Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut

Pana jaung la un mecanic mai priceput dati-mi va rog cateva sfaturi.

Pacientul Vectra C Y20DTH Combi ajunge in service pentru scadere tretpata putere. Se constata turbina blocata (vizual + eroare tester), se curata turbina fara a fi nevoie de reparatie.
Totodata la cerere, se efectueaza si curatare EGR,admisie, evacuare + rezervor. Toate bune pana cand trebuie sa plece masina....nu statea pornita.
Dupa 3-4 zile de cautari cei de la service ajung la concluzia ca e ECU de vina si "intamplator" s-a stricat la ei. Neavand ce face accept varianta si il trimit ei la Mihai la reparat.
Ecu reparat pus pe masina, se livreaza masina: fara putere pana la 2000 ture, cu fum alb pornire + in mers pana la 80grade, consum pe bord 25%
Faza 1: Sfatul mecanicului: aditiv 2+2 in rezervor si forja. Dupa 30-40 min de mers cu 3000-4000turatii.
A inceput sa mearga mai bine, nu mai porneste cu fum, ca putere...o simt cam la fel ca atunci cand am dus-o in service. Consum undeva 7% in afara mers 90-100, ianinte sctoteam si 5.2 (pe pompa)
Faza 2 : La 2-3 porneste, merge 1km cu greu si se opreste...nu mai cupleaza. Vine mecanicul, umbal la sigurante, fara a schimab niciuna si merge. OK.
Faza 3: 1000km facuti, se aprinde un martor in bord da un pic in nas apoi isi revine. Uneori la pornire la rece pleaca cu balbaici, se aprinde masinuta, se incalzeste un pic si isi revine.

Pun eu un OP-com pe ea si gasesc cele de mai jos:
Mentionez ca niciuna din erorile de mai jos nu erau inaintea traseului de 1000km si de asemeni niciuna nu era cand am dus-o in service.

B3750 - Funcþionare eronatã a ciruitului comutatorului pentru info display
(0Cool - Nu e prezent

B3750 - Circuitul comutatorului pentru info display - deschis / tensiune mare
(04) - Nu e prezent

U2103 - Nu existã comunicaþie cu CAN bus(vitezã micã)
(0F) - Nu e prezent

U2117 - CAN bus nu comunicã cu DIS (afiºaj)
(00) - Nu e prezent


P0638 - Reglaj clapetã - deviaþie pozitivã
(5B) - Nu e prezent

P0380 - Circuit sistem preâncãlzire - tensiune prea micã
(0B) - Nu e prezent


U2105 - CAN-bus - nu este comunicare cu modulul de motor(ECM)
(7F) - Nu e prezent

U2116 - Datele primite de la IPC sunt nevalide (instrumente bord)
(00) - Nu e prezent

U2139 - Date de la CIM sunt nevalide (modulul coloanei de direcþie)
(00) - Nu e prezent

B2652 - Circuitul de ieºire reducere gradualã luminoz. lãmpi aparate de bord - deschis/tens. mare
(05) - Prezent

B1542 - Comutatorul de deblocare a portbagajului este blocat
(61) - Prezent

Faza 4: Duc masina inapoi la serice. Oamenii sesimt depasiti. Apeleaza la un "prieten". Concluzia lor: o electrovalva care e pe duca.

Ce sfat imi dati?

Merci
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
N-ar trebui sa se simta depasiti, ar trebui sa schimbe pompa pe cheltuiala lor. Inteleg ca masina functiona cand ai ajuns la ei, doar turbina facea nazuri.
La ce service ai dus-o ?
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Un service micut, seful si 2 mecanici. Ei zic ca nu au umblat in zona pompei , ca masina a mers initial la ei si dupa o reincarcare de freon s-a oprit; cum ca calculatorul pompei pica des la acest model si s-a intamplat sa pice exact cand era le ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR