Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0110 - debitmetru defect
P0136 - sonda lambda 2 defecta
P0130 - sonda lambda 1 defecta
P0170 - evacuare saraca
Skip ads

  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pai am schimbat lamda 11 si lamda 2. Leam pus noi si cred ca a ramas eroarea in ecu, dar cred ca trebuie sa verific debimetru.Acesta unde se afla? iar legat de evacuare saraca sa fie de la sonde?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0170 poate sa fie urmarea lui P0110 si P0130...
Sterge erorile si vezi care mai apare.
  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cum fac sa sterg erorile?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu tester sau scoate borna bateriei 15 minute dar ai grija sa ai codul radio....
Pornesti apoi motorul sa mearga 5 minute . Il opresti apoi.
Recitesti erorile cu metoda pseudoagrafa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
unde pot gasi un debimetru ieftin si bun pentru opel zafira i.6 CNG 2002?
  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
debimetrul se potriveste si cel de la opel zafira 1.6 16 valve pentru 1.6 CNG?
  • has

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ªi totuºi în Bucureºti existã o staþie de alimentare cng, privatã.
  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste
  • has

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am dat drumul la o staþie privatã de cng în Bucureºti.
  • @di

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ai dat tu drumul "has" ? este a ta ? O locatie, timp de incarcare, pret si alte detalii ne poti oferii ? Ar fi de mare ajutor pentru cei cu CNG...
  • has

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Statia este amplasata pe linga Timpuri noi intro zona privata. Posibilitate de umplere circa 24Nm3. Statie compusa dinrrun compresor si butelii de stocare. tel 0752594642 pt informatii mai amanuntite. Sculele sint toate Europene. Mai vreau sa atrag atentia celor care se gindesc la achizitionarea unui compresor chinezesc ca sunt extrem deproaste. Am mai montat unul la un prieten si numai probleme nea facut, atrebuit sal decuplez de stocaj si sa incarca masina pe direct adica sa functineze la presiuni mici 100-150bari. Problema fundamentala la compresoarele chinezesti este ca nu au o fiabilitate egala pe componente, iar la orice defectiune daca nu supravegheat pot apare mari probleme. Nu intelegeti ca fac reclama la vreo firma insa cind lucrezi cu 200-250bari orice mica defectiune, material nestandardizat te face ingeras. Atentie sila buteliile chinezesti noi am facut probe romanesti pe ele (incarcare la 400 bari presiune cu ulei si detectore de dilatari ale materialului) si nu prea respecta 100%standardele europene. Pt. a intelege cum stau lucrurile 1Nm3 gaz metan=1,45litrigpl=1,15litri benzina vorbim de cantitate de energie cumparata.
  • has

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Acum alimentam vreo citeva masini. In paraalel am inceput sa ma pregatesc pt revizii reparatii la aceste sisteme cng pt ca nu prea sint oameni sa repare sisteme cng.
  • has

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu intru in detalii despre gdf suez, enel petrom etc baieti destepti de afara care pun frina la tot si la toate. E o munca de 6 ani de zile sa rupi barierele.
  • vali_fira

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Phoenix Forklift SRL. <vanzare@piesestivuitor.ro>
To vali_fira@yahoo.com Today at 9:02 AM
Buna ziua,

Pentru a alimenta autoturismul cu GPL,trebuie schimbat tot sistemul. Sistemul GPL fuctioneaza la 1-2 bar, iar sistemul CNG la 5-9 bar. Nu este suficient sa schimbati sistemul de alimentare , rezervorul GPL rezista la 10-20 bar, iar rezervoarele CNG rezista la 300 bar.
Cu stima,
Robert Kollar
0256/221973
  • weltmeistermeteor

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2008 z16yng
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut,o intrebare la prietenii care au schimbat sistema cng pe gpl,ce ati facut cu sistema cng,are cineva injectoarele?
  • lulache68

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Recent am cumpãrat din piațã o Astra Caravan 1.6 CNG din decembrie 2003. Pe anunț scria cã are ”gaz din fabricã”. Mașina e într-o stare perfectã și am luat-o la 2000 de euro. I-am dat vânzãtorului 200 de euro avans și urma sã ne întâlnim a doua zi (luni) dimineațã pentru a scoate numere roșii și a face toate demersurile. Vânzãtorul mi-a spus cã pot alimenta la orice stație GPL, doar trebuie sã-mi dea un adaptor. Vrãjealã! Eu personal n-am auzit în viața mea de CNG sau de faptul cã mai existã și un altfel de gaz pentru mașini. Nici prietenul care era cu mine și care m-a ajutat, el fiind tinichigiu auto, îmi spunea care au fost revopsite și alte probleme ce țin de subiect, deci nici el nu mai auzise de CNG. Când am ajuns seara acasã și am cãutat pe net care-i treaba cu motorul de 1.6 CNG am înghețat. Cred c-am albit la fațã. L-am sunat pe vânzãtor, i-am spus care-i treaba dar a refuzat sã-mi dea avansul înapoi. Ce sã-i faci? Idioți! Așa e în RO, hoți și șmecheri peste tot. Aveam e ales între a-i da restul de bani sau a pierde 200 de euro. În plus, nimeni n-a mai postat faptul cã se poate sau nu în RO sã schimbi instalația de CNG cu una de GPL și unde. Ei bine, eu am reușit și vã spun tuturor cã la Arad, la RO SERVICE (gãsiți pe net adresa și toate celelalte numere de contact), într-o zi de muncã, mi-au demontat vechea instalație CNG și mi-au montat una de GPL. Costul a fost de 3000 lei fix. Mașina merge extraordinar de bine pe GPL. vorbeam cu șeful de la RO Service lângã mașinã și nu-mi dãdeam seama dacã mașina era pornitã la relanti sau nu. Era! Personal tind sã cred cã mașinile care sunt din fabricã pe CNG, merg foarte bine pe GPL, poate mai bine decât cele din fabricã doar pe benzinã. Având în vedere cifra octanicã, faptul cã supapele sunt din fabricã realizate din material ranforsat ș.a.m.d. Poate e doar pãrerea mea. Apoi am aflat cã multe firme de instalãri GPL fac aceastã modificare, demonteazã CNG și monteazã GPL. Mie mi-au dat o butelie de vreo 100 de kg goalã (o golisem eu cã la cumpãrare mai avea ceva CNG în ea) și plãmânul instalației de CNG. Deci mașina s-a ușurat cu vreo 100 kg. Rezervorul de benzinã are doar 14 litri, eu i-am fãcut consumul pe benzinã și la 100 de km mixt parcurși, am completat cu 6,9 l benzinã. Am ținut sã postez treaba asta ca sã nu se mai albeascã și alții la fațã în cazul în care și-au luat mașini pe CNG și nu au unde alimenta.
  • lulache68

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu o atenționare. Atenție! Cineva mi-a sugerat cã dacã tot merg la RAR sã fac CIV mașinii, sã pun GPL înainte, ca sã le fac pe amândouã o datã. Exclus! Cea mai mare greșealã! Mașina trebuie dusã la RAR pentru obținerea Cãrții de Identitate a Vehiculului, așa cum a venit din fabricã, adicã cu instalația CNG pe ea. Obțineți CIV-ul apoi puneți GPL, faceți o altã programare la RAR pentru omologarea instalației GPL. Altfel vã respinge sau vã trimite la București pentru omologare individualã. Nu vreți sã știți ce înseamnã aceasta!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai in zona statie de alimentat CNG ? La "vecini" nimic ?
  • lulache68

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Singura stație este la Szeged. 150 de km de la mine de acasã. 150 încolo, 150 încoace, s-a dus tot CNG-ul. În orice caz, am primit de la RAR 119 CO2. Foarte puțin, motorul nici nu se aude când stai lângã el. Și asta pe GPL + benzinã.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR