Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am o problema, stiu ca acest subiect cu motorul care se opreste in mers a mai fost dezbatut, dar problema e ca desi se opreste in mers, in timp ce ruleaza se ineaca, iar dupa ce se opreste, nu vrea sa mai porneasca neam. O las 10 min sa se raceasca si porneste la prina cheie.
Problema s-a intamplat ptr prima data ieri, iar astazi un drum de 100 km, l-am facut in 2,5 ore. Mi se oprea intruna.
Imi cer scuze ptr scris, dar scriu de langa masina in timp ce astept sa se raceasca. Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • OpelVectra98

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH-
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca ai probleme la pompa de injectie, atunci cand motorina se incalzeste si se fluidizeaza nu mai iti baga presiune in injectoare si masina face acele simptome, se ineaca si se opreste. Cum porneste dupa ce o lasi sa se raceasca? Duce greu sau o ia repede?
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Imediat, invarte motorul o secunda si a si pornit. Deci la pornire, dupa ce o las sa se raceasca, nu sunt probleme. Plec de pe loc cu ea, trage bine, dar dupa 3-4 km se ineaca de cateva ori si dupa inca 2-3 km incepe show-ul cu opritul in mers. Si nu mai vrea potnita pana nu o las cateva min bune
  • OpelVectra98

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH-
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta, dupa ce se incalzea nu mai imi face presiune in injectoare, necazul vine de la pompa de injectie, doar ca la mine dura cam 10 minute pana reuseam sa o pornesc. Am un prieten cu un Mercedes e220 , dar la el era pompa de inalta , nu mai baga presiune in rampa comuna, pornea doar dupa ce o racea cu apa.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos! Cu chiu cu vai, am reusit sa ajung acasa. Dar pentru a verifica pompa de injectie, aceasta trebuie data jos mai intai nu? Adica nu exista o alta metoda de a o verifica in prealabil?
  • OpelVectra98

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH-
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie dusa la un pompagiu, doar el ti-o poate verifica asa cum trebuie !
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sa vad maine daca oi gasi vreunul. Ms frumos!
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu n-am auzit de pompa de inalta defecta pe Astra H in speta Z17DTH... Faptul ca ai mentionat ca se ineaca inainte de oprire ma duce cu gandul la regulatorul de presiune de pe pompa. Acelasi simptom mai poate fi dat de senzorul de turatie, asta se masoara doar la cald pentru a vedea daca-i bun sau nu.
90% defectul este unul din cele 2.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos! Aveti idee la cine m-as putea duce sa verifice aceasta problema in Bucuresti? Adica cineva de incredere si care sa nu vada pe tine un papagal pe care sa il faca de bani. Multumesc anticipat!
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca este voie sa intreb astfel de lucruri, imi cer scuze daca este interzis, dar nu sunt intr-o situatie deloc roz!
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
schimba senzorul de turatie din spatele motorului,crankshaft sensor.Nu are nimic pompa.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
o sa o iau prin eliminare. O sa ma duc maine sa cumpar un senzor de turatie si sa vad apoi cum se comporta. Va anunt ce am facut, daca oi reusi ceva Smile. Multumesc frumos!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
anduAKM a scris:Aveti idee la cine m-as putea duce sa verifice aceasta problema in Bucuresti? Adica cineva de incredere si care sa nu vada pe tine un papagal pe care sa il faca de bani.

Ptr. Buc cauta firme care sunt specializate pe reparatia de sisteme BOSCH. Eu personal ti-as recomanda sa te duci la reprezentanta BOSCH. Au banc de verificare ptr toate componentele sistemului de injectie. Ca o paranteza,motorizarile diesel puse pe astra h sunt de tip common rail motiv pentru care indifferent de capacitatea cilindrica, motorul NU ARE POMPA DE INJECTIE! ARE POMPA DE INALTA PRESIUNE ceea ce este total diferit.

P. S Nu ai nici un cod de defect? Astfel ai avea o baza de plecare si multe dintre supozitii ar fi eliminate.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Masina nu o am decat de 2 luni si inca nu am avut timp sa invat cum sa ii fac chestia cu aflatul erorilor. Pe bord nu imi apare absolut nimic. Stiu ca parca e ceva cu pedala de acceleratie...
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
fara o diagnoza in momentul problemei pentru o citire corecta a valorilor nu putem decat sa facem supozitii...ca urmare a acestor supozitii pot fi cheltuiti bani degeaba...
daca esti in bucuresti ia legatura cu userul iulian1971 poate este liber si te poate ajuta cu o diagnoza
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ok! Multumesc frumos!
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la mecanic, a pus testerul pe ea di nu i-a aparut nicio eroare. Dupa ce s-a repetat problema cu opritul in mers, mi-a venit ideea sa scot mufa de la senzorul de la axa cu came si sa il pun la loc. Masina a pornit imediat, dar problema s-a repetat. Am tras concluzia ca trebuie schimbat acest senzor si sa vedem atunci daca problema persista. Voi reveni cu detalii dupa ce il schimb
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Senzorul e de vina asa cum a spus Daniel ....lasa pompa si injectoarele in pace. Senzorul ala nu da eroare de cele mai multe ori.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Maine, cel tarziu poimaine, ma duc sa il cumpar. Multumesc frumos!
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
atunci când se oprește dacã dai o treaptã de la contact înapoi și o pui la loc își revine mașina ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR