasta, poate nu se mai incalzeste de la motor.
Temperatura la el am vazut ca este intre 55-110°C poate si mai mult... (am masurat numai la relanti)
Oricum te va lasa mai devreme sau mai tarziu, daca acum sau desprins alte legaturi la pini.
Sau poate nu este asa vezi ce spun colegi.
Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 05 Jul, 2015 2:03 pm, modificat de 19 ori în total
- sorin.marius
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Dolj
sorin.marius
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
- sorin.marius
- OP
- 10 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Dolj
sorin.marius
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, problema s-a remediat astazi. Am facut legatura directa intre cele 2 fire de pe pedala de acceleratie si erorile au disparut, iar motorul functioneaza in parametri
Aveti grija la cine reparati ECU, eu am platit banii degeaba unui "electronist" din Craiova, vreo 9 drumuri cu masina dus-intors, deoarece nu functiona ecu atunci cand il montam pe masina, dupa care respectiv nu a mai raspuns la telefon. Ca fapt divers, omul nu are absolut nicio treaba cu astea, m-a pus sa cumpar diverse piese aiurea, bine ca nu m-am luat dupa el
Regret ca nu am apelat de la inceput la profesionisti si am simtit pe pielea mea ce inseamna asta!
Aveti grija la cine reparati ECU, eu am platit banii degeaba unui "electronist" din Craiova, vreo 9 drumuri cu masina dus-intors, deoarece nu functiona ecu atunci cand il montam pe masina, dupa care respectiv nu a mai raspuns la telefon. Ca fapt divers, omul nu are absolut nicio treaba cu astea, m-a pus sa cumpar diverse piese aiurea, bine ca nu m-am luat dupa el
Regret ca nu am apelat de la inceput la profesionisti si am simtit pe pielea mea ce inseamna asta!
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
baronu75
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2012
- Mesaj Privat
GPal
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2021
- Mesaj Privat
GPal
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2021
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat