Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Incep aceasta discutie in speranta ca s-a mai lovit cineva de aceasta problema si a rezolvat cumva.
Pe scurt,atunci cand rulez cu masina in viteza a 3-a sau a 4-a,indiferent ca accelerez sau decelerez,cutia de viteze face un zgomot ca de camion vechi,exact asa cum se auzeau cutiile de viteze la camioane si autobuze pe vremuri.Mai mult,in viteza a 4-a,la turatii ale motorului de peste 3500 ture,se aude si un tiuit ca de rulment care mai mult ca sigur este tot de la cutie.Retineti,toate aceste zgomote se aud numai in viteza a 3-a si a 4-a.
De altfel vitezele se schimba usor,poate un pic mai greu in marsarier dar nu ar fi o problema.Am schimbat si uleiul la cutie,am cautat in uleiul vechi urme de span sau metale,dar era curat ca lacrima.
Masina mea este cea din semnatura,Astra H Caravan Z13DTH din 2006 cu 250 000 km.

Multumesc anticipat oricui imi va raspunde
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Treptele 3,4 si R la cutiile M20 sunt pe aceiasi axa. Probabil ca rulmentii din capatul axei respective sunt terminati. Cauta pe forum si o sa gasesti discutii pe tema asta, mai ales la cutiile M32 care sunt la fel dpdv constructiv si care au rulmentii identici ca si la M20.
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns.Probabil o sa caut un specialist in cutii manuale.

Poate puteti sa-mi recomandati pe cineva?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E un coleg pe forum care se ocupa cu asa ceva, andreixyz, dar e din Cluj. Cere-i sfatul si lui.
https://www.clubopel.com/vie...p=1680733#1680733
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am luat legatura cu andreixyz.Mersi pentru ajutor.
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am ajuns la Andrei si am reparat cutia.Meserias adevarat,il recomand cu caldura oricui are probleme.Intr-o singura zi am reparat cutia,am schimbat si volanta si kit-ul de ambreiaj.La ora 8:30 s-au apucat baietii de treaba,si la ora 16 plecam inapoi spre Bucuresti.
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Vã scriu cu certitudinea cã sunteți mult mai priceputi decât mine în ceea ce priveste masinile. Orice opinie este binevenitã.
Masina mea este un Astra H 1.3 CDTI in 6 trepte din 2007, luatã in 2011 cu 133 mii km pe bord iar in momentul de fata are aproape 190 mii km.

De vreo 3-4 sãptãmâni a început sã scoatã un sunet din partea schimbãtorului de viteze atunci cand este in poziția neutrã. Senzația mea este cã zgomotul vine de sub zona scrumierei sau a schimbatorului. Când pornesc motorul prima datã și țin mașina în poziția neutrã nu se aude, ci doar dupã ce merg puțin cu ea și ma opresc la semafor de exemplu.
Acest sunet este un fel de țãcãnit, are o consistențã metalicã dar nu este foarte puternic și nu se produce constant. Are un ciclu de 3-4-5 bãtãi în decurs de aproximativ jumãtate de secundã iar apoi urmeazã o pauzã care variazã de la jumatate de secundã pânã la mai multe secunde, dupa care ciclul se repetã: 3-4-5 bãtãi ... pauzã, și tot așa.
În momentul celor 3-4-5 bãtãi se simte în maneta schimbãtorului o ușoara trepidație.

Un lucru pe care îl consider important de menționat este cã am observat cã în condiții de trafic greu cu schimbãri dese ale treptei de vitezã, dupã un timp maneta schimbãtorului nu ma revine singurã în poziția neutrã cum eram obișnuit înainte, ci trebuie sã o ghidez eu.

Un alt lucru pe care l-am remarcat recent este cã pedala de ambreiaj scoate un sunet ca un ”poc” foarte ușor când schimb viteza, spre sfârșitul cursei de apãsare.


Vã multumesc anticipat și vã doresc cât mai mulți km fãrã probleme.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca e volanta.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Volanta mai mult ca sigur, iar cat despre schimbatorul ce merge greoi ai aici un clip:
Daca iti merge si tie ca in clipul de mai jos ia legatura cu Iudi_f (https://www.clubopel.com/profile.php?mode=viewprofile&u=7796) sa iti explice ce si cum se rezolva problema. Sa iti zic mai pe scurt, sisteul este prin cabluri care vin intr-o camasa. Mna bun, undeva intre baterie-bidon antigel-egr (prin zona aceea) cablurile se "aduna" sau ceva de genul si au un loc pe unde bagi oloi Very Happy . Pentur asta trebuie sa demontezi bateria si suportul de baterie cica, eu cel putin asa am priceput si tot am zis ca ma voi ocupa de buba asta dar fie e lenea prea mare fie nu am timp.
http://www.youtube.com/watch?v=5_MpiVodijA
PS: daca folosesti clima inrautatesti situatia si va merge si mai ciorbos decat inainte.
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri.

@horaa: intr-adevar, asa se comporta maneta mea, ca in clipul postat de tine. M-am mai linistit putin, credeam ca e o problema de la cutie.

Cat despre volanta, avand in vedere cat costa, sper sa nu fie ea Smile).
Voi merge in curand la un service sa vad ce-mi spun si o sa postez raspunsul, poate pe viitor o sa-i foloseasca cuiva.

Numai bine.
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, simptomele descrise de mine mai sus se trageau de la volanta si a trebuit sa o schimb, impreuna cu kit-ul de ambreiaj. Ambreiajul era ok, mai putea fi folosit cateva zeci de mii de km dar data fiind anvergura operatiunii de schimbare a volantei am decis sa-l inlocuiesc si pe acesta.
Sper sa nu mai fie probleme din partea asta cel putin 100 de mii km.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ai uns si nuca respectiva sau ce o fi careia i se datoreaza miscatul greu al manetei de schimbator?
  • Vlad Ciocoiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu, cred ca o sa fac eu asta intr-un weekend cand o sa am chef sa ma murdaresc putin. Tu ai facut-o?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu am facut-o, sunt cateva de desfacut pe acolo si e lene mare. M-am obisnuit cu schimbatorul asa greoi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR