- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
Lyonel la mine pe blocul motor exista o gaurica patrata in dreptul unde nu este decupata garnitura.....
dar din cate se vede nici cea veche nu avea decupatura , nu a circulat pe acolo nici gaze si nici antigel,
la tine nu exista acea gaurica pe bloc ,din cate observ , deci nu cred ca conteaza ce garnitura folosesti atata timp cat o pui noua la montare , curata bine si blocul motor pana e neted perfect , sa nu ramana reziduri care sa tina garnitura la distanta,
strange suruburile in cruce cand montezi EGR-ul, ar putea ca la tine sa se fi deformat suprafata EGR-ului , o ideea ar fi sa pui doua garnituri una peste alta ....(nu stiu daca e bine) apoi mai verifica sa strangi suruburile dupa cateva zile poate se mai aseaza garnitura, garniturile noi au un strat de vopsea cauciucata care la caldura formeaza aderenta si etansearea intre bloc si EGR
dar din cate se vede nici cea veche nu avea decupatura , nu a circulat pe acolo nici gaze si nici antigel,
la tine nu exista acea gaurica pe bloc ,din cate observ , deci nu cred ca conteaza ce garnitura folosesti atata timp cat o pui noua la montare , curata bine si blocul motor pana e neted perfect , sa nu ramana reziduri care sa tina garnitura la distanta,
strange suruburile in cruce cand montezi EGR-ul, ar putea ca la tine sa se fi deformat suprafata EGR-ului , o ideea ar fi sa pui doua garnituri una peste alta ....(nu stiu daca e bine) apoi mai verifica sa strangi suruburile dupa cateva zile poate se mai aseaza garnitura, garniturile noi au un strat de vopsea cauciucata care la caldura formeaza aderenta si etansearea intre bloc si EGR
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Garnitura trebuie sa aiba decupaj, pe unde sa mai treaca antigelul ?
Vizualizati circuitul, pompa apa->calorifer interior->EGR->bloc motor.
Iarna nu-i ca vara, nu intrerupeti circuitul mic, ala trebuie sa fie de la pornire pana la oprire. Pana in 2003 asta era baza, ulterior au pus alt vas de expansiune si mai circula putin si pe acolo.
Vizualizati circuitul, pompa apa->calorifer interior->EGR->bloc motor.
Iarna nu-i ca vara, nu intrerupeti circuitul mic, ala trebuie sa fie de la pornire pana la oprire. Pana in 2003 asta era baza, ulterior au pus alt vas de expansiune si mai circula putin si pe acolo.
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
gaurica aceea e in dreptul pistonasului de gaze in partea de sus , exact unde este si teava care duce si la admisie....
la mine acea gaurica mica patrata este astupata de garnitura , si inainte aveam garnitura fara decupatura, dupa cum se vede nu au circulat gaze pe acolo.... dar oare foloseste la ceva pt mersul bun al masini aceea gaurica ?
la mine acea gaurica mica patrata este astupata de garnitura , si inainte aveam garnitura fara decupatura, dupa cum se vede nu au circulat gaze pe acolo.... dar oare foloseste la ceva pt mersul bun al masini aceea gaurica ?
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
fanache
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
fanache
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 54 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor am si eu un astra g cu moror z12xe la mine problema si dupa ce am inlocuit motorul cu altul de acelasi fel tot am avut probleme cu oprirea lui in mers uneori corelat si cu socurile denivelarilor pe drum alteori din senin si de obicei doar cand motorul e cald am schimbat si senzorul de turatie de jos si pe tester imi tot afiseaza intreruperi pe injectoare si tensiunea prea mare intermitenta pe senzorul axelor cu came valva egr e usor incarcata poate imi dati o idee ce sa mai incerc sau daca este cazul sa ma gandesc la o alta masina
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sunt posesorul unui opel astra g, 1.2 16V, Z12XE. Am citit aceasta discutie si am am cautat si pe youtube, pentru ca am vrut sa imi curat si eu EGR-ul si throtlle body-ul la masina mea. Problema este ca nu prea seamana ce am vazut eu pe net cu ceea ce am gasit sub capota masinii mele. Adica parca lipsesc piesele respective:)) (EGR si Throtlle). De ceva vreme mi se pare ca nu mai trage mai deloc. Adica in viteza a doua o accelerezi si abia se misca. In restul vitezelor e ok, dar a doua abia se tureaza si ma gandesc ca ar trebui curatate cele piese, ca oricum nu cred ca au fost curatate vreodata in cei 220000 de km cati are masina. AM facut si niste poze la motorul meu, dar nu stiu cum sa le uploadez aici pentru a putea fii vazute... Daca poate cineva sa imi explice ce sa fac, i-as ramane profund indatorat.
Cu stima si respect!
Cu stima si respect!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
baie_2002 a scris:Salutare tuturor! Sunt posesorul unui opel astra g, 1.2 16V, Z12XE. Am citit aceasta discutie si am am cautat si pe youtube, pentru ca am vrut sa imi curat si eu EGR-ul si throtlle body-ul la masina mea. Problema este ca nu prea seamana ce am vazut eu pe net cu ceea ce am gasit sub capota masinii mele. Adica parca lipsesc piesele respective:)) (EGR si Throtlle). De ceva vreme mi se pare ca nu mai trage mai deloc. Adica in viteza a doua o accelerezi si abia se misca. In restul vitezelor e ok, dar a doua abia se tureaza si ma gandesc ca ar trebui curatate cele piese, ca oricum nu cred ca au fost curatate vreodata in cei 220000 de km cati are masina. AM facut si niste poze la motorul meu, dar nu stiu cum sa le uploadez aici pentru a putea fii vazute... Daca poate cineva sa imi explice ce sa fac, i-as ramane profund indatorat.
Cu stima si respect!
Cu stima si respect!
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
astrag1.2_16v a scris:Salutare tuturor am si eu un astra g cu moror z12xe la mine problema si dupa ce am inlocuit motorul cu altul de acelasi fel tot am avut probleme cu oprirea lui in mers uneori corelat si cu socurile denivelarilor pe drum alteori din senin si de obicei doar cand motorul e cald am schimbat si senzorul de turatie de jos si pe tester imi tot afiseaza intreruperi pe injectoare si tensiunea prea mare intermitenta pe senzorul axelor cu came valva egr e usor incarcata poate imi dati o idee ce sa mai incerc sau daca este cazul sa ma gandesc la o alta masina
Daca ai aceleasi simtome cu toate ca ai schimbat motorul verifica ce nu ai schimbat ,
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
astrag1.2_16v a scris:"dupa ce am inlocuit motorul cu altul de acelasi fel tot am avut probleme cu oprirea lui in mers uneori corelat si cu socurile denivelarilor pe drum alteori din senin si de obicei doar cand motorul e cald"
Curata cu spray de contacte mufele ECU. Verifica-le daca sunt bine imbinate.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
baie_2002 a scris:Multumesc frumos pentru poza. Atasez si eu acum 2 poze cu motorul meu( daca imi iese, evident ) )
Deci vezi throttle body exista , ceea ce nu ai deloc e EGR-ul ca nu a fost montat deloc, sau daca imi dau seama din poze ai doar jumatate din el , acolo unde sunt cele trei gauri pare sa fie doar partea metalica....
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Daca bagi un ENTER intre text si poze mesajul arata mai bine in pagina.
Din ce vad eu, tie iti lipseste bobina care actioneaza supapa EGR, Cum naiba o fi fost demontata...Mai lipsesc din peisaj si cablajul si mufa EGR, care trebuiau sa faca legatura cu bobina.
L.E. : Acum am citit si celelalte postari... Eu vad ca exista corp EGR, exista teava de racordare la admisie si de asemenea se vede ca este racordat si furtun antigel. Sunt puse asa, la misto?
Ultima modificare făcută de Lyonel la Mie 01 Jul, 2015 9:25 am, modificat de 4 ori în total
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru ajutor si raspunsuri.Am citit pe prima pagina lista aceea cu modelele care au si care nu au, dar nu credeam ca a mea se regaseste la cele care nu au.Si ar fi trebuit sa am EGR? Sau e din modelele alea mai noi care nu au mai avut? Sa ma simt pacalit ? :)Adica eu asa am cumparat masina anul trecut de la cineva adusa din Germania. Deci mai ramane de curatat doar throttle body-ul.