Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • coji

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o corsa C, 2001, 1.2 z12xe, 55kw etc
Mi s-a ars bobina la compresorul de AC, am cumparat alt compresor sh, schimbat, completat fren etc. Toate bune si frumoase pana aici, compresorul sh isi face treaba.
Zilele trecute am schimbat cureaua de accesorii si rola.
Azi am pornit AC-ul am mers 3 km si nu mai dadea aer rece. Acasa l-am luat la puricat si am gasit siguranta F31 (de 15a) arsa. Am schimbat siguranta cu alta de 15a, cand pornesc AC-ul iar s-a ars.
Ideea e ca am pus o siguranta de 20 si nu se mai arde, vedem la drum mai lung daca se arde si asta.
E Ok sa las siguranta de 20 in loc de 15 pe pozitia F31?
Idei, pareri, recomandari?
Multumesc!
  • coji

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Sau ceva idei de ce a crescut consumul pe siguranta aia de se arde?
  • coji

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi s-a ars si siguranta de 20 Neutral
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Compresor gripat sau bobina cu izolatie terminata.
  • coji

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Cablurile la mufa bobinei nu mai aveau izolatie si facea scurt la denivelari.
Se poate inchide.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR