- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cred ca m-am lamurit cum trebuiau montate , ma refeream la pini din mufa x2 . Acum instalatia pe masina arata ca in poza . Pinii 15,16,30,31 in mufa X2 , pe partea de cabina, erau pusi eu am facut legaturile ca in poza doar pe partea de compartiment motor .
Dupa toate acestea inca am codul de eroare u2103 ,vreo idee pe unde am gresit de imi apare codul asta ?
Dupa toate acestea inca am codul de eroare u2103 ,vreo idee pe unde am gresit de imi apare codul asta ?
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Traseul firelor din poza este confom tis .Urmareste fiecare fir cu ramificatiile lui pina la capat din nou ,daca modulele functioneaza corect, nu iti ramane decit sa verifici cum sunt conectate intre ele si continuitatea lor.
-mufa X45 este prinsa in fata pe cutia releelor de la motor
-mufa X49 este in spatele mufei X1 (uneori ,aici se confunda mufele intre ele )
-mufa X93 este pe pompa de injectie ,cum privesti din fata in dreapta
-mufa X45 este prinsa in fata pe cutia releelor de la motor
-mufa X49 este in spatele mufei X1 (uneori ,aici se confunda mufele intre ele )
-mufa X93 este pe pompa de injectie ,cum privesti din fata in dreapta
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Da asa sunt dispuse mufele . Am verificat mufa x45 se conecteaza la mufa x2 prin intermediul pinilor 30, 31 si mai departe in cabina nu stiu cum sunt dispuse ca eu aveam deja partea asta trasa din fabrica . Pe partea de legaturi intre pompa de abs si x2 iar sunt facute legaturile corect deoarece am verificat si imi merge senzorul de presiune de pe pompa de abs si cel de inclinatie de sub scaun . Singurul care nu-mi inregistreaza nicio valoare este cel de rotatie ax volan ca este legat la mufa x2 la pini 15 respectiv 16 si merg pana in pompa de abs la 29 si 30 . Nelamurirea mea este cum comunica ECU si calculatorul de abs daca sunt puse cu pini diferiti in mufa x2 , deoarece cel putin din tis pe partea de interior senzorul de rotatie ax volan si firele ce duc la ECU par sa fie unite .
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Schema este asa:
pin 29 -ABS /ESP duce la pin 16 -X2 ,(aici se ramifica un fir spre pin 4 senzor B103),-----apoi firul trece prin x2 pin 31,apoi pin 17 =X45 si apoi duce la pin 17- X93=ECU .Practic poti sa sari cablarea prin X2 pin 31 si sa duci direct firul de la pin 16- x2 la pin 17- X45 si apoi la pin 17-X93=ECU
Trecerea din nou prin mufa x2 (pini 30 si 31 )se face pentru trasmisia automata(in cazul de fata nu ai) sau manuala cu pompa de tc (pe care tu o inlocuIesti cu cea cu ESP ),practic este precablata masina pentru dotari .
In mufa X2 -Pin 30 si 31 se pot intalnii firele de la: trasmisia automata si pompa abs/tc sau firele de la abs/esp.
pin 29 -ABS /ESP duce la pin 16 -X2 ,(aici se ramifica un fir spre pin 4 senzor B103),-----apoi firul trece prin x2 pin 31,apoi pin 17 =X45 si apoi duce la pin 17- X93=ECU .Practic poti sa sari cablarea prin X2 pin 31 si sa duci direct firul de la pin 16- x2 la pin 17- X45 si apoi la pin 17-X93=ECU
Trecerea din nou prin mufa x2 (pini 30 si 31 )se face pentru trasmisia automata(in cazul de fata nu ai) sau manuala cu pompa de tc (pe care tu o inlocuIesti cu cea cu ESP ),practic este precablata masina pentru dotari .
In mufa X2 -Pin 30 si 31 se pot intalnii firele de la: trasmisia automata si pompa abs/tc sau firele de la abs/esp.
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut ! Inca nu am reusit sa ii dau de capat cu cablajul , dar am o alta intrebare conductele care vin din pompa de frana in cea de abs nu trebuiau montate invers dupa cum am incercuit si trasat sageti cu rosu ? La pompa de TC pe care o aveam montata inainte cele doua conducte din pompa de frana veneau una langa cealalta in pompa de abs .
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Kay
- OP
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am verificat si rasverificat cablurile si sunt bine trase , dar nu merge . Am inteles ca poate fi de la senzorul de rotatie ax volan deoarece nu ar fi conpatibil cu pompa de injectie ( ar fi diferite modulele can pe care functioneaza ) . Ma poate ajuta cineva sa imi spuna daca senzorul din poza e bun ?
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Kay
- OP
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- trio13
- **
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Kay
- OP
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Kay
- OP
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat