Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • florin_rtl

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, nu prea am facut economie. Am mai invatat o lectie azi. Din nou, mii de multumiri!
Skip ads

  • florin_rtl

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
I-am dat curent, a pornit, pare ok, dar e prea frig si intuneric sa incerc sa cobor cu ea. O duc pe platforma in curtea de arges si maine dimineata ma aventurez spre bucuresti.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca e bateria originala zic sa te gandesti sa cumperi una noua.
  • florin_rtl

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Probabil ca trec si o baterie pe lista.
intre timp, in dimineata asta urmeaza:
Dat curent din nou (aseara nu am putut nici sa o incui), pornit la rece cu vasul de expansiune deschis ca sa completez lichid, incalzit incet, verificat termostat si ventilatoare cand se incalzeste, eventual turata putin pe loc, plecat spre bucuresti cu verificare la fiecare 10 km, oprire la primul service recomandat pe forum. Revin cu noutati.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Urmeaza sau ai facut deja "pasii" respectivi?
Sa ne spui cum e!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Vezi ca este Duminica si nu cred ca sunt service-uri deschise azi, mergi cu grija spre casa.
Eventual pe traseu daca ti-au recomandat colegi un service care sa fie deschis Duminica, sau un coleg priceput care te poate ajuta pe traseu sa vada daca este OK.

Macar acum stii unde este termostatul.
http://www.youtube.com/watch?v=V7inC4lOpGs
  • florin_rtl

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
am facut toti pasii de mai sus, am ajuns ok acasa in Bucuresti.

Dupa ce i-am dat curent a pornit si am incalzit-o usor pana la 90. S-au incalzit furtunele, semn ca termostatul s-a deschis, au pornit curand si ventilatoarele iar pe tester, temperatura apei "live" oscila intre 94-98 grade. Am venit spre casa conducand normal, pe alocari usor agresiv. Nivelul apei l-am verificat la fiecare 20-30 km dar nu a mai scazut deloc. Nici temperatura nu a mai trecut de 90. Pare ok.

Saptamana care incepe o sa merg la un service sa scot tot lichidul de pe instalatie (are apa plata, apa distilata si antigel roz g30 concentrat) pentru inlocuire si probabil baterie noua.

Mi-e greu totusi sa cred ca masina forjata in urcare si oprita brusc poate sa aiba reactia asta. Din pacate, testerul nu indica nicio alta problema, dar poate gasesc baietii ceva la service.

Multumesc mult pentru mesaje si disponibilitatea la telefon. Dupa service revin cu detalii.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Florin, asa cum ti-am spus si telefonic, dupa o urcare in forja si o oprire imediata a motorului, fiind foarte incins si nemaiavand racire a inceput sa degaje caldura in lichidul de racire facand suprapresiune si eliminandu-l pe la supapa vasului de expansiune (tind sa cred ca busonul era corect strans dar a scos lichidul prin supapa). Daca ai fi pus de la inceput apa pana cand se stabiliza nivelul lichidului de racire in vas, plecai spre casa linistit si nici fara baterie nu ramaneai. Imi pare rau ca a trebuit sa chemi platforma pana in varful muntelui si sa pierzi atata timp si bani, dar poate ai stat mai linistit.
Si asa cum am spus si anterior, nu mai opri motorul brusc dupa ce a fost tras de el, incins... nu face bine nici la racirea motorului si nici la racirea turbinei! Vezi cum stai cu bateria si sa-i refaci concentratia de antigel. Bafta!
  • florin_rtl

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
E adevarat, cred ca daca as fi completat corect de prima data, nu mai aveam complicatii. Chiar si asa, m-as fi asteptat la mai mult de la sistemul de racire. Astazi am ezitat de fiecare daca cand a trebuit sa opresc masina Smile Mi s-ar parea normal ca pompa de apa sa functioneze in continuare, chiar si dupa oprirea motorului, daca este nevoie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pompa de apa nu functioneaza dupa oprirea motorului, e antrenata de cureaua de distributie, daca era electrica poate era alta poveste...
Acum nu trebuie sa fi stresat la fiecare oprire a motorului, ceea ce am spus se aplica in general dupa solicitari mai mari ale motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR