Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Dupa un drum Ploiesti-Sibiu , am observat ca temperatura apei variaza intre 90-100 grade , cateodata a sarit de 100 si ajuns langa zona rosie. Pe drum mi-a cerut antigel , am oprit la o benzinarie , am completat , nu mi-a mai cerut dar temperatura a ramas ridicata. Precizez ca am un motor Z18XE 188.000 km. De la ce sa fie?
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut,ori ai pierderi de antigel,ori garniturã de chiuloasa,verifica uleiul sã nu aibã antigel în el.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca termostatul defect blocat pe inchis, sau instalatie infundata, paletele pompa apa afectate... verifica traseul de racire prin pipaire cald/rece/fierbinte.... (vezi unde este buba)
Sfatul meu este sa rezolvi problema (fi cu ochii pe temperatura poti sa strici motorul OK.)

Nu mai circula cu ea cu temperatura ridicata tragi pe dreapta la 80-90°C | cel mai bine nu mai circuli cu ea pana nu rezolvi.
Ai un motor fiabil, vrei sa il faci nefiabil?
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Maine ma duc cu ea la service sa vad ce gaseste mecanicul. Multumesc pentru pareri.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca este termostatul sa pui GM OK.
Bine ar fi sa fie numai el cauza.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
T.ion,cum dracu sa traga pe dreapata la 80-90 de grade,pai asa tragem toti:))))),in primul rand are pierderi de antigel,asta verifica prima data,ori il pierde pe la furtune ,coturi,etc,ori baga antigelul in motor,apoi verifica termostat,radiator si ce ai mai zis tu,offf
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bine ca stii tu mai bine?
Si ce vrei sa repare motorul cu pistoanele lipite. (nu toti au probleme)

Este bine sa stie, la ce se poate astepta (cred ca a inteles ideea, drumul pana la service nu mai mult.)
Daca are pierderi de antigel va vedea el, un motor incins dupa tine va consuma antigel sau nu?
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu ma dau mare mecanic ,asa am patit si eu la o masina,se incingea motorul ,completam cu antigel dar nu curgea pe nicaieri,il baga in ulei,sper sa nu fie cazul si la el,bafta.
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Va salut.si eu aveam aceeasi problema,ajungea indicatorul pe rosu dupa scadea la 90.a fost de la rezistenta de trepte de pe radiator.pornea termocupla la 100 si de grade/acum porneste la 95 si scade la 90/bafta.tot de z18xe vorbesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Da este posibil sa fie si asta, daca ventilatoarele nu merg bine, normal ca creste si temperatura.
Puteti pune o poza, in ce zona este si cum arata | eventual coduri piesa | pe cele originale ce scrie?
https://www.clubopel.com/vie...p=1797609#1797609
https://www.clubopel.com/vie...p=1799202#1799202
rezistenta de trepte, termocupla - sunt doua piese diferite ca nu inteleg prea bine?
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai am fost la mecanic si nu a gasit nimic in neregula din tot ce am discutat aici. Problema este ca una dintre sondele lambda are firele intrerupte si nu imi mai arata temperatura care trebuie in bord....Cu motorul turat la 4000 nu se misca acul la temperatura , daca misc firele de la sonda lambda o ia razna acul si nu ar trebui sa faca asta...Motorul merge brici , trebuiesc facute firele , bine ca nu e vreo piesa mai scumpa de schimbat.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ai descoperit unde dispare antigelul ?
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
In ulei nu e , jos nu mi-a facut balta. Oricum acum 3 ani mi-a cerut sa completez , si mi-a mai cerut acum 1 saptamana pe drum. Nivelul e putin peste jumatate , asa cum trebuie sa fie.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Te asteptam cu rezolvarea dupa refacerea firelor,succes.
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mda..Am fost sa fac firele si tot asa statea temperatura . la 100 grade. Am pus-o pe tester am tinut-o turata la 2000 RPM , temperatura crestea din ce in ce mai mult iar la 117 grade pornea ventilatorul....Mecanicul mi-a spus ca e sigur pompa de apa defecta pentru ca nu baga apa pe retur in vasul de antigel. Si acum trebuie sa schimb distributia care si asa trebuia schimbata. Check coolant level imi da pentru ca nu se raceste motorul , nu pt ca pierd antigel. La relanti sta la 1000 RPM si ar trebui sa stea la 700-800. Sper ca pana maine seara sa o fac. Sper sa nu fie si chiuloasa busita pe undeva....

Zic mersi pentru ca am z18xe , unul dintre cele mai fiabile motoare euro 4 care pica extrem de greu.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=-5814yr2p_Y - spor la spalat.
Poate ai probleme cu senzorul de temperatura - "relanti sta la 1000 RPM"

Ai fost la un mecanic cu experienta, sau la unul care sa iti ia bani pe ce crede el.
Tu nu poti sa verifici circuitul cu mana ce este chiar asa greu sa verifici.
(mie unul mi se pare cel mai simplu de verificat doar prin pipairea furtunelor, verificare cum lucreaza termostatul, ventilatoarele, cum revine apa in vas.)

Sa speram ca ai dat de un mecanic bun.
Cand completezi in vas ce pui numai apa, sau antigel diluat 1:1
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Andrei.Vectra a scris: Problema este ca una dintre sondele lambda are firele intrerupte si nu imi mai arata temperatura care trebuie in bord.

Un mecanic ce constatã, la prima verificare, cã mototul fierbe din cauza sondei lambda sigur este unul bun.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu ma gandesc deja cum va iesi distributia pe mana lui. - nu vreau sa ma gandesc
Cauta un service/mecanic bun se pare ca prin Prahova cam duceti lipsa, la cati au fost pe forum in cautare de service bun.

Bine nu toti poate exagerez, daca il cauti il vei gasi. - poate te ajuta colegi cu o informatie buna...
Dotare/experienta mare/pricepere in ce face/recomandarea clientilor multumiti| - spune totul despre un service/mecanic bun.
Ca sfat - fara trusa de aliniere distributie + experienta nu lasa sa umble la distributie. - nu mai spun de dotare scule.

Daca umbli la distributie sa nu uiti de simeringuri 2 buc + 1 buc = 3 buc (sper ca stii de ce.)
https://www.clubopel.com/vie...p=1782475#1782475 - nu mai repet inca odata ce se poate pune am tot scris pe forum cauta.
http://www.partsbase.org/op...7-petrol-engines/
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La mecanicul asta am schimbat kitul de ambreiaj , ECU , pompa de la spalator parbriz , bielete , pivoti fata....Am incredere in el si acum. Mi-a aratat clar ca nu vine apa in vasul de antigel , deci clar e pompa de apa dusa. A schimbat de multe ori distributia la alte masini si chiar se pricepe din cate am vorbit cu el. Revin dupa ce o iau.
  • Andrei.Vectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai am luat masina de la service , nu mai am nici o problema la ea. Distributia trebuia neaparat facuta pentru ca cureaua era praf iar pompa de apa mai avea decat 2 palete bune....De aceea e recomandat sa faci distributia cand iei o masina SH pt ca nu sti sigur ce a pus cel de la care ai luat-o pe masina. Acum temperatura sta la maxim 95 de grade , motorul merge in parametrii normali , relanti-ul sta la 800 RPM. Mi-a pus pe ea curea Contitech si pompa de apa Hepu.

Mai sus am gresit eu , firele acelea pe care le-am refacut nu erau de la sonda lambda...Va multumesc pentru pareri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR