- dennisandrei
- OP
- 15 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2008 Z19DTH
- Maramures
dennisandrei
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut
Sunt posesorul unui Opel Astra H Twintop cu motor z19dth de 150 CP, DPF. Am facut cu masina in jur de 80.000 KM de cand am cumparat-o de noua. De ceva timp am observat ca la rece si cand trag un pic mai tare pe ea, bineinteles aici cu motorul cald, se simte un miros de gaze de sub masina atunci cand deschid usa sau merg cu geamul deschis. Din cate am inteles de pe forum, s-ar putea sa am galeria de evacuare fisurata, iar aceasta nu se poate schimba decat impreuna cu turbina. Pot sa-mi fac la comanda o galerie de evacuare din inox? In acest caz, se poate demonta turbina veche si monta pe galeria noua din inox sau trebuie sa-mi achizitionez una noua? Merita sa pun o turbina mai mare si sa fac un remap?
Mentionez ca nu e infundat DPF-ul, am fost foarte atent la regenerari si am mers cu motorul turat in acest timp. Am mai dat si regenerari fortate din tester, de vreo 4-5 ori in acesti ani.
Sunt posesorul unui Opel Astra H Twintop cu motor z19dth de 150 CP, DPF. Am facut cu masina in jur de 80.000 KM de cand am cumparat-o de noua. De ceva timp am observat ca la rece si cand trag un pic mai tare pe ea, bineinteles aici cu motorul cald, se simte un miros de gaze de sub masina atunci cand deschid usa sau merg cu geamul deschis. Din cate am inteles de pe forum, s-ar putea sa am galeria de evacuare fisurata, iar aceasta nu se poate schimba decat impreuna cu turbina. Pot sa-mi fac la comanda o galerie de evacuare din inox? In acest caz, se poate demonta turbina veche si monta pe galeria noua din inox sau trebuie sa-mi achizitionez una noua? Merita sa pun o turbina mai mare si sa fac un remap?
Mentionez ca nu e infundat DPF-ul, am fost foarte atent la regenerari si am mers cu motorul turat in acest timp. Am mai dat si regenerari fortate din tester, de vreo 4-5 ori in acesti ani.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dennisandrei
- OP
- 15 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2008 Z19DTH
- Maramures
dennisandrei
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dennisandrei
- OP
- 15 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2008 Z19DTH
- Maramures
dennisandrei
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
atata timp cat nu te uiti sub capota sa vezi daca ai sau nu galeria fisurata restul sunt doar povesti...
poate sa fie si un simplu colier desfacut pe unde sa poiarda gaze sau la regenerare. Nu prea pot intelege cum la 80k ai o astfel de problema cu masina cumparata de noua dupa cum scri tu. Doar poate daca a fost folosita incorect masina cred ca este posibil asa ceva...
verifica sub capota daca totul este OK si la locul lui apoi poti pune poze si trage concluzii.
cat despre tuning poti face unul fara probleme si atata timp cat nu faci liniute si alte prostii si foloseste puterea primita pentru depasiri sau situatii extreme nu se intampla nimic. Eu am din 2009 pe masina mea si am facut 100k de atunci cu ea si nu am schimbat nimic si nu sunt chiar foarte cuminte
poate sa fie si un simplu colier desfacut pe unde sa poiarda gaze sau la regenerare. Nu prea pot intelege cum la 80k ai o astfel de problema cu masina cumparata de noua dupa cum scri tu. Doar poate daca a fost folosita incorect masina cred ca este posibil asa ceva...
verifica sub capota daca totul este OK si la locul lui apoi poti pune poze si trage concluzii.
cat despre tuning poti face unul fara probleme si atata timp cat nu faci liniute si alte prostii si foloseste puterea primita pentru depasiri sau situatii extreme nu se intampla nimic. Eu am din 2009 pe masina mea si am facut 100k de atunci cu ea si nu am schimbat nimic si nu sunt chiar foarte cuminte
- dennisandrei
- OP
- 15 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2008 Z19DTH
- Maramures
dennisandrei
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat