kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
Va salut domnilor.O parere as vrea si eu,am o corsa c din 2004,dupa ce temperatura ajunge aproape de 90 se aude un tacanit ca de diesel,in service mi s-a spus ca ar fii tachetii,cum as putea sa imi dau seama daca este din cauza distributiei sau din cauza tachetilor? Mentionez ca am ulei 10w-40 si masina are 96.000 km. Astept parerile voastre.
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
Precizez ca inainte de 10w-40 am avut in ea 5W-30 si tot la fel facea.De curand am pus 150 Ml de Liqui Molly MoS2,mi-a spus un mecanic ca i-ar face mai bine crezand ca sunt de vina tachetii.Acum chiar nu mai stiu ce sa cred,parerile sunt impartite intre tacheti si distributie.Ce alt simptom de distributie numai buna de schimbat ar trebuii sa mai aiba masinuta?La multe am auzit la fel,la un moment dat am avut impresia ca asa tre sa se auda ).
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
O masina de varsta ei a depasit cu mult 100k km. Mai ales daca ai cumparat-o de la un necunoscut.
Legenda urbana zice ca distributiile pe lant nu se schimba (poate era adevarat la Mercedes Cobra) dar la Corsa se schimba. Simptomul e sunetul de diesel, de tractoras. Altul ar fi sa-ti sara distributia dar ar fi prea tarziu pentru motor. Mergi la un mecanic de incredere sa-ti desfaca capacul de la culbutori - daca poti trage lantul in sus (e lungit) atunci trebuie schimbata distributia.
Ai la Bucuresti pe maiandrei si pe cei de la AutoA care pot sa-ti schimbe distributia ca la carte (se schimba si suruburi, garnituri, se strang la cuplu, se blocheaza motorul cu cale speciale, etc, etc). Cu ocazia asta da-ti jos baia de ulei si curat-o cu Carbusolv, inclusiv sorbul de ulei. Tot atunci se poate curata EGR si clapeta de acceleratie.
Pune un ulei subtire gen 0W40 high-mileage ca sa-ti dizolve depunerile din motor (schimba-l la max 10k km).
Daca chiar iti pasa de masinuta (e o placere s-o conduci si s-o parchezi in oras!) pune mana si citeste aici pe forum. Sunt informatii garla, cu poze, tutoriale, tot ce vrei despre distributie, EGR, defecte ale modelului si alte necazuri intampinate cu motoarele astea.
Legenda urbana zice ca distributiile pe lant nu se schimba (poate era adevarat la Mercedes Cobra) dar la Corsa se schimba. Simptomul e sunetul de diesel, de tractoras. Altul ar fi sa-ti sara distributia dar ar fi prea tarziu pentru motor. Mergi la un mecanic de incredere sa-ti desfaca capacul de la culbutori - daca poti trage lantul in sus (e lungit) atunci trebuie schimbata distributia.
Ai la Bucuresti pe maiandrei si pe cei de la AutoA care pot sa-ti schimbe distributia ca la carte (se schimba si suruburi, garnituri, se strang la cuplu, se blocheaza motorul cu cale speciale, etc, etc). Cu ocazia asta da-ti jos baia de ulei si curat-o cu Carbusolv, inclusiv sorbul de ulei. Tot atunci se poate curata EGR si clapeta de acceleratie.
Pune un ulei subtire gen 0W40 high-mileage ca sa-ti dizolve depunerile din motor (schimba-l la max 10k km).
Daca chiar iti pasa de masinuta (e o placere s-o conduci si s-o parchezi in oras!) pune mana si citeste aici pe forum. Sunt informatii garla, cu poze, tutoriale, tot ce vrei despre distributie, EGR, defecte ale modelului si alte necazuri intampinate cu motoarele astea.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat
Shiva a scris:O masina de varsta ei a depasit cu mult 100k km. Mai ales daca ai cumparat-o de la un necunoscut.
Legenda urbana zice ca distributiile pe lant nu se schimba (poate era adevarat la Mercedes Cobra) dar la Corsa se schimba. Simptomul e sunetul de diesel, de tractoras. Altul ar fi sa-ti sara distributia dar ar fi prea tarziu pentru motor. Mergi la un mecanic de incredere sa-ti desfaca capacul de la culbutori - daca poti trage lantul in sus (e lungit) atunci trebuie schimbata distributia.
Ai la Bucuresti pe maiandrei si pe cei de la AutoA care pot sa-ti schimbe distributia ca la carte (se schimba si suruburi, garnituri, se strang la cuplu, se blocheaza motorul cu cale speciale, etc, etc). Cu ocazia asta da-ti jos baia de ulei si curat-o cu Carbusolv, inclusiv sorbul de ulei. Tot atunci se poate curata EGR si clapeta de acceleratie.
Pune un ulei subtire gen 0W40 high-mileage ca sa-ti dizolve depunerile din motor (schimba-l la max 10k km).
Daca chiar iti pasa de masinuta (e o placere s-o conduci si s-o parchezi in oras!) pune mana si citeste aici pe forum. Sunt informatii garla, cu poze, tutoriale, tot ce vrei despre distributie, EGR, defecte ale modelului si alte necazuri intampinate cu motoarele astea.
Legenda urbana zice ca distributiile pe lant nu se schimba (poate era adevarat la Mercedes Cobra) dar la Corsa se schimba. Simptomul e sunetul de diesel, de tractoras. Altul ar fi sa-ti sara distributia dar ar fi prea tarziu pentru motor. Mergi la un mecanic de incredere sa-ti desfaca capacul de la culbutori - daca poti trage lantul in sus (e lungit) atunci trebuie schimbata distributia.
Ai la Bucuresti pe maiandrei si pe cei de la AutoA care pot sa-ti schimbe distributia ca la carte (se schimba si suruburi, garnituri, se strang la cuplu, se blocheaza motorul cu cale speciale, etc, etc). Cu ocazia asta da-ti jos baia de ulei si curat-o cu Carbusolv, inclusiv sorbul de ulei. Tot atunci se poate curata EGR si clapeta de acceleratie.
Pune un ulei subtire gen 0W40 high-mileage ca sa-ti dizolve depunerile din motor (schimba-l la max 10k km).
Daca chiar iti pasa de masinuta (e o placere s-o conduci si s-o parchezi in oras!) pune mana si citeste aici pe forum. Sunt informatii garla, cu poze, tutoriale, tot ce vrei despre distributie, EGR, defecte ale modelului si alte necazuri intampinate cu motoarele astea.
Multumesc mult,o sa merg la un service si revin cu un post. Toate bune
clc78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Clar este de la depunerile din baia de ulei . Eu am curatat-o la citeva luni de cind am luat masina , in 2011 si de atunci nici o problema , motorul e silentios ... mecanicul mi-a scos o jumatate de litru de ...depuneri ( ca un fel de smoala ) , iar sita sorbului de ulei era aproape colmatata .
Daca nu faceam asta ...distrugeam motorul .
Daca nu faceam asta ...distrugeam motorul .
kosmynn
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2015
- Mesaj Privat