Eu am facut aceasta "imbunatatire" pe o vectra c.
Este foarte util sa avem asa ceva in masina (zic eu), iar costurile sunt infime pe langa utilitate.
Materiale necesare:
1 voltmetru digital care sa incapa in locul unde vreti sa-l montati (in cazul meu intr-un buton fals din bord).
Eu am folosit urmatorul model luat de pe ebay: >>> CLICK <<< ~5 lei
2. instrumente de gaurit, taiat, etc.
Eu am folosit un cutter, o bormasina cu un spiral de lemn de 3-4 mm (nu stiu exact dimensiunea).
3. cabluri de prelungire, mufe, dupa nevoie (nu cred ca e vreun opelist sa citeasca tutorialele si sa nu aiba cate 1 metru de cablu de 2 culori prin casa / masina)
"Implementarea"
1. se traseaza pe obiectul ce va fi decupat forma voltmetrului si in functie de sculele fiecaruia se decupeaza zona respectiva
Exemplu:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2. se introduce voltmetrul in asa fel incat sa intre aproape fix, si se lipeste cu pistolul cu lipici:
Exemplu:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
eu am fost nevoit sa tai "urechile" de prindere ale voltmetrului penru ca nu incapea in butonul fals.
3. se conecteaza la masina. eu l-am conectat la bricheta, la vectra c bricheta e alimentata doar cand e contactul pus, deci exact ce ma interesa.
se porneste motorul si se verifica tensiunea sa fie "in parametri" (parametrii se discuta in alt topic, AICI)
La mine arata cam asa:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Succes la "implementare"