- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
Chiar ieri m-am hotarat sa schimb singur uleiul de servodirectie. Am intrebat si alti mecanici despre costul operatiunii si imi cereau 80 ron, nu stiu daca-i mult putin,in fine...
Am tras cu seringa tot din vas (am conectat la seringa un furtunas pentru a ajunge pana pe fundul vasului) dupa care am desfacut cu mare greu colierul de pe furtunul de retur ce intra in vas, am facut cateva manevre stg. dr. maxim de volan, cu fata masinii ridicata. Dupa care am conectat furtunul de retur inapoi pe vas, schimband totodata si colierul vechi cu unul nou, am reumplut vasul cu ulei de servodirectie de culoare verde G.M. cod 1940715, am pornit motorul manevre stg. dr. de volan, si am urmarit sa fie la nivel uleiul in vas (dupa pornirea motorului vasul sa golit pe jumatate), am completat pana la semn si totul pare sa fie in regula. Ca si cantitate de ulei nou a intrat in jur de 0.6 l, nu stiu cat trebuie sa intre normal, dar cred ca nici nu am cum sa golesc toata instalatia de uleiul cel vechi.
Uleiul cel vechi avea o culoare verde negricios ceva de genul noroiului, nuanta de verde se vedea doar cand indreptam seringa spre o sursa de lumina.
Cel nou are o culoare verde curat.
Ulei Vechi.
Ulei Nou.
Am tras cu seringa tot din vas (am conectat la seringa un furtunas pentru a ajunge pana pe fundul vasului) dupa care am desfacut cu mare greu colierul de pe furtunul de retur ce intra in vas, am facut cateva manevre stg. dr. maxim de volan, cu fata masinii ridicata. Dupa care am conectat furtunul de retur inapoi pe vas, schimband totodata si colierul vechi cu unul nou, am reumplut vasul cu ulei de servodirectie de culoare verde G.M. cod 1940715, am pornit motorul manevre stg. dr. de volan, si am urmarit sa fie la nivel uleiul in vas (dupa pornirea motorului vasul sa golit pe jumatate), am completat pana la semn si totul pare sa fie in regula. Ca si cantitate de ulei nou a intrat in jur de 0.6 l, nu stiu cat trebuie sa intre normal, dar cred ca nici nu am cum sa golesc toata instalatia de uleiul cel vechi.
Uleiul cel vechi avea o culoare verde negricios ceva de genul noroiului, nuanta de verde se vedea doar cand indreptam seringa spre o sursa de lumina.
Cel nou are o culoare verde curat.
Ulei Vechi.
Ulei Nou.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- FlorentinPavel
- **
- 198 mesaje
- din 26 Aug 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
FlorentinPavel
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Poate stie cineva daca pt. Opel cod motor z18xer este compatibil lichid/ulei servodirectie verde, marca "Febi" cu aceste specificatii:
Opel B 0400070
Opel 1940 715
Opel 1940 766.
Pe forum e o poza cu bidonul, dar fara specificatii.
In manualul masinii pur si simplu nu scrie.
Nu scrie nici cat trebuie sa fie ulei pe joja capacului de la vas/rezervor servo (probabil daca e ulei pe joja e OK).
Multumesc, colegi!
Poate stie cineva daca pt. Opel cod motor z18xer este compatibil lichid/ulei servodirectie verde, marca "Febi" cu aceste specificatii:
Opel B 0400070
Opel 1940 715
Opel 1940 766.
Pe forum e o poza cu bidonul, dar fara specificatii.
In manualul masinii pur si simplu nu scrie.
Nu scrie nici cat trebuie sa fie ulei pe joja capacului de la vas/rezervor servo (probabil daca e ulei pe joja e OK).
Multumesc, colegi!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- FlorentinPavel
- **
- 198 mesaje
- din 26 Aug 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
FlorentinPavel
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
B7866
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Cluj
- Masina: GT 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
seftaka a scris:Va salut! De ceva timp am directia cam grea, insotita de mici pocnituri in momenul virajului ce se aud din spatele volanului, precum si batai in volan in ritm cu motorul! Azi am cautat rezervorul servo. Este cel din stanga masinii de sub filtrul de motorina? Daca e acela l-am desfacut borcanul era cam gol. Trebuie sa fie plin, cu ce imi recomandati sa completez?
Salut.Cum ai reusit sa desfaci busonul la borcanul de servo care este din plastic.Eu desfac un pic si se blocheaza e filet.Multumesc anticiat.Eu am cumparat Febi verde dar depinde ce culoare aveai.Corect e original GM si culoarea care o ai pe masina.
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
Maryo78 a scris:Chiar ieri m-am hotarat sa schimb singur uleiul de servodirectie. Am intrebat si alti mecanici despre costul operatiunii si imi cereau 80 ron, nu stiu daca-i mult putin,in fine...
Am tras cu seringa tot din vas (am conectat la seringa un furtunas pentru a ajunge pana pe fundul vasului) dupa care am desfacut cu mare greu colierul de pe furtunul de retur ce intra in vas, am facut cateva manevre stg. dr. maxim de volan, cu fata masinii ridicata. Dupa care am conectat furtunul de retur inapoi pe vas, schimband totodata si colierul vechi cu unul nou, am reumplut vasul cu ulei de servodirectie de culoare verde G.M. cod 1940715, am pornit motorul manevre stg. dr. de volan, si am urmarit sa fie la nivel uleiul in vas (dupa pornirea motorului vasul sa golit pe jumatate), am completat pana la semn si totul pare sa fie in regula. Ca si cantitate de ulei nou a intrat in jur de 0.6 l, nu stiu cat trebuie sa intre normal, dar cred ca nici nu am cum sa golesc toata instalatia de uleiul cel vechi.
Uleiul cel vechi avea o culoare verde negricios ceva de genul noroiului, nuanta de verde se vedea doar cand indreptam seringa spre o sursa de lumina.
Cel nou are o culoare verde curat.
Ulei Vechi.
Ulei Nou.
Salut.Spune te rog cum ai desfacut busonul de sa completezi cu ulei ca la mine se desface un pic si se blocheaza pe filet si ce marca de ulei ai folosit.Multumesc colega .
Am tras cu seringa tot din vas (am conectat la seringa un furtunas pentru a ajunge pana pe fundul vasului) dupa care am desfacut cu mare greu colierul de pe furtunul de retur ce intra in vas, am facut cateva manevre stg. dr. maxim de volan, cu fata masinii ridicata. Dupa care am conectat furtunul de retur inapoi pe vas, schimband totodata si colierul vechi cu unul nou, am reumplut vasul cu ulei de servodirectie de culoare verde G.M. cod 1940715, am pornit motorul manevre stg. dr. de volan, si am urmarit sa fie la nivel uleiul in vas (dupa pornirea motorului vasul sa golit pe jumatate), am completat pana la semn si totul pare sa fie in regula. Ca si cantitate de ulei nou a intrat in jur de 0.6 l, nu stiu cat trebuie sa intre normal, dar cred ca nici nu am cum sa golesc toata instalatia de uleiul cel vechi.
Uleiul cel vechi avea o culoare verde negricios ceva de genul noroiului, nuanta de verde se vedea doar cand indreptam seringa spre o sursa de lumina.
Cel nou are o culoare verde curat.
Ulei Vechi.
Ulei Nou.
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat