- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
referitor la ce au scris altii, merge servo mai greu decat la unele marci, mai ales daca ai roti de 16 sau mai mari + motor greu (diesel) si profilul gumei e cu multe canale paralele (ex continental sport contact)
din ce am observat eu, doar la bmw merge mai greu, la celelelate marci mai usor (307, megane 2, kia, punto, bravo, logan1, vw golf 5,6, evoque, corolla etc).
eu am schimbat lichidul la servo si merge la fel, tot asa crezand ca va merge mai usor.
O observatie personala, cand e frig afara 0 grade sau sub merge mult mai usor la inceput, dar dupa un drum lung merge greu si cand e frig afara.
Am masina de 8 ani si tot timpul a mers servo mai greu decat la alte marci.
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Minusuri:
nu se mai intareste volanul la fel de mult la viteze de autostrada.
daca scoti bateria revine la vechiul mod.
Pentru programare vorbiti cu maiandrei nu zic serviceul sa nu fac reclama.
E diferenta intre cele 2 moduri, la parcare e avantajos modul 2 dar in trafic si pe autostrada imi place mai mult modul 1.
Am aflat si eu dupa 8 ani de condus masina asta 😃
Z17DTH
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ce credeti? Masina are 4 ani si cateva luni, 70km.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
si eu am probleme cu el si dimineata la prima cheie imi taie ECU parte din consumatori (aeroterma, servodirectia, aparatul radio), imi reduce lumina pe display, etc. in acele momente accelereaza putin, ca sa incarce alternatorul un pic mai mult si o sa vezi ca isi revine instant.
de asemenea, poti sa faci si o testare a cat incarca:
- fie din meniul ascuns
- fie cu aparatul de masura direct pe bornele bateriei.
Daca in ambele situatii ai mai putin de 13.5 - 14.5 - nu e bine.
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
mihail75
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Este ceva normal ca la motorul pornit de nici 10 secunde sa scada putin intensitatea luminii la bord... dar aceeasi problema o poate face si o baterie defectuoasa.