mftiuri
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Insignia din 2010, motor A20DTH EcoFlex, iar de vreo 3 luni am inceput sa am urmatoarea problema: la relanti vibreaza masina destul de tare si indicatorul de la turometru oscileaza (uneori foarte tare). Totodata, cand motorul e rece si accelerez (in sarcina), se aude un fel de "crantanit" pana in vreo 2000 rpm, apoi cand trec de pragul asta nu se mai aude, dar in schimb se aude un sunet ca de compresor.
Am fost in prima faza la reprezentanta cu ea iar ei s-au exprimat in felul urmator: "Da, e mai complicata treaba. Avem ceva coduri de eroare pe partea de admisie si e posibil ca turbina sa trebuiasca reconditionata. Veti avea de inlocuit galeria de admisie, iar pentru partea cu oscilatul acului de la turometru va trebui sa schimbati regulatorul de presiune de la pompa de injectie".
Fiind sceptic de fel, nu i-am crezut si am facut rost de un tester pe care l-am conectat la masina ca sa vad ce coduri DTC am. Bineinteles ca aplicatia nu a raportat nici un cod, deci totul super ok.
Totusi, am zis sa cer si o a doua parere si am fost la un service multimarca cu exact aceleasi probleme. Baietii de acolo au schimbat regulatorul cu ceva ce aveau ei, dar masina facea in continuare la fel. In ceea ce priveste crantanitul din sarcina si sunetul ala ca de compresor, mi-au spus ca ar trebui sa puna injectoarele pe banc si sa vada daca e de la ele. Curios, nu mi-au spus nimic de admisie sau turbina si mi-au confirmat ca masina nu are nici un DTC.
Acum nu stiu ce sa fac, nu stiu pe cine sa cred. Ma poate ajuta cineva cu indicatii pentru ce ar trebui sa fac in viitor? Sau are cineva o idee cam ce ar putea avea masina?
Am urcat pe YT un filmulet cu oscilatul: Video Oscilat Turometru.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Am un Opel Insignia din 2010, motor A20DTH EcoFlex, iar de vreo 3 luni am inceput sa am urmatoarea problema: la relanti vibreaza masina destul de tare si indicatorul de la turometru oscileaza (uneori foarte tare). Totodata, cand motorul e rece si accelerez (in sarcina), se aude un fel de "crantanit" pana in vreo 2000 rpm, apoi cand trec de pragul asta nu se mai aude, dar in schimb se aude un sunet ca de compresor.
Am fost in prima faza la reprezentanta cu ea iar ei s-au exprimat in felul urmator: "Da, e mai complicata treaba. Avem ceva coduri de eroare pe partea de admisie si e posibil ca turbina sa trebuiasca reconditionata. Veti avea de inlocuit galeria de admisie, iar pentru partea cu oscilatul acului de la turometru va trebui sa schimbati regulatorul de presiune de la pompa de injectie".
Fiind sceptic de fel, nu i-am crezut si am facut rost de un tester pe care l-am conectat la masina ca sa vad ce coduri DTC am. Bineinteles ca aplicatia nu a raportat nici un cod, deci totul super ok.
Totusi, am zis sa cer si o a doua parere si am fost la un service multimarca cu exact aceleasi probleme. Baietii de acolo au schimbat regulatorul cu ceva ce aveau ei, dar masina facea in continuare la fel. In ceea ce priveste crantanitul din sarcina si sunetul ala ca de compresor, mi-au spus ca ar trebui sa puna injectoarele pe banc si sa vada daca e de la ele. Curios, nu mi-au spus nimic de admisie sau turbina si mi-au confirmat ca masina nu are nici un DTC.
Acum nu stiu ce sa fac, nu stiu pe cine sa cred. Ma poate ajuta cineva cu indicatii pentru ce ar trebui sa fac in viitor? Sau are cineva o idee cam ce ar putea avea masina?
Am urcat pe YT un filmulet cu oscilatul: Video Oscilat Turometru.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
mftiuri
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut.
Si eu am problema cu variatia de turatie la relanti. Am stat sa ma uit mai atent si fluctuatiile sunt din 5 in 5 sec.
Motorina OMV MaxxMotion, cu motorina Rompetrol fluctuatia este mai agresiva.
Si inca ceva poate are legatura "am cutie automata si mersul in oras nu il pot controla, la o viteza de 48-50 km face schimbare in treapta 3, dar la 50 am 1300 rpm si este usor subturata, in acel moment se aude un zgomot ciudat la motor (un ticait). Daca trec de pragul de 1500 rpm este ok. Ticaitul apare numai in treapta 3. "
Video YT variatie turatie relanti.
https://youtube.com/watch?v=bEheHdu8Teg
Si eu am problema cu variatia de turatie la relanti. Am stat sa ma uit mai atent si fluctuatiile sunt din 5 in 5 sec.
Motorina OMV MaxxMotion, cu motorina Rompetrol fluctuatia este mai agresiva.
Si inca ceva poate are legatura "am cutie automata si mersul in oras nu il pot controla, la o viteza de 48-50 km face schimbare in treapta 3, dar la 50 am 1300 rpm si este usor subturata, in acel moment se aude un zgomot ciudat la motor (un ticait). Daca trec de pragul de 1500 rpm este ok. Ticaitul apare numai in treapta 3. "
Video YT variatie turatie relanti.
https://youtube.com/watch?v=bEheHdu8Teg
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
luap
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salutare !si....cum sa rezolvat problema de la ce a fost acel carait la cald acele oscilati? Cam aceleasi simtome am si eu dar dimineata e perfect sera dupa ce bate soarele in ea la pornire se zgataie si se aude un troncanit ca de volanta dar cu ambreiaju apasat asta undeva in jur de 5 minute de mers apoi isi revine si asta numai dupa ce bate soarele in ea.of ceo fi? Va rog ajutatima!
luap
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2016
- Mesaj Privat
florin250
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2016
- Mesaj Privat
wizardino
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut
De ieri dimineata si la mine a inceput un zgomot tampit. Pana acuma stiam de istoricul opel de a troncani la rece , in 1 si in 2 , pana in 2000 rpm , dar numai la rece.
Dar acuma a inceput ceva ingrozitor , la rece sau la cald , numai conteaza , intre 1600-2000 rpm si doar in 1 si 2 , troncane cand ajunge in acele turatii de zici ca o iau la fuga pistoanele.
Oscilatii de relantiu am f rar , doar un balbait cateodata dimineata , care odata ce ma pun in miscare dispare.
Are cineva vreo idee?
De ieri dimineata si la mine a inceput un zgomot tampit. Pana acuma stiam de istoricul opel de a troncani la rece , in 1 si in 2 , pana in 2000 rpm , dar numai la rece.
Dar acuma a inceput ceva ingrozitor , la rece sau la cald , numai conteaza , intre 1600-2000 rpm si doar in 1 si 2 , troncane cand ajunge in acele turatii de zici ca o iau la fuga pistoanele.
Oscilatii de relantiu am f rar , doar un balbait cateodata dimineata , care odata ce ma pun in miscare dispare.
Are cineva vreo idee?
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, acelesi simptome le am si eu. Pregateste-te de invesitie majora la motor. Mai exact transplant de motor. Este vorba de "bataie de piston" care s-a facut din cauza faptului ca nu a fost schimbata garnitura de la pompa ulei. Cu alte cuvinte motorul se distruge, nu si-a facut ungerea cum trebuie. Este o problema foarte des intalnita la acest motor. Nu mai merge cu masina, da baia jos, vezi ce s-a intamplat, vezi ce mai poti face la acel motor.
DBocarnea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2018
- Mesaj Privat
luap a scris:Salutare !si....cum sa rezolvat problema de la ce a fost acel carait la cald acele oscilati? Cam aceleasi simtome am si eu dar dimineata e perfect sera dupa ce bate soarele in ea la pornire se zgataie si se aude un troncanit ca de volanta dar cu ambreiaju apasat asta undeva in jur de 5 minute de mers apoi isi revine si asta numai dupa ce bate soarele in ea.of ceo fi? Va rog ajutatima!
Salut! Ai rezolvat cumva problema? Problema mea e identica.
- RIonutDenis
- *
- 3 mesaje
- din 15 Jul 2018
RIonutDenis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salutare bãieți.
Aceiași problema o am și eu și e 100% de la injectoare asta mi-au zis cei de la Opel pentru k se aude un ciricait in a 1 2 3 asta pe la 1600 pana la 2000, dacã o calci blanã din prima nu se mai aude numai dacã o calci treptat se aude foarte bine ciricaitu ãla.
Și referitor la bâlbâitu ãla de tremura mașina dar nu tot timpu face pe toane când mai tare când mai încet, asta se datoreazã tot injectoarelor. Asta pot spune sigur.
Și nu e de la volanta pentru k eu am schimbat-o.
Aceiași problema o am și eu și e 100% de la injectoare asta mi-au zis cei de la Opel pentru k se aude un ciricait in a 1 2 3 asta pe la 1600 pana la 2000, dacã o calci blanã din prima nu se mai aude numai dacã o calci treptat se aude foarte bine ciricaitu ãla.
Și referitor la bâlbâitu ãla de tremura mașina dar nu tot timpu face pe toane când mai tare când mai încet, asta se datoreazã tot injectoarelor. Asta pot spune sigur.
Și nu e de la volanta pentru k eu am schimbat-o.
- RIonutDenis
- *
- 3 mesaje
- din 15 Jul 2018
RIonutDenis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2018
- Mesaj Privat
Buna seara
Sa știți ca am descoperit ciricaitul acela și nu-i de la injectoare e de la volanta asta am descoperit singur când o turam pe liber și ma jucam cu abreiaju.
Însã relantiu tot instabil este cu toate ca am recondiționat injectoarele, oare trebuie rescrise acele seri de pe injector in calculatoru mașini ?
Sa știți ca am descoperit ciricaitul acela și nu-i de la injectoare e de la volanta asta am descoperit singur când o turam pe liber și ma jucam cu abreiaju.
Însã relantiu tot instabil este cu toate ca am recondiționat injectoarele, oare trebuie rescrise acele seri de pe injector in calculatoru mașini ?
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- RIonutDenis
- *
- 3 mesaje
- din 15 Jul 2018
RIonutDenis
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2018
- Mesaj Privat
APP am rescris seriile de pe injectoare in ecu sa mai domolit din trepidații , dar tot mai are câteodatã.
Sucuza-ma nu știu sigur cum sa ma exprim prin cuvinte ca sa pot fi înțeles, in turometru nu se observa acea oscilație sau întrerupere ca sa ii zic așa, numai ca are o micã trepidație nu știu de unde ar putea fi.
Sucuza-ma nu știu sigur cum sa ma exprim prin cuvinte ca sa pot fi înțeles, in turometru nu se observa acea oscilație sau întrerupere ca sa ii zic așa, numai ca are o micã trepidație nu știu de unde ar putea fi.
- HStelian540
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2020
HStelian540
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
Buna tururor
Am si eu o problema similara la o insignia 1.8 benzina din 2011
Imi porneste greu,tremura la relanti si la 6-7 secunde se tureaza singura cam pana in 1000 de ture ,si imi face un troncanit ca si de diesel la accelerare usoara si da eroare service vehicle soon atat
Am curate bujiile,am schimbat fisele, nu mai stiu ce sa fac cu ea
Are cineva vreo idee?
Multumesc
Am si eu o problema similara la o insignia 1.8 benzina din 2011
Imi porneste greu,tremura la relanti si la 6-7 secunde se tureaza singura cam pana in 1000 de ture ,si imi face un troncanit ca si de diesel la accelerare usoara si da eroare service vehicle soon atat
Am curate bujiile,am schimbat fisele, nu mai stiu ce sa fac cu ea
Are cineva vreo idee?
Multumesc
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- HStelian540
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2020
HStelian540
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat