- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Le multumesc pe aceasta cale colegilor Dancuciureanu, PL500 si Opelvn pentru ajutorul acordat.
Am avut si eu probleme cu eroarea P0340 data de senzorul Camshaft si totul s-a datorat cablajului senzorului.
Am rezolvat problema prin a lua plusul de la pinul 4 de la debitmetru si minusul de la baterie.
Acum nu mai am nici o eroare.
Acum imi ramane numai sa rezolv problema cu zgomotul motorului la cald.....ii dau eu de cap si acolo...binenteles tot cu ajutorul vostru.
La multi ani!
Va multumesc inca odata.
Dragos.
Am avut si eu probleme cu eroarea P0340 data de senzorul Camshaft si totul s-a datorat cablajului senzorului.
Am rezolvat problema prin a lua plusul de la pinul 4 de la debitmetru si minusul de la baterie.
Acum nu mai am nici o eroare.
Acum imi ramane numai sa rezolv problema cu zgomotul motorului la cald.....ii dau eu de cap si acolo...binenteles tot cu ajutorul vostru.
La multi ani!
Va multumesc inca odata.
Dragos.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Dane nu e de la distributie .
Nu face tot timpul.
De curand am obs ca un tachet era praf...voi schimba tachetii si culbutorii si voi curata sorbul de la pompa de ulei.
Pe urma vad eu ce voi face.
Daca era dela distributie imi daea eroare P0340 in continuare...ori acum nu mai am nici o eroare.
Ultima modificare făcută de MaxDDM la Vin 09 Jan, 2015 11:59 am
Nu face tot timpul.
De curand am obs ca un tachet era praf...voi schimba tachetii si culbutorii si voi curata sorbul de la pompa de ulei.
Pe urma vad eu ce voi face.
Daca era dela distributie imi daea eroare P0340 in continuare...ori acum nu mai am nici o eroare.
Ultima modificare făcută de MaxDDM la Vin 09 Jan, 2015 11:59 am
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
bamse13
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut.
inca nu am verificat senzorul cranckshaft, dar e posibil, daca nu functioneaza sa nu mai am alimentare la pompa de benzina (nu se aude pompa cand pun contact)?
m-a mancat undeva si am schimbat pompa de benzina fara sa verific daca ea e de vina, iar dupa 15 min de mers la temperatura optima s-a oprit din nou in mers.
multumesc frumos!
inca nu am verificat senzorul cranckshaft, dar e posibil, daca nu functioneaza sa nu mai am alimentare la pompa de benzina (nu se aude pompa cand pun contact)?
m-a mancat undeva si am schimbat pompa de benzina fara sa verific daca ea e de vina, iar dupa 15 min de mers la temperatura optima s-a oprit din nou in mers.
multumesc frumos!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mihai pmc
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Detin o astra g, motor z12xe.
La un moment dat am observat pe buson multa spuma galbuie.
Am fost la mecanic unde am schimbat urmatoarele:
-lant distributie
-garnitura distributie
-garnitura capac culbutori
-ulei
-filtre
-antigel
La nici un an de zile de la schimbul acestora aproximativ 10000 km
Am aceeasi spuma.
Oare de la ce o fi?
Va multumesc
Detin o astra g, motor z12xe.
La un moment dat am observat pe buson multa spuma galbuie.
Am fost la mecanic unde am schimbat urmatoarele:
-lant distributie
-garnitura distributie
-garnitura capac culbutori
-ulei
-filtre
-antigel
La nici un an de zile de la schimbul acestora aproximativ 10000 km
Am aceeasi spuma.
Oare de la ce o fi?
Va multumesc
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
mihai pmc
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
mihai pmc
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Spuma se face doar pe buson si pe capacul de la culbutori deci chiar daca bagi engine flush asa se cheama nu ajunge pe capac acolo sa curete ,cel mai indicat e sa iei o carpa si sa stergi busonul ,poti baga un engine flush ca nu strica darr in 5min cat trebuie tinut nu face minuni. Spuma aia se face de la vaporii de ulei incins care ajung in contact cu suprafata rece a capacului de tabla sau plastic de la culbutori care face condens deci apa de la umiditatea din aer ,ulei&apa iese spuma pe capac deci nu trebuie sa te ingrijorezi,daca vei folosi un ulei mai subtire in primul rand e mai bun pt motorul tau pt ca e sintetic si pt ca fenomenul de spumare nu mai este atat de pronuntat fiind vascozitatea mai mica.
cristea_
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Sibiu
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Incep cu intrebarea daca este normal o rezistenta de 1.35k la un sensor crankshaft "fiert 5 minute"? in timpul racirii pe masura ce scadea temperatura scadea si rezistenta, stabilizandu-se la aproximativ 1,08 k. Si acum problema. Sambata incercand sa plec dintr-o benzinarie dupa ce am alimentat am constatat ca masina nu mai porneste. Am impins la ea cca 20m, am facut testul cu pedalele, nici o eroare. Dupa 1-2 minute dau o cheie si porneste. Ieri la un drum scurt de 2KM da de doua ori in nas si se aprinde masinuta cu cheie. Refac testul cu pedalele si ...0335 iar masinuta cu cheita nu se mai stinge. Astazi dau jos senzorul, il masor, rezistenta intrerupta . Ma gandesc sa-l fierb sa vad ce se intamlpa si surpriza, rezistenta 1350 ohm, rezistenta care scade odata cu racirea senzorului. E normal? Il Montez la loc, beculetul cu cheita se stinge, masina porneste la prima. Sa ma gandesc la unul nou? Senzorul cu pricina fiind montat anul trecut in aprilie si fiind MEAT&DORIA. Multumesc.
Incep cu intrebarea daca este normal o rezistenta de 1.35k la un sensor crankshaft "fiert 5 minute"? in timpul racirii pe masura ce scadea temperatura scadea si rezistenta, stabilizandu-se la aproximativ 1,08 k. Si acum problema. Sambata incercand sa plec dintr-o benzinarie dupa ce am alimentat am constatat ca masina nu mai porneste. Am impins la ea cca 20m, am facut testul cu pedalele, nici o eroare. Dupa 1-2 minute dau o cheie si porneste. Ieri la un drum scurt de 2KM da de doua ori in nas si se aprinde masinuta cu cheie. Refac testul cu pedalele si ...0335 iar masinuta cu cheita nu se mai stinge. Astazi dau jos senzorul, il masor, rezistenta intrerupta . Ma gandesc sa-l fierb sa vad ce se intamlpa si surpriza, rezistenta 1350 ohm, rezistenta care scade odata cu racirea senzorului. E normal? Il Montez la loc, beculetul cu cheita se stinge, masina porneste la prima. Sa ma gandesc la unul nou? Senzorul cu pricina fiind montat anul trecut in aprilie si fiind MEAT&DORIA. Multumesc.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat