- Danny760315
- *
- 31 mesaje
- din 31 Aug 2014
- Germania
Danny760315
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
Azi mi-a sters erorile desi nu stiu ce ,cand sa ajung acasa iar iconita cu masina si cheia si nu se mai accelera ! Venind la munca a aparut iar iconita dar a mai ramas fara putere de vreo 2 ori fara sa apara ceva undeva pe la 80 kmh si turata putin peste 2000 ture. Mi se pare ca se aude un fasait undeva peste 2200 ture cand intra turbo cred. Sa fie furtunul de la intercooler ca asta am mai citit pe forum ca ar fi ! In rest trage bine.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Danny760315
- *
- 31 mesaje
- din 31 Aug 2014
- Germania
Danny760315
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Danny760315
- *
- 31 mesaje
- din 31 Aug 2014
- Germania
Danny760315
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am o vectra c 2005 1.9 dt (120 cai). Acum o luna am schimbat pompa de inalta si mergand cu ea subturata, asa presupun, mi s-a infundat DPF-ul, basca racordul flexibil de dinaintea lui spart. L-am dat jos, am incercat sa-l spal si cu triumf si cu coca cola si cu o solutie de spalat motoare, am bagat si aer la presiune de 5 atmosfere. Am reusit sa-l curat de la 104 % la 86 %. Mers pe autostrada cca 15 km cu a 4-a la 3500 rpm si am reusit s-o curat pana la 6 %. A mers bine cca 2 saptamani, si am observat ca nu mai trage de citeva zile, merge greoi, de abia trece de 2000 rpm, dar parca am puterea motorului la jumate. Cheita de service nici nu se mai stinge. La tester imi da presiune mare pe evacuare cca 24 pascali sau kpascali in loc de 1 sau -1, filtrul e infundat 64 % si nu vrea sa-si faca regenerarea singura. Am sters eroarea, replace DPF, si nimic. Uleiul e normal, se aude turbina bine, furtunele vacum de la turbina ok (geometria variabila). Nu stiu ce are. Daca aveti pareri sau sfaturi va rog.
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
In seara asta am mai facut vreo 15 km in afara orasului, greoi, pana a aparut cheita "sevice" si am fugit la tester. Paradoxal, filtrul curatat (doar 4 %), in schimb presiune de 34 kpascali pe instalatie. Mi s-a spus sa verific conductele si furtunurile care duc din DPF la senzorul care citeste presiunea pe evacuare. In legatura cu injectoarele, le-am verificat, am schimbat pompa de inalta acum o luna si am verificat tot. Iar testul il fac la "reprezentanta". Mai mult de atat aici in Constanta nu e.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Posed si eu de curand un Vectra C Z19DTH adus de mine din Germania.
Pe drumul spre Romania cred ca am avut o regenerare dar nu am simtit-o deloc.
Acum ma apropii de 1000km rulati prin oras si saturatia se apropie de 90-95%.
Pana in momentul de fata am avut de 2 ori aprinsa masina cu cheita (care se stingea dupa pornire) cu eroarea:
P1900-51 - Exhaust Gas Temperature Sensor (Bank 1 Sensor 1) not plausible with Intake Air Temperature
Sa ma ingrijoreze aceasta eroare? Poate afecta cumva viitoarea regenerare a filtrului de particule?
Posed si eu de curand un Vectra C Z19DTH adus de mine din Germania.
Pe drumul spre Romania cred ca am avut o regenerare dar nu am simtit-o deloc.
Acum ma apropii de 1000km rulati prin oras si saturatia se apropie de 90-95%.
Pana in momentul de fata am avut de 2 ori aprinsa masina cu cheita (care se stingea dupa pornire) cu eroarea:
P1900-51 - Exhaust Gas Temperature Sensor (Bank 1 Sensor 1) not plausible with Intake Air Temperature
Sa ma ingrijoreze aceasta eroare? Poate afecta cumva viitoarea regenerare a filtrului de particule?
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Xcuseme: mergi pe varianta un pic si intr-a 3a accelerezi pana la capat 4800 rpm parca si o lasi in frana de motor pana la 2500 rpm si tot asa de vre-o 4-5 ori. Eu patesc asa si merg cu ea turata si la un moment dat inainte de eroate si limitare in 2800 rpm imi scoate un fum albicios "parca ar fi praf aruncat de pe jos "intr-a1a si a2a. Dupa ce fac faza cu a 3a trage mai bine si nu mai am nici un fum.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ce fac? N-am pe nimeni cu acelasi motor sa verific daca senzorul meu e defect. M-am interesat, senzorul costa cca 300 lei. Sau sa fac resoftarea fara filtru de particule? Cheita nu mai dispare, diferenta mare de presiune, saturatie doar 38%, consum destul de mare cca 14-15% si de abia se taraie parca ar avea doar 40 cai.
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
mai devreme am postat in aria dedicata Astra J pentru o problema legata de pierderea instanta de putere la un Astra J 2.0 CDTI. Din cat am citit acest topic inclin sa cred ca 99% problema e legata de acest filtru DPF (desi nu am niciun martor aprins). Pierderea de putere a intervenit ieri in timpul unui ciclu de regenerare ce a durat <15 min. Am incercat sa merg pe autostrada turat treapta 3 pana la fundulea/inpoi insa degeaba. In baia de ulei nu as putea spune ca este mult ulei peste limita maxima (~2mm peste). Daca solutia este eliminarea acestui filtru unde pot realiza operatia la un pret decent si bineinteles profesionist in bucuresti?
Va multumesc
mai devreme am postat in aria dedicata Astra J pentru o problema legata de pierderea instanta de putere la un Astra J 2.0 CDTI. Din cat am citit acest topic inclin sa cred ca 99% problema e legata de acest filtru DPF (desi nu am niciun martor aprins). Pierderea de putere a intervenit ieri in timpul unui ciclu de regenerare ce a durat <15 min. Am incercat sa merg pe autostrada turat treapta 3 pana la fundulea/inpoi insa degeaba. In baia de ulei nu as putea spune ca este mult ulei peste limita maxima (~2mm peste). Daca solutia este eliminarea acestui filtru unde pot realiza operatia la un pret decent si bineinteles profesionist in bucuresti?
Va multumesc
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Problema rezolvata dupa 1 luna in care am dat filtrul jos de 3 ori si am incercat sa-l curat ba cu pepsi, ba cu "triumf", ba cu detergent, ba cu apa fiarta, ba cu aer la 5 atm. Se curata max cca 15% si tot nu ma lasa sa ii dau forja pe autostrada. Dar de ce nu isi facea ea regenerarea dupa ce ii stergeam erorile? Am trimis filtrul la curatat , o firma din Ciorogarla, l-am montat si alta viata! As fi renuntat la filtru cu resoftare, dar am vazut o Insignia care scotea un fum de nu puteai sta in spatele ei. O sa caut si eu o interfata sa nu mai stau dupa altii cu tester.
Ultima modificare făcută de Cassino la Dum 21 Jun, 2015 7:41 pm
Ultima modificare făcută de Cassino la Dum 21 Jun, 2015 7:41 pm
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat