Vin 24 Jul, 2015 9:40 pm
Am mai facut un subiect pe tema asta, nu am reusit nici acum sa rezolv.
Problema suna cam asa, o pornesc dimineata sta relantiul la 1200 dar coboara la 800 dupa un minut, merg vreo 20-30km, totul merge super, trage bine, nu scoate nici un sunet dubios, dar dupa ce se incalzeste incepe sa dea rateuri la turatii peste 2500, sa dea un suflu pe esapament, si sa se accelereze in suturi atunci cand calc pedala.
Filtrele le-am schimbat recent, clapeta acceleratie si egr curatate.
Ma gandesc ca problema este undeva la aprindere, scanteie pentru ca chestia cu acceleratul in suturi se intampla doar in sarcina, daca las pedala cand ma scutura asa masina merge lin.
Sa incerc sa schimb bujiile si fisele? N-as vrea sa schimb toate rahaturile si la final sa aflu ca problema era un rahat care se schimba cu 3 lei.
Edit: toba finala este gaurita, daca conteaza asta, nu scoate fum sau chestii de genul. Deci ma gandesc ca nu e de la motor propriu zis problema ci de la ceva aprindere, sau naiba stie, senzon sau dracu sa le duca.
Edit 2: Distributia are 40.000km, urmeaza sa o schimb, poate fii asta problema?