Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mftiuri

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am un Opel Insignia din 2010, motor A20DTH EcoFlex, iar de vreo 3 luni am inceput sa am urmatoarea problema: la relanti vibreaza masina destul de tare si indicatorul de la turometru oscileaza (uneori foarte tare). Totodata, cand motorul e rece si accelerez (in sarcina), se aude un fel de "crantanit" pana in vreo 2000 rpm, apoi cand trec de pragul asta nu se mai aude, dar in schimb se aude un sunet ca de compresor.

Am fost in prima faza la reprezentanta cu ea iar ei s-au exprimat in felul urmator: "Da, e mai complicata treaba. Avem ceva coduri de eroare pe partea de admisie si e posibil ca turbina sa trebuiasca reconditionata. Veti avea de inlocuit galeria de admisie, iar pentru partea cu oscilatul acului de la turometru va trebui sa schimbati regulatorul de presiune de la pompa de injectie".
Fiind sceptic de fel, nu i-am crezut si am facut rost de un tester pe care l-am conectat la masina ca sa vad ce coduri DTC am. Bineinteles ca aplicatia nu a raportat nici un cod, deci totul super ok.

Totusi, am zis sa cer si o a doua parere si am fost la un service multimarca cu exact aceleasi probleme. Baietii de acolo au schimbat regulatorul cu ceva ce aveau ei, dar masina facea in continuare la fel. In ceea ce priveste crantanitul din sarcina si sunetul ala ca de compresor, mi-au spus ca ar trebui sa puna injectoarele pe banc si sa vada daca e de la ele. Curios, nu mi-au spus nimic de admisie sau turbina si mi-au confirmat ca masina nu are nici un DTC.

Acum nu stiu ce sa fac, nu stiu pe cine sa cred. Ma poate ajuta cineva cu indicatii pentru ce ar trebui sa fac in viitor? Sau are cineva o idee cam ce ar putea avea masina?

Am urcat pe YT un filmulet cu oscilatul: Video Oscilat Turometru.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,966
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La ce valoare sta consumul la ralanti cind e motorul cald?Daca are valoare mare spre 1l.....trebuie verificate injectoarele....
  • mftiuri

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Fara AC pornit sta in 0.7 - 0.8, iar cu AC pornit 0.9 - 1.0.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,966
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este mult....parerea mea...verifica injectoarele..se poate ca acel zgomot zgomot sa fie asa numita,,bataie,, de injectoare...poate gresesc....este doar o parere!
  • C.Romeo

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Si eu am problema cu variatia de turatie la relanti. Am stat sa ma uit mai atent si fluctuatiile sunt din 5 in 5 sec.
Motorina OMV MaxxMotion, cu motorina Rompetrol fluctuatia este mai agresiva.
Si inca ceva poate are legatura "am cutie automata si mersul in oras nu il pot controla, la o viteza de 48-50 km face schimbare in treapta 3, dar la 50 am 1300 rpm si este usor subturata, in acel moment se aude un zgomot ciudat la motor (un ticait). Daca trec de pragul de 1500 rpm este ok. Ticaitul apare numai in treapta 3. "

Video YT variatie turatie relanti.
https://youtube.com/watch?v=bEheHdu8Teg
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oscilatiile se pot datora injectoarelor( se verifica rata de echilibrare pe injector), sau a regulatorului de presiune din rampa... Idea
Ai aceste oscilatii la cald ?
Sau se manifesta si la rece?
  • C.Romeo

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Si la cald si la rece. Cu motorul rece variatiile sunt mai rare si mai fine.
  • luap

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salutare !si....cum sa rezolvat problema de la ce a fost acel carait la cald acele oscilati? Cam aceleasi simtome am si eu dar dimineata e perfect sera dupa ce bate soarele in ea la pornire se zgataie si se aude un troncanit ca de volanta dar cu ambreiaju apasat asta undeva in jur de 5 minute de mers apoi isi revine si asta numai dupa ce bate soarele in ea.of ceo fi? Va rog ajutatima!
  • luap

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat intr un fel sau cum? Ar fi tare de ajutor lentru multi membri daca dupa o problema veniti si cu rezolvarea!?
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut si eu am o oscilatie la relanti dar doar cu motorul rece si uneori si smuceste in mers constant cu viteza redusa , dupã ce apa ajunge la 90°C merge ok. A mai patit cineva asta ?
  • wizardino

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut
De ieri dimineata si la mine a inceput un zgomot tampit. Pana acuma stiam de istoricul opel de a troncani la rece , in 1 si in 2 , pana in 2000 rpm , dar numai la rece.
Dar acuma a inceput ceva ingrozitor , la rece sau la cald , numai conteaza , intre 1600-2000 rpm si doar in 1 si 2 , troncane cand ajunge in acele turatii de zici ca o iau la fuga pistoanele.
Oscilatii de relantiu am f rar , doar un balbait cateodata dimineata , care odata ce ma pun in miscare dispare.

Are cineva vreo idee?
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, acelesi simptome le am si eu. Pregateste-te de invesitie majora la motor. Mai exact transplant de motor. Este vorba de "bataie de piston" care s-a facut din cauza faptului ca nu a fost schimbata garnitura de la pompa ulei. Cu alte cuvinte motorul se distruge, nu si-a facut ungerea cum trebuie. Este o problema foarte des intalnita la acest motor. Nu mai merge cu masina, da baia jos, vezi ce s-a intamplat, vezi ce mai poti face la acel motor.
  • DBocarnea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2018

  • Mesaj Privat
luap a scris:Salutare !si....cum sa rezolvat problema de la ce a fost acel carait la cald acele oscilati? Cam aceleasi simtome am si eu dar dimineata e perfect sera dupa ce bate soarele in ea la pornire se zgataie si se aude un troncanit ca de volanta dar cu ambreiaju apasat asta undeva in jur de 5 minute de mers apoi isi revine si asta numai dupa ce bate soarele in ea.of ceo fi? Va rog ajutatima!



Salut! Ai rezolvat cumva problema? Problema mea e identica.
  • RIonutDenis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salutare bãieți.
Aceiași problema o am și eu și e 100% de la injectoare asta mi-au zis cei de la Opel pentru k se aude un ciricait in a 1 2 3 asta pe la 1600 pana la 2000, dacã o calci blanã din prima nu se mai aude numai dacã o calci treptat se aude foarte bine ciricaitu ãla.
Și referitor la bâlbâitu ãla de tremura mașina dar nu tot timpu face pe toane când mai tare când mai încet, asta se datoreazã tot injectoarelor. Asta pot spune sigur.
Și nu e de la volanta pentru k eu am schimbat-o.
  • RIonutDenis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara
Sa știți ca am descoperit ciricaitul acela și nu-i de la injectoare e de la volanta asta am descoperit singur când o turam pe liber și ma jucam cu abreiaju.
Însã relantiu tot instabil este cu toate ca am recondiționat injectoarele, oare trebuie rescrise acele seri de pe injector in calculatoru mașini ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã ai cod de corecție nou, este recomandat sa îl scrii în ecu.
Dar nu din aceasta cauza apar oscilațiile.
  • RIonutDenis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2018

  • Mesaj Privat
APP am rescris seriile de pe injectoare in ecu sa mai domolit din trepidații , dar tot mai are câteodatã.
Sucuza-ma nu știu sigur cum sa ma exprim prin cuvinte ca sa pot fi înțeles, in turometru nu se observa acea oscilație sau întrerupere ca sa ii zic așa, numai ca are o micã trepidație nu știu de unde ar putea fi.
  • HStelian540

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Buna tururor
Am si eu o problema similara la o insignia 1.8 benzina din 2011
Imi porneste greu,tremura la relanti si la 6-7 secunde se tureaza singura cam pana in 1000 de ture ,si imi face un troncanit ca si de diesel la accelerare usoara si da eroare service vehicle soon atat
Am curate bujiile,am schimbat fisele, nu mai stiu ce sa fac cu ea
Are cineva vreo idee?
Multumesc
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut HStelian540 , daca ai SVS in bord ai si erori stocate . Vezi ce erori ai .
  • HStelian540

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nu am nici o eroare in bord,imi da in mers service vehicle soon daca accelerez usor atat,dar nici un martor
O sa schimb bujiile sa vad daca nu sunt alea
Ms mult DRosiuoru
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR