Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Sora Marius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De la un timp am ceva probleme cu consumul la masina .
Am inteles de la mai multii prietenii ca ar putea fii contact imperfect la ECU, ce inseamna asta? ce pot face sa remediez problema , sa scot acele mufe si sa dau cu spray de contact?
Tot cu gandul ca o sa reduc consumul am facut si parametrii , am curatat EGR si clapeta de acceleratie am schimbat termostat si bujii.
Adevarul este ca sa mai redus de la termostat deoarece era blocat pe deschiss si fiind si iarna cu 10L am facut 52KM in oras...
Acum m-ar interesa cum rezolv acell ECU si ce alte cauze ar fii?
Nu am nici o eroare de la sonde ambele functioneaza corect
Multumesc anticipat!
Opel astra G-CC Z16SE
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi care-i consumul plin la plin? si in ce conditii?
S-au urmarit parametrii si sunt OK? daca consumul este exagerat ar trebui sa se regaseasca si in parametrii
  • Sora Marius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu a dat nimic pe paramatrii totul a fost ok! .....chiar nu stiu ce are
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Depinde si cat timp o folosesti? Cati km pe zi? Dus intors pana la munca? Motorul abia se incalzeste. Si degeaba ai curatat EGR-ul daca nu iti lucreaza. Am curatat si eu EGR-ul l-am pus pe masina si tot problema aveam. L-am dat iar jos si l-am pus pe baterie si era blocat. I-am facut mai multe socuri pana sa deblocat. Si dupa l-am spalat cu un sprei. Acum lucreaza si consumul sa redus.

Dar in oras tot ai un cosum de 9 L cel putin. Ai motor 1,6 si in 16 v presupun. Iarna termostatul nu lucreaza, EGR la fel. Atunci cosumul creste mult.
Daca ti se blocheaza EGR-ul nu o sa ai eroare. Si inca ceva. Scoate bujiile pe rand si uitate la ele. Vezi care lucreaza si care nu. Gasesti pe internet bujia care lucreaza bine. Ea trebui sa se cunoasca ca este arsa
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
neaMichael a scris: Iarna termostatul nu lucreaza, EGR la fel.
Daca ti se blocheaza EGR-ul nu o sa ai eroare.
Shocked WTF? Tot stand pe forum am ajuns la concluzia ca masina mea e o ciudatenie scapata de sub control. Mie imi lucreaza termostatul si seara si dimineata si primavara timpuriu si toamna tarziu si oricand , EGR-ul cam la fel , trebuie sa fie prezent si functional pentru ca altfel idiotul ala de ECU instant imi da un P0400. Plus ca (putin off-topic) e printre putinele motoare care se incapataneaza sa lucreze la 87 grade Celsius ( +/-- 1 grad) fata de altele de pe aici care au trecut deja lejer la mersul la 95 grade sau de ce nu , chiar 100.

Cu 10 litrii rulati 52 km iti da aproximativ un consum de 19% ! La consumul asta mai degraba pierzi benzina decat o consumi.
Un calcul de consum nu-l faci la 10 litrii , nici ochiometric dupa ceas si nici dupa computerul de bord. Mergi de la plin la plin, tragi linie si calculezi.
  • Sora Marius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Motorul meu este de 1.6 8v si acel EGR a fost curatat si verificat prin tester. Acel mecanic la care am fost il deschidea si inchidea din calculator . Cand am schimbat bujiile una nu dadea deloc ....
Iar pierderii nu am deloc am verificat toata instalatia aceea si cu motorul pornit si oprit si turata si la relantiu....chiar nu stiu ...
Si da atunci atat am facut 10L bagati cand sa aprins becul 52km rulati in oras si iara sa aprins
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara fisele bujii.
  • Sora Marius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cum adica sa verific fisele ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu un aparat de masura, cati kohm are fiecare.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze dar nu are ce masura ! Shocked
Adica da , eu inteleg si practic verificarea rezistentei opuse si vazut valoarea in ohmi dar cand am recomandat acest lucru pe forum , au sarit destui care ,,m-au corectat,, spunandu-mi ca nu-i nimic de vazut prin verificarea asta !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Habarnisti buni de gura sunt destui.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR