ciprianos
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2014
- Mesaj Privat
Va salut,
Masina mea a fost lovita in stanga fata si am inlocuit la roti amortizoare fuzete brate etc.
Problema este ca roata stanga fata sta cam inclinata fata de cealalta dupa ce am inlocuit tot ce trebuia.
Am mai incercat cu o fuzeta si nu am rezolvat,
am inlocuit si calandrul(jug) motor si la fel.
Am sa merg si la bracaj sa vad ce zic acolo.
A mai patit cineva?
Masina mea a fost lovita in stanga fata si am inlocuit la roti amortizoare fuzete brate etc.
Problema este ca roata stanga fata sta cam inclinata fata de cealalta dupa ce am inlocuit tot ce trebuia.
Am mai incercat cu o fuzeta si nu am rezolvat,
am inlocuit si calandrul(jug) motor si la fel.
Am sa merg si la bracaj sa vad ce zic acolo.
A mai patit cineva?
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
ciprianos
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
ciprianos
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Luati un punct de reper pe linia mediana longitudinala a masinii ( de ex fix jumatea bazei parbrizului) si marcati acolo un punct micut cu un creion apoi masurati distanta de la acel punct la fiecare filet telescop fata ( filetul pe care vine piulita de prindere a amortizorului in compartimentul motor ). Comparati ca cele 2 telescoape sa fie la distante egale de linia mediana a masinii. Nu cred sa se fi deplasat ,,oala ,, telescopului cu tot cu aripa interioara dar se poate verifica.
Se mai pot demonta de pe masina ambele telescoape si facute niste comparatii in special in zona de prindere a fuzetei.
La fel , se pot compara fuzetele intre ele ( cea ramasa buna pe masina si cea de la dezmembrari ).
Pentru puncte de reper/masuratori pana in 200 mm folositi un subler. Pentru comparatii si masuratori mai mari , o sarma calibrata pe care faceti semne cu un marker.
Aprecierea vizuala de cum sta o roata cat de cat, se face cu masina lasata pe sol in stare naturala , Tot in aceasta pozitie se mai pot face cateva masuratori comparative intre cele 2 parti ( stanga/dreapta ) - inclinatia telescopului , profilul bratelor , a jugului , etc.
Si pe sub masina se poate trage imaginar o linie mediana spate-fata , luate puncte de reper si de la aceasta mediana ( poate fi chiar o sfoara prinsa de fix mijlocul puntii spate pana undeva in fata/mijloc dar luat reper pe caroserie , nu pe jug ) facute masuratori inspre fiecare roata sau piesele ce o sustin.
Sigur , acestea nu sint niste masuratori de acuratete incat sa te apuci de reglat geometria dar macar sa-ti formezi o parere cam din ce cauza iti sta roata dubios.
Se mai pot demonta de pe masina ambele telescoape si facute niste comparatii in special in zona de prindere a fuzetei.
La fel , se pot compara fuzetele intre ele ( cea ramasa buna pe masina si cea de la dezmembrari ).
Pentru puncte de reper/masuratori pana in 200 mm folositi un subler. Pentru comparatii si masuratori mai mari , o sarma calibrata pe care faceti semne cu un marker.
Aprecierea vizuala de cum sta o roata cat de cat, se face cu masina lasata pe sol in stare naturala , Tot in aceasta pozitie se mai pot face cateva masuratori comparative intre cele 2 parti ( stanga/dreapta ) - inclinatia telescopului , profilul bratelor , a jugului , etc.
Si pe sub masina se poate trage imaginar o linie mediana spate-fata , luate puncte de reper si de la aceasta mediana ( poate fi chiar o sfoara prinsa de fix mijlocul puntii spate pana undeva in fata/mijloc dar luat reper pe caroserie , nu pe jug ) facute masuratori inspre fiecare roata sau piesele ce o sustin.
Sigur , acestea nu sint niste masuratori de acuratete incat sa te apuci de reglat geometria dar macar sa-ti formezi o parere cam din ce cauza iti sta roata dubios.