- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sunt in cautarea unor anvelope si asa cum zicea si borsy Hankook Ventus S1 EVO 2 e o anvelopa care se poate bate de la egal la egal cu marcile consacrate, dar cu 20% mai scumpe (G Eagle F1 Asymetric, M Pilot Sport, Conti Sport Contact 5). Singura chestiune care nu-mi place e flancul lateral foarte moale.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Pai, e o anvelopa asimetrica cu un profil prea agresiv, sa zic asa, mai dedicata vremii ploioase, dar... daca montata pe partea stg e ok, evacueaza apa in lateral, pe partea dreapta (acolo unde in general se scurge apa pe carosabil) aduna apa sub anvelopa, iar V-ul profilului nici macar nu are corespondenta cu santul longitudinal pentru a o evacua pe acolo, si in general anvelopele cu profiluri V nu sunt foarte precise pe drum uscat fata de cele cu mai multe santuri longitudinale (chiar si asimetrice dar cu un profil mai "cuminte"), care pastreaza directia mai bine.
Daca ne uitam pe ultimile teste s-a descurcat destul de bine in umed: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-AMS-Performance-Tyre-Test.htm
Overall, Hankook Ventus S1 Evo2 si Dunlop Sport BluResponse sunt cele mai bune variante din lista respectiva, cu mentiunea ca Dunlop au o rezistenta la inaintare mult mai mica fata de Hankook.
Eu la urmatoarele anvelope (desi 99% vor fi Michelin CrossClimate), voi fi atent la indicii respectivi, Am vazut pe pielea mea cum cu Semperit Speed Grip 2 (recunoscute ca fiind econome), am avut un consum cu cel putin 0.5% mai mic la 100 de km pe aceiasi masina, acelasi stil de condus.
blue_maniak, poti rezolva problema prin faptul ca poti opta in varianta ranforsata, chiar daca sunt nitel mai zgomotoase, dpmdv.
dorax5
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2014
- Mesaj Privat
sal, ce ziceti totusi de EAGLE F1 ASYMMETRIC 2?
conform testelor stau bine - http://www.tyrereviews.co.u...mer-Tyre-Test.htm - adevarat ca sunt 225/40, dar cat de diferite sa fie 245/45?
au indicii destul de ok - clasa C consum, clasa A - pe ploaie...
Le analizam versus Hankook Ventus S1 evo 2... Ventus Prime nu am in oferta 'speciala'...
Idei pls! De ce da, de ce nu
D.
conform testelor stau bine - http://www.tyrereviews.co.u...mer-Tyre-Test.htm - adevarat ca sunt 225/40, dar cat de diferite sa fie 245/45?
au indicii destul de ok - clasa C consum, clasa A - pe ploaie...
Le analizam versus Hankook Ventus S1 evo 2... Ventus Prime nu am in oferta 'speciala'...
Idei pls! De ce da, de ce nu
D.
WOT- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2015
- Mesaj Privat
blue_maniak a scris:Sunt in cautarea unor anvelope si asa cum zicea si borsy Hankook Ventus S1 EVO 2 e o anvelopa care se poate bate de la egal la egal cu marcile consacrate, dar cu 20% mai scumpe (G Eagle F1 Asymetric, M Pilot Sport, Conti Sport Contact 5). Singura chestiune care nu-mi place e flancul lateral foarte moale.
poti sa incerci si vredestein sportrac 5 , http://www.vredestein.ro/an.../sportrac-5/info/ , eu le am de anul trecut , super multumit de ele , ( inainte am avut bridgestone turanza er 3000 ,anvelope ok ) , le-am cumparat direct de la importator , dot 2014 , made in holland si pret super ok , 310 ron/anvelopa pe 205/55/16.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy a scris:Posibil, sa vedem ce pret au la noi si la ce dimensiuni or sa vina. Am vazut in HU, 225/55/17 (dimensiunea de care am nevoie) la 750 lei buc........e ok daca si la noi vor avea un pret similar/apropiat.
Am vazut pe magazinele online Michelin CrossClimate 225/55/17 101W, indici A pe ploaie, C la consum de combustibil si 69 dB zgomot, de la 715 RON bucata. Destul de ok pretul, zic eu. Sa vad cum 'scap' de ale mele si apoi cumpar un set.
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
salut, trebuie sa-mi iau anvelope de iarna pentru insignia, acuma am jante-le cu care a venit masina pe 18, nu merg puse jante mai mici de 17 pe ea.
ma gandeam sa pastrez jante-le sa iau pe fata doua nokian d4 ( 225/45 r18) ... si pe spate doua mai buget insa cat de cat bune si sa ies undeva pe la 2000 ron cu totul pentru cele 4 anvelope de iarna .
Imi puteti da ceva sugestii pentru cele de pe spate ? calitate / pret ?
ma gandeam sa pastrez jante-le sa iau pe fata doua nokian d4 ( 225/45 r18) ... si pe spate doua mai buget insa cat de cat bune si sa ies undeva pe la 2000 ron cu totul pentru cele 4 anvelope de iarna .
Imi puteti da ceva sugestii pentru cele de pe spate ? calitate / pret ?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Sugestia ar fi sa iti pui 4 anvelope de acelasi tip/model... chiar daca te orientezi catre anvelope din gama medie, nu economy/budget.
Altfel, vei avea diferente de comportament intre punti, iar daca pui anvelopele de buget pe spate vei avea mari surprize in tinuta de drum a masinii mai ales pe franari, viraje... la derapaje de obicei se "pierde" spatele pe care nu-l mai poti controla (fata o mai controlezi din directie acceleratie... spatele nu prea), d-aia sunt necesare anvelope (mai) bune pe spate... valabil si vara.
Altfel, vei avea diferente de comportament intre punti, iar daca pui anvelopele de buget pe spate vei avea mari surprize in tinuta de drum a masinii mai ales pe franari, viraje... la derapaje de obicei se "pierde" spatele pe care nu-l mai poti controla (fata o mai controlezi din directie acceleratie... spatele nu prea), d-aia sunt necesare anvelope (mai) bune pe spate... valabil si vara.
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
vad
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Poti incerca Nokian WR D3, si se gasesc cu DOT 2015 si nu sunt semnificativ mai putin performante dupa indici decat WR D4. Am cumparat eu 2 si le-am montat pe fata noi. Pe spate am 2 Dunlop Sport 3D.
Anul trecut am mers cu cele Dunlop pe fata si pe spate am avut 2 Hankook aproape tocite si nu am avut nicio problema. E adevarat, iarna merg mult mai incet si mai atent cu masina
Cat despre montarea anvelopelor mai bune pe una din punti, eu stiam ca se monteaza pe fata, intrucat in caz de franare, greutatea se deplaseaza pe fata datorita inertiei. Pe acelasi principiu si la frane, pe fata se pun discurile mai mari, deci mai performante
Plus ca in cazul unui derapaj, singura parte de care te ajuti este partea fata, deci tre sa ai un control cat mai bun...ori ce control mai bun sa ai daca montezi anvelopele cele proaste pe fata?!
Anul trecut am mers cu cele Dunlop pe fata si pe spate am avut 2 Hankook aproape tocite si nu am avut nicio problema. E adevarat, iarna merg mult mai incet si mai atent cu masina
Cat despre montarea anvelopelor mai bune pe una din punti, eu stiam ca se monteaza pe fata, intrucat in caz de franare, greutatea se deplaseaza pe fata datorita inertiei. Pe acelasi principiu si la frane, pe fata se pun discurile mai mari, deci mai performante
Plus ca in cazul unui derapaj, singura parte de care te ajuti este partea fata, deci tre sa ai un control cat mai bun...ori ce control mai bun sa ai daca montezi anvelopele cele proaste pe fata?!
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut. MA bag si eu in seama aici cu un eveniment neplacut. Decat sa cumpar anvelope matador la 275 bucata noi am preferat sa iau continental TS 850 an 2012 profil 7 mm ( specific ca am vrut exact ts 850 ca au iesit nr 1 la testele adac) . Intr-o seara acum de curand mi-a explodat unul pe spate. Am ramas socat. Speram sa ma tina 4 ani setul asta ) . Ca doar nu fac mai mult de 5000 intr-o iarna. Nu am facut pana; pur si simplu s-a dezmembrat un sfert de cauciuc pe lateral. Ciudat , nu ? Acum am pus alte doua pe spate dar mi=au ramas cele de pe fata si mi-e cam frica cu ele. Ce parere aveti ? Sa le schimb?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
@dr_tzyghe, stiu ca e "impamantenita" ideea ca anvelopele noi se monteaza pe fata, dar e tocmai... invers.
Pe drum uscat poti merge si pe slick-uri, dar iarna si pe drum umed/alunecos anvelolopele spate trebuie sa asigure aderenta sporita intrucat la viraje... forta centrifuga actioneaza mai ales pe spate generand supravirare in cazul in care aderenta nu e buna... fata se controleaza mai usor din frana, directie, acceleratie, dar si datorita faptului ca motorul genereaza o apasare mai mare asupra puntii fata, deci si o aderenta mai buna...
Poti cauta si pe net despre partea de montare a 2 anvelope noi, dar uite aici o exemplificare:
http://www.youtube.com/watch?v=gznxtjemo-U
Pe drum uscat poti merge si pe slick-uri, dar iarna si pe drum umed/alunecos anvelolopele spate trebuie sa asigure aderenta sporita intrucat la viraje... forta centrifuga actioneaza mai ales pe spate generand supravirare in cazul in care aderenta nu e buna... fata se controleaza mai usor din frana, directie, acceleratie, dar si datorita faptului ca motorul genereaza o apasare mai mare asupra puntii fata, deci si o aderenta mai buna...
Poti cauta si pe net despre partea de montare a 2 anvelope noi, dar uite aici o exemplificare:
http://www.youtube.com/watch?v=gznxtjemo-U
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Sincer, nu prea m-am interesat... mai am vreo 4mm pe cele actuale, cred...o sa le masor cand le scot de la naftalina.
Pentru prima parte a sezonului cald cred ca le voi pune tot pe cele actuale (Michelin)... am vreo 2-3 firme cu care lucrez, o sa ii intreb sa vad ce oferte primesc. O sa ma uit si la anvelopele de pe lista ta... deocamdata nu le-am studiat.
Pentru prima parte a sezonului cald cred ca le voi pune tot pe cele actuale (Michelin)... am vreo 2-3 firme cu care lucrez, o sa ii intreb sa vad ce oferte primesc. O sa ma uit si la anvelopele de pe lista ta... deocamdata nu le-am studiat.
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat