IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
La 800 km de casa mi-au aparut zgomote ce par a veni la cardan, cuplaje, ca de rulmenti, audibile de la 70 kmh in sus ca un uruit. Am verificat rulmentii rotilor, planetare si toate par in ordine. Pot dezactiva Haldex din sigurante dar cardanul tot se va invirti cu zgomot. Ce ma sfãtuiți, sa ajung acasa cu mers moderat sau sa dau jos cardanul? Ca piesa nu se aduce pe bucati cardanul. Concluzia nu am tras-o la opel, fiind weekend, ci la un alt service.
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am postat asta si la sectiunea rulment roata, cum bine am banuit ca este ....
Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat cel putin in prezenta mea. inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele... Ce ati face voi?
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis: n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Insa, omul mi-a zis ca testul de echilibrare pe banc se face pina la 90kmh (masini de marfa, etc) si s-ar putea sa apara vibratii la viteze mari. Insa a si zis de citiva clienti cu masini mici care n-au avut probleme.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si trecut dintr-o problema in alta.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat cel putin in prezenta mea. inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele... Ce ati face voi?
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis: n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Insa, omul mi-a zis ca testul de echilibrare pe banc se face pina la 90kmh (masini de marfa, etc) si s-ar putea sa apara vibratii la viteze mari. Insa a si zis de citiva clienti cu masini mici care n-au avut probleme.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si trecut dintr-o problema in alta.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ti-am citit peripetia. Incredibil dar la noi e posibil.
Mai mult de imi pare rau sau totusi incerci cu protectia consumatorulu pentru despagubiri si timp pierdut nu stiu ce sa-ti zic.
Ar trebui sa castigi din doua motive: 1.diagnostic gresit, cardanul nu cauza zgomotul; 2. dupa interventia asupra cardanului ai vibratii incepand de la viteze mici. Daca poti sa obtii pe acestea doua dovezile si aviz de la cineva competent, ai putea sa ii dai in judecata .... probabil nu merita pierderea de timp.
Mai mult de imi pare rau sau totusi incerci cu protectia consumatorulu pentru despagubiri si timp pierdut nu stiu ce sa-ti zic.
Ar trebui sa castigi din doua motive: 1.diagnostic gresit, cardanul nu cauza zgomotul; 2. dupa interventia asupra cardanului ai vibratii incepand de la viteze mici. Daca poti sa obtii pe acestea doua dovezile si aviz de la cineva competent, ai putea sa ii dai in judecata .... probabil nu merita pierderea de timp.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Probabil ca e pierdere de vreme.
Nu am cum dovedi ca cardanul era sau nu defect. Pot doar dovedi ca nu e bine echilibrat/refacut. Asta inseamna ca firma de reparatii din Timisoara si cea din Bucuresti sa se dueleze in verdicte/hirtii. Cheltuiala cu un avocat ar fi poate mare.
Pot doar sa contest metoda vizuala/tactila prin care Opel TM a decretat ca e cardanul defect, cind ei nu au banc de testat cardanul demontat de pe masina ca sa auda zgomotul reclamat. Faptul ca schimb rulment roata a rezolvat problema zgomotului nu elimina prezenta /lipsa altui zgomot de la cardan decit daca acesta era nereparat. Ceea ce se sustine ca s-a reparat (2 rulmenti). Nu pot doar pe baza tipului de sunet auzit, eu nespecialist, sa ma contrazic cu ei.
Ceea ce pot face e sa nu mai fiu clientul lor, sa le fac reclama proasta.
Si, sa ascult sfatul altora care au spus ca la Szeged e un service Opel mult mai competent. Chiar si la cei din Arad.
Nu am cum dovedi ca cardanul era sau nu defect. Pot doar dovedi ca nu e bine echilibrat/refacut. Asta inseamna ca firma de reparatii din Timisoara si cea din Bucuresti sa se dueleze in verdicte/hirtii. Cheltuiala cu un avocat ar fi poate mare.
Pot doar sa contest metoda vizuala/tactila prin care Opel TM a decretat ca e cardanul defect, cind ei nu au banc de testat cardanul demontat de pe masina ca sa auda zgomotul reclamat. Faptul ca schimb rulment roata a rezolvat problema zgomotului nu elimina prezenta /lipsa altui zgomot de la cardan decit daca acesta era nereparat. Ceea ce se sustine ca s-a reparat (2 rulmenti). Nu pot doar pe baza tipului de sunet auzit, eu nespecialist, sa ma contrazic cu ei.
Ceea ce pot face e sa nu mai fiu clientul lor, sa le fac reclama proasta.
Si, sa ascult sfatul altora care au spus ca la Szeged e un service Opel mult mai competent. Chiar si la cei din Arad.
DUDU25
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
VLAD a scris:
Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Profu_0 a scris:A demontat diferentialul si Haldexul in bucati. Se observa uzura pe capul supapei. Nu inchidea complet, permitand uleiului sa treaca.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Spune-mi te rog daca stii care sunt cele 20 de șuruburi care trebuie schimbate.
- Kokaina
- **
- 200 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Constanta
Kokaina
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
De cateva saptamani, ma tot bantuie din cand in cand eroarea de tractiune integrala ( Service All Wheel Drive System).
Acum doua zile am fost la Opel service sa vad ce si cum, in fine...dupa ce au bagat masina pe tester, au ajuns la concluzia ca e nush ce defect de la grup. Spuneau ceva de o bucsa si de niste suruburi (20 la numar parca, se discuta ceva mai sus).
Urmeaza sa dau comanda de piese si ulei care ma ajunge in jur de 2 mii lei.
Acum vine partea interesanta...undeva mai sus scria ca se poate dezactiva oarecum tractiunea integrala prin scoaterea din panoul din spate, a sigurantei nr33. ma gandeam sa o scot, anuland tractiunea integrala, macar pana se remedieaza situatia la service. Intrebarea este daca are vreun efect negativ daca merg o perioada mai lunga de timp si kilometri. Efect pozitiv ar avea prin reducerea consumului...zic si eu?
Drumuri bune!
De cateva saptamani, ma tot bantuie din cand in cand eroarea de tractiune integrala ( Service All Wheel Drive System).
Acum doua zile am fost la Opel service sa vad ce si cum, in fine...dupa ce au bagat masina pe tester, au ajuns la concluzia ca e nush ce defect de la grup. Spuneau ceva de o bucsa si de niste suruburi (20 la numar parca, se discuta ceva mai sus).
Urmeaza sa dau comanda de piese si ulei care ma ajunge in jur de 2 mii lei.
Acum vine partea interesanta...undeva mai sus scria ca se poate dezactiva oarecum tractiunea integrala prin scoaterea din panoul din spate, a sigurantei nr33. ma gandeam sa o scot, anuland tractiunea integrala, macar pana se remedieaza situatia la service. Intrebarea este daca are vreun efect negativ daca merg o perioada mai lunga de timp si kilometri. Efect pozitiv ar avea prin reducerea consumului...zic si eu?
Drumuri bune!
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am o factura gasita pe insignia-enthuziast unde scrie ulei diferential 50 lire englezesti , garnitura 3.36 si suruburi de 2-3 lire. Ma intreb pina la 2000 lei ce au descoperit aia, defect mecanic, valve ? Incerc sa spun ca unii profita de naivitatea noastra si lipsa de optiuni (adica service cu experianta haldex/4x4) si ne baga pe git orice. Haldex 4 au si Volvo, Vw, Hyundai. Eu as cauta si o a 2-a diagnoza. Sau faci cumva sa profiti de acel comunicat tehnic cu garnitura si suruburile alea, desi nu mai esti in garantie. Poate tine faptul ca Opel zice ca Haldex nu are mentenanta.
Andreea B
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2016
- Mesaj Privat
Am un Opel Insignia Sport Tourer Ecoflex, sper sa fi scris bine
SH 180000
La plecarea de pe loc, sau cind iau o curba si schimb viteza, sau chiar pe loc la semafor, daca apas pedala de acceleratie, cind ridic piciorul se aude un huruit in spate
La viteze mici
Pe DN cind merg intins si am 80 -100 km/h nu face
Deci, acceleratia, nu ambreiajul
Ma voi duce la service insa macar sa am idee despre ce ar putea fi vorba
Multumesc
SH 180000
La plecarea de pe loc, sau cind iau o curba si schimb viteza, sau chiar pe loc la semafor, daca apas pedala de acceleratie, cind ridic piciorul se aude un huruit in spate
La viteze mici
Pe DN cind merg intins si am 80 -100 km/h nu face
Deci, acceleratia, nu ambreiajul
Ma voi duce la service insa macar sa am idee despre ce ar putea fi vorba
Multumesc
DUDU25
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
lbanias a scris:Am o factura gasita pe insignia-enthuziast unde scrie ulei diferential 50 lire englezesti , garnitura 3.36 si suruburi de 2-3 lire. Ma intreb pina la 2000 lei ce au descoperit aia, defect mecanic, valve ? Incerc sa spun ca unii profita de naivitatea noastra si lipsa de optiuni (adica service cu experianta haldex/4x4) si ne baga pe git orice. Haldex 4 au si Volvo, Vw, Hyundai. Eu as cauta si o a 2-a diagnoza. Sau faci cumva sa profiti de acel comunicat tehnic cu garnitura si suruburile alea, desi nu mai esti in garantie. Poate tine faptul ca Opel zice ca Haldex nu are mentenanta.
Si eu am schimbat uleiul din Haldex care m-a costat 540 lei un litru iar garnitura plus filtru m-a costat 350 lei. Suruburile nu le-am schimbat dar prețul per bucata era de 30 de lei. Eu am reușit sa rezolv problema zgomotelor la trepte mici de viteza doar cu schimbul de ulei a garniturii si a filtrului. Când am desfãcut Haldexul avea multa mizerie care nu am putut sa ne dam seama de unde provine însã dupã curãțarea lui problemele au dispãrut. Dacã doriti mai multe detalii ne putem auzi si pe telefon. 0735858921.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu unul o sa te sun sigur pentru mai multe , in ideea sa aflu daca ai facut operatiunea la Opel sau un mecanic specializat in Haldex/diferentiale. Dar ar fi util si pentru altii sa gaseasca mai tirziu info despre simptome 4x4 si rezolvare. Pentru ca Opel zice ca nu se umbla acolo, sau daca se umbla trebuie stiut ca sint 2 tiputi de ulei in spate : unul in Haldex si unul in diferential(e-LSD). Mai e e un ulei in cutia de transfer din fata (atasata de motor) care e acelasi cu unul din cele 2, nu retin care. Eu as schimba miine uleiurile doar ca n-am gasit meseriasi, ci doar ''macelari''. M-as duce la alte marci care folosesc Haldex , poate au experienta mai mare. Deocamdata 4x4 meu nu are probleme, dar paza buna trece primejdia rea.
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
lbanias a scris:Am postat asta si la sectiunea rulment roata, cum bine am banuit ca este ....
Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat cel putin in prezenta mea. inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele... Ce ati face voi?
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis: n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Insa, omul mi-a zis ca testul de echilibrare pe banc se face pina la 90kmh (masini de marfa, etc) si s-ar putea sa apara vibratii la viteze mari. Insa a si zis de citiva clienti cu masini mici care n-au avut probleme.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si trecut dintr-o problema in alta.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat cel putin in prezenta mea. inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele... Ce ati face voi?
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis: n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Insa, omul mi-a zis ca testul de echilibrare pe banc se face pina la 90kmh (masini de marfa, etc) si s-ar putea sa apara vibratii la viteze mari. Insa a si zis de citiva clienti cu masini mici care n-au avut probleme.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si trecut dintr-o problema in alta.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
Poate era o ideie mai buna sa ia masina la shtanga si sa o traga cu motorul oprit sa vada daca huruie ceva ? Asa puteau fi siguri daca e vreun rulment de roata sau e ceva legat de cardan. Nu stiu, doar intreb si eu... (eventual sa o fi tractat cu cardanul demontat, daca acesta se invarte si cu motorul oprit cand masina e tractata, nu stiu exact ca inca nu am avut vre-o masina 4x4).
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
AAdi392
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut..am o intrebare pentru cunoscatori si pentru cei care detin un opel insignia 4x4..la o anumita viteza(160km/h) se aude acel zgomot in plus produs de cuplu pe care il exercita punerea in functiune a tuturor celor 4 roti?adica zgomotul este mult mai mare fata de un opel insignia doar cu tractiune fata..si e vreo varianta in care sa poti decupla puntea spate si sa mergi doar cu tractiune fata?si sa o cuplezi doar at cand ai nevoie?sau tre sa o ti cuplata continuu?
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
pompiliul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2018
- Mesaj Privat
- teodorageorgescu
- *
- 5 mesaje
- din 05 Oct 2018
- Insignia 2009
- Dambovita
teodorageorgescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu Insignia 4x4 benzina 2009. Aceeasi problema, ca sare de spate ca si cum ar fi denivelari pe drum. Nu am reusit sa inteleg din tot topicul asta care este problema si unde sa ma uit. Am scos siguranta 33, a disparut zgomotul dar am ramas cu eroarea pe bord. Ce e de facut? Poate raspunde cineva care stie exact ce spune?