iulik2k1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut, un mic ajutor?
masina a fost in limp mode cateva zile.
P0172-52 Fuel Trim System Rich
P0500-00 Vehicle Speed Sensor Malfunction.
am mai avut o eroare de sonda landa probabil din cauza amestecului.
acum a murit de tot.
rece porneste sta in relanti, nu se accelereaza la mai mult de 3000-3500, am reusit sa merg 200 de metri dupa care nu a mai stat nici in relanti.
Ecu este refacut, schimbat pompa de benzina noua, bujii noi, nu am nici o eroare in ecu.
am benzina pe rampa nu stiu presiunea.
vss nu tine de pornire, senzorul de arbore nu apare in opcom,
Cum depistez problema?
Multumesc.
masina a fost in limp mode cateva zile.
P0172-52 Fuel Trim System Rich
P0500-00 Vehicle Speed Sensor Malfunction.
am mai avut o eroare de sonda landa probabil din cauza amestecului.
acum a murit de tot.
rece porneste sta in relanti, nu se accelereaza la mai mult de 3000-3500, am reusit sa merg 200 de metri dupa care nu a mai stat nici in relanti.
Ecu este refacut, schimbat pompa de benzina noua, bujii noi, nu am nici o eroare in ecu.
am benzina pe rampa nu stiu presiunea.
vss nu tine de pornire, senzorul de arbore nu apare in opcom,
Cum depistez problema?
Multumesc.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Verifica catalizatorul sa nu fie infundat....
Admisia sa nu traga aer fals si sa nu ai pierderi pe evacuare.
Presiunea benzinei trebuie sa fie 3,8 bar.
Ce valori ai la cantitatea de aer din admisie? Sistemul de ventilare a rezervorului functioneaza corect? Ambele se pot vedea pe tester.
Senzorul de arbore il vezi la turatie...pe Op-Com
Admisia sa nu traga aer fals si sa nu ai pierderi pe evacuare.
Presiunea benzinei trebuie sa fie 3,8 bar.
Ce valori ai la cantitatea de aer din admisie? Sistemul de ventilare a rezervorului functioneaza corect? Ambele se pot vedea pe tester.
Senzorul de arbore il vezi la turatie...pe Op-Com
iulik2k1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
am revenit:
throttle position invalid. cat de grava e eroarea asta?
motorul e mai zgomotos si se incinge mai repede asa ca am curatat egr si clapeta de admisie.
pe egr vin 13V, am pus o lampa cu leduri si a scazut tensiunea la 8v lampa nu s-a aprins. am impresia ca amperajul e mic pentru egr. l-am pus pe baterie si cupleaza.
am scos mufa de la el si nici o schimbare nici macar o eroare. banuiesc ca e deschis la relanti. nu stiu cum e normal sa fie.
presiunea la benzina nu am reusit sa o masor o sa cumpar un manometru.
throttle position invalid. cat de grava e eroarea asta?
motorul e mai zgomotos si se incinge mai repede asa ca am curatat egr si clapeta de admisie.
pe egr vin 13V, am pus o lampa cu leduri si a scazut tensiunea la 8v lampa nu s-a aprins. am impresia ca amperajul e mic pentru egr. l-am pus pe baterie si cupleaza.
am scos mufa de la el si nici o schimbare nici macar o eroare. banuiesc ca e deschis la relanti. nu stiu cum e normal sa fie.
presiunea la benzina nu am reusit sa o masor o sa cumpar un manometru.
iulik2k1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
"Verifica catalizatorul sa nu fie infundat.... " am slabit evacuarea cat sa iasa aer pe langa si a pornit masina....
ciudat era ca pornea cat era rece cand se incalzea nu mai pornea. dai cu spray, dai cu benzina, dai cu mir... si nimic.
catalizatorul am vrut sa il curat si pana l-a urma l-am curatat de tot. masina trage extraordinar de bine. sonda 1 schimba rich-lean sonda 2 sta doar in rich. corectie -2..0.
invalid throttle e din pedala, un potentiometru citea 0% celalalt 16% normal ca era diferenta prea mare si ii dadea cu virgula si mie si lui. acum vad ca si-a revenit si asta, diferenta e de doar 6%. ramane de curatat si asta.
ceasul de temperature citeste bine pana la 90, peste 90 se strica scala. I-am dat cursa din opcom si nu urca pana la maxim. se repara sau se schimba? cumpar alte ceasuri?
p.s. multumesc catastefan.
ciudat era ca pornea cat era rece cand se incalzea nu mai pornea. dai cu spray, dai cu benzina, dai cu mir... si nimic.
catalizatorul am vrut sa il curat si pana l-a urma l-am curatat de tot. masina trage extraordinar de bine. sonda 1 schimba rich-lean sonda 2 sta doar in rich. corectie -2..0.
invalid throttle e din pedala, un potentiometru citea 0% celalalt 16% normal ca era diferenta prea mare si ii dadea cu virgula si mie si lui. acum vad ca si-a revenit si asta, diferenta e de doar 6%. ramane de curatat si asta.
ceasul de temperature citeste bine pana la 90, peste 90 se strica scala. I-am dat cursa din opcom si nu urca pana la maxim. se repara sau se schimba? cumpar alte ceasuri?
p.s. multumesc catastefan.