- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
moho
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutari tuturor. Aveti ideea daca pentru campania in care trebuia scos capacul de la baterie s-a trecut la etapa 2? Va intreb intrucat am primit la inceput o scrisoare in care eram anuntat ca trebuie sa scot capacaul, dupa inca o luna, o luna juma iar am primit aceeasi scrisoare si acum iar am primit aceesi notificare. Eu am crezut ca in sfarsit au trecut si ei la etapa 2, dar cand colo vad ca trebuie iar sa scot capacul ..dar naiba sa-i ia ca nu pot sa scot acelasi capac de 3 ori )
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
moho
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- iordantonio
- **
- 118 mesaje
- din 22 Mar 2010
- Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Bucuresti
iordantonio
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2010
- Mesaj Privat
M-a sunat de la dealer, de vreo doua luni, ca sa merg sa-mi scoata capacul, le-am spus ca l-am scos demult. Au sunat din nou acum 3 zile, vad ca insista. Zice ca tot trebuie sa merg sa treaca "operatia" in cartea service, ca se rod niste fire si sa nu iau foc. Am zis ca daca vor pune alt capac la o viitoare campanie sa merg atunci direct (ca sa scutesc un drum de 100 km). , dar ei nu, cica sa merg mai urgent. Daca tot e scos, o sa ma duc cand am chef, poate apare si noul tip de capac.
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- iordantonio
- **
- 118 mesaje
- din 22 Mar 2010
- Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Bucuresti
iordantonio
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2010
- Mesaj Privat
Mda, se pare ca DNA trebuie sa se autosesizeze, pentru foloase necuvenite... oare cat o costa "manopera" asta? Poate si-au mai scos si alti proprietari capacul , ca doar nu-i poti zice demontare, daca aproape cadea singur. Sunt curios daca GM l-a dat afara pe proiectantul capacului buclucas. Si cand apare noul model?
AdyJulian
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2013 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Eu zic sa va scoateti motorina sau benzina din rezervor si sa o trimiteti catre colegii de pe forum....nu de alta dar reprezinta un adevarat pericol:))))).
Eu am fost la reprezentanta opel si le.am spus ca nu scot nici un capac....ca mie imi place cum arata cu acel capac...nu e bateria cheala.
Nu m-a obligat nimeni sa.l dau jos....acolo unde atinge cablu am dat cu izolier sa nu frece plasticul acel cablu(cablul este intact....nu freaca nimeni capacul ala incat sa se roada izolatia cablului.)
Apoi au zis ei daca vreau sa verifice varianta de soft....le.am spus ca scum 1 an tot iei mi.au facut update de soft si nu mai vreau nimic atata timp cat masina merge ok.
Asa ca ramane la aprecierea fiecaruia daca dati sau nu acel capac jos.
O zi buna.
Eu am fost la reprezentanta opel si le.am spus ca nu scot nici un capac....ca mie imi place cum arata cu acel capac...nu e bateria cheala.
Nu m-a obligat nimeni sa.l dau jos....acolo unde atinge cablu am dat cu izolier sa nu frece plasticul acel cablu(cablul este intact....nu freaca nimeni capacul ala incat sa se roada izolatia cablului.)
Apoi au zis ei daca vreau sa verifice varianta de soft....le.am spus ca scum 1 an tot iei mi.au facut update de soft si nu mai vreau nimic atata timp cat masina merge ok.
Asa ca ramane la aprecierea fiecaruia daca dati sau nu acel capac jos.
O zi buna.
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
eu l-am scos dar dupa 2-3 saptamani cu stat in el in portbagaj l-am pus la loc.... m-am uitat sa vad daca erau urme de frecare pe acolo pe unde exista contact cu restul componentelor (punctele de contact sunt aproape inexistente).
L-am prins la loc cu un soricel, gaura o aveam data de la cealalta campanie ) si sta fix fix, nici daca trag de el nu se misca. Asa ca pana vin cu capacul nou o sa stau asa. nici mie nu imi place cum arata fara capac + ca borna de minus e mai expusa
L-am prins la loc cu un soricel, gaura o aveam data de la cealalta campanie ) si sta fix fix, nici daca trag de el nu se misca. Asa ca pana vin cu capacul nou o sa stau asa. nici mie nu imi place cum arata fara capac + ca borna de minus e mai expusa
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
moho
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Da, ala este capacul buclucas care, potrivit explicatiilor desteptilor de la service, in anumite circumstante, numai de ei stiute, zboara si face praf si pulbere electroventilatorul?!?!?
Eu n-am inteles absolut nimic din explicatiiile lor, presupun ca nici ei n-au inteles nimic insa insista sa mi-l scoata.
Intr-un email primit de la CAC etapa a 2-a va avea loc in aproximativ 6 luni de cand s-a eliberat campania. I-am intrebat care-i data cand s-a eliberat prima campanie si astept raspuns
Eu n-am inteles absolut nimic din explicatiiile lor, presupun ca nici ei n-au inteles nimic insa insista sa mi-l scoata.
Intr-un email primit de la CAC etapa a 2-a va avea loc in aproximativ 6 luni de cand s-a eliberat campania. I-am intrebat care-i data cand s-a eliberat prima campanie si astept raspuns
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
eee e prosteala sa ne scoata ochii ca vezi domle ce grija au ei de clienti. poate i s-o fi intamplat lu unu prin germanica si s-au panicat astia.
pai cati bani au cheltuit pe recomandatele (trimise de 2 ori) faceau un design nou si il shimbau rapid cand venea lumea la revizie.
publicity stunt sa vada toata lumea ce grija are opel de clienti lasa ca probleme cu adevarat importate nu se repara ca alea costa bani pe bune.
oricum vorba lui clau.....nici sa il pui cu mana in dreptul elecromotorului nu poti, dar sa mai ajunga in mers contra curentului de aer ....... si sa ridice si capota ca altfel nu iese de acolo.
pai cati bani au cheltuit pe recomandatele (trimise de 2 ori) faceau un design nou si il shimbau rapid cand venea lumea la revizie.
publicity stunt sa vada toata lumea ce grija are opel de clienti lasa ca probleme cu adevarat importate nu se repara ca alea costa bani pe bune.
oricum vorba lui clau.....nici sa il pui cu mana in dreptul elecromotorului nu poti, dar sa mai ajunga in mers contra curentului de aer ....... si sa ridice si capota ca altfel nu iese de acolo.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Raspunsul lor oficial chipurile e ca se incalzeste un cablaj de la electroventilator, atat de tare ca ia foc daca nu scot capacul.Deci nici vorba ca se freaca vreun cablu de capac
Cred ca nu va exista nici o faza 2 serioasa decit daca chiar vor incepe sa ia foc ,astrele facelift vin deja cu capacele scoase.BAFTA!
Cred ca nu va exista nici o faza 2 serioasa decit daca chiar vor incepe sa ia foc ,astrele facelift vin deja cu capacele scoase.BAFTA!
- iordantonio
- **
- 118 mesaje
- din 22 Mar 2010
- Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Bucuresti
iordantonio
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2010
- Mesaj Privat
Incalzirea cablajului electroventilatoriului denota ca firele sunt subdimensionate, nu fac fata consumului electric, fiind prea subtiri. Daca solutia ptr. racirea lor este scoaterea capacului, e doar "o frectie la un picior de lemn" sau "bate saua sa priceapa iapa", in loc sa puna cabluri corect dimensionate. Cu sau fara capac, tot vor lua odata foc firele alea. Parca proiectantii Opel ar fi drogati, incat nu gandesc limpede...
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
stai linistit ca nu cred ca e vina proiectantilor ...... proiectantul face treaba (vezi cum arata masina conceput pe care se bazeaza modelul de serie ) dar vine apoi productia si incepe sa mai taie din ele , da-le dracu ....sa iasa cat mai ieftin .....cupru e scump domle
deci ne organizam si noi sa face grup de presiune poate schimba si ei placutele, etriele sau ce dracu mai trancane pe la ea?
deci ne organizam si noi sa face grup de presiune poate schimba si ei placutele, etriele sau ce dracu mai trancane pe la ea?