Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

AM si eu o mica problema la care nu ii pot da de cap. Am un Vectra B 2001 z16xe la care ma conectam cu op-com pentru a vedea erorile aparute. De cateva zile dupa ce am lasat-o in parcare nu mai porneste. Da la demaror dar nu porneste motorul. Am pus interfata pe ea dar nu imi citeste nimic. Abs si restul pot vedea dar la engine ramane asa nu imi arata nimic si nici nu imi da eroare. Un sfat ceva? sa fie interfata dusa? sau vreo siguranta de la ecu sarita? (le-am verificat pe toate manual dar nu am gasit arse).
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
E vreun fir intrerupt de masa sau + la ECU. Cauta bine.
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ma gandeam si eu pe la asta dar nu stiu exact care fire trebuie sa le verific. Masa e unul scurt care vine cu un surubel pe suportul de ecu dar +?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se verifica in cupla calculatorului,in cunostinta de cauza,pe pinii dedicati...
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Adica pe mufa cu multi pini care vine pe ecu sa verific daca ajunge curent. Asta vreau sa fac azi numai sa gasesc o schema cu pinii. M-am conectat ai la imobilizator si am gasit 2 erori ceva de genul "no response form the ecu" si ceva de "no conection on w line".
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai aici ceva....




FV6 20A este siguranta ECU, K114 releul ECU si se vede in ce pini dau plus
De vazut si mufa X39 Instrument Panel & Engine....
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok ms de ajutor. O sa ma uita acasa cand ajung sa fac ceva masuratori.
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am facut masuratori si totul pare ok am 12v la ecu si la releu si la bobine. Am incercat si cu un ecu mai vechi care il am si stiu ca functioneaza si aceeasi chestie nu ma pot conecta la el. Cele 2 erori de pe imobilizator dupa ce le sterg reapar cand incerc sa pornesc:

B3040 - Communication Malfunction on W-line
(00) - Present

B3059 - No Engine Request Received
(00) - Present

Am ramas fara idei Sad.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand pui contactul se aprind martorii de avarie motor(check endine si masinuta cu cheie)?verifica in mufa k de pe ecu prezenta plusului permanent pe pinii 2 si 19(sunt doua fire rosii) si plus pe contact pe pin 52(fir negru)
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pe mufa am verificat si da am pe tensiune pe pini. Nu se aprinde nici masinuta cu cheita nici check engine in bord doar beculetele normale. Sad( Cred ca e masinuta suparata pe mine pentru ca am zis acuma o saptamana ca vreau sa o schimb :].
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai normal este sa se aprinda cand pui contactul,daca nu se aprind inseamna ca ecu nu porneste,deci nu poti sa comunici cu el.
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Se aprinde doar beculetul de la benzina, ulei si baterie parca era al 3-lea, cele care se aprind normal la pornire. Da asta este si problema de facpt cu op comul nu pot comunica cu el sa vad erorile stocate. Imi tot da no response from the ecu.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica daca ai masa, la firele maro de la mufa DIAG (sunt doua cred), cat si pe ECU.
Verifica masa pe Motor, ECU, Mufa DIAG.
Baterie | 12.3v descarcata | 12.4v OK |12.6v super OK.
X13 mufa DIAG pini 4 si 5 (maro) masa.


Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 22 Mai, 2015 11:21 am, modificat de 6 ori în total
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pe ecu masor direct rezistenta dintre carcasa lui si tabla de pe masina? ca parca sa scria pe net, masa este direct carcasa lui. Si o intrebare este posibil ca de la baterie daca e pe duca sa faca figuri?


Ultima modificare făcută de mikey3pe2 la Vin 22 Mai, 2015 11:00 am
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Asa este carcasa lui este masa.

Pune bateria la incarcat si vezi, sau probeaza cu alta (fara sa cumperi.)
Asa facea la mine cand bateria era descarcata... (Op-com nu mergea bine)


Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 22 Mai, 2015 11:13 am, modificat de 4 ori în total
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok ms de ajutor diseara am iar de lucru Smile. Trebuie sa ii dau pana la urma de cap.
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am masurat tot ce mi-a trecut prin cap folosind autodata dar totul pare ok. Acuma am o intrebare: cum functioneaza imobillizar-ul? Adica daca nu imi detecteaza cheia blocheaza ecu-ul? Sau doar nu ma lasa sa pornesc? Pe opcom cand m-am uitat la imobilizator la mesuring am gasit un camp ceva de genul key invalid.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La probleme de immo clipeste SVS,dar poti comunica cu ecu.e normal sa ai campul respectiv daca nu comunica cu ecu.la vectra mai ai un tablou de sigurante in zona bateriei(sub un jgheab de cabluri care intra intr-o mufa rotunda),verifica si sig. de acolo.daca ai nevoie uite si nr meu:0742939467
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Este o chestie si cred ca de acolo e problema. Am schimbat acuma cam 2 saptamani rampa de injectoare cu una second cu tot cu mufe. Am mers cu masina cam 20 de km s-a oprit odata la inceput in rest ok. Dupa ce am ajuns acasa am lasat-o 2 zile si dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca. Am schimbat rampa inapoi si tot la fel face. E posibil sa fi prajit ceva?
  • mikey3pe2

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Exista vreo posibilitate de a masura ecu sa vad daca este ars? L-am pus pe cel vechi si tot nu ma pot conecta dar cand scot de la el mufa B imi declanseaza scurt ventilatorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR