Zico
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Mokka
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2014
- Mesaj Privat
Stimati colegi, sunt posesorul unui Opel Mokka Cosmo 1.7 CDTI 4x4 achizitionat in Septembrie 2014. De cand a inceput sa se incalzeasca afara am observat ca in Top consumers apare afisat "Rear Defrost On". Mesajul nu imi apare dimineata cand este racoare ci doar cand temparatura ambianta creste , poate la 18 grade. Se incalzeste luneta si oglinzile laterale. Mesajul dispare si se opreste incalzirea cand temperatura lichidului de racire se apropie de 90 de grade, cand accelerez sau cand masina intra in autostop la semafoare. Aceasta problema a mai fost sesizata de un coleg din forum insa pana acum nu cred ca a rezolvat-o nici dansul. Am contactat centrul de asistenta clienti Opel Southeast Europe iar acestia m-au indrumat sa merg in primul rand la service. In data de 14.05.2015 am fost la service unde au facut un diagnostic si verificari dar nu a aparut nici un defect. Am facut si o curatire a filtrului de particule pentru a evita orice banuiala ca ar avea legatura cu acesta. Problema a ramas... Consider ca este o problema majora, deoarece atat oglinzile cat si luneta se vor rascoace de la supraincalzire . Va rog sa verificati daca si dumneavoastra aveti aceeasi problema.
Si in Regatul Unit sunt posesori de Mokka care au aceiasi problema. Banuiesc ca este o problema din programare / software, insa vreau sa o rezolv pentru a evita deteriorarea oglinzilor si lunetei. Vara cand masina sta la soare , la pornire sa mai solicitam si supraincalzirea acestora .....Va multumesc
Si in Regatul Unit sunt posesori de Mokka care au aceiasi problema. Banuiesc ca este o problema din programare / software, insa vreau sa o rezolv pentru a evita deteriorarea oglinzilor si lunetei. Vara cand masina sta la soare , la pornire sa mai solicitam si supraincalzirea acestora .....Va multumesc
BogdanPE
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut. La mine nu se manifesta defectul reclamat de tine, motor pe benzina.
Dacã ai rezolvat sa ne anunți !
Eu am alta problema, când pornesc motorul vibreazã țeava de eșapament timp de 20 sec., de trezesc tot blocul, dupã care nu se mai aude nimic..se vede si ceva ulei ars pe țeava de eșapament, Menționez ca alimentez numai cu OMV 100. Rep. Imi zice ca e normal ca este motorul rece, dar nu are nici o legãtura, problema a apãrut in ultimile 2 luni.
Dacã ai rezolvat sa ne anunți !
Eu am alta problema, când pornesc motorul vibreazã țeava de eșapament timp de 20 sec., de trezesc tot blocul, dupã care nu se mai aude nimic..se vede si ceva ulei ars pe țeava de eșapament, Menționez ca alimentez numai cu OMV 100. Rep. Imi zice ca e normal ca este motorul rece, dar nu are nici o legãtura, problema a apãrut in ultimile 2 luni.
- DTabacariu
- *
- 2 mesaje
- din 05 Apr 2018
DTabacariu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut.Eu am un opel mokka 1.7 CDTI 4x4 2013 si am aceeasi problema cu cu incalzirea lunetei si oglinzilor numai ca mai scoate si fum albastru cand apare incalzirea in luneta si oglinzi.va rog daca are cineva un raspuns la aceasta problema sa o pot rezolva.egal ca e cald sau frig tot apare rareori.va multumesc si ast un rasp.
- cmihai
- **
- 358 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
si cand apare acel mesaj, si isi face regenerarea filtrului de particule, ar fi bine sa nu opriti motorul pana nu se termina, si daca se poate sa circulati mai turat cu masina 2500-3000rpm. o regenerare dureaza cam 10-15min max, depinzand si de conditiile meteo, incarcare filtru, modalitate de regenerare ( oras/afara ) etc.
- DTabacariu
- *
- 2 mesaje
- din 05 Apr 2018
DTabacariu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2018
- Mesaj Privat
Dar tot nu inteleg o chestie.cand apare acel mesaj se incalzeste si luneta si oglinzile,ce riscuri ar putea avea.si tot nu inteleg de ce apare rear defrost on si scoate fum albastru si masina stã mai turata fata de obicei.nu ar trebui sa arate mesajul de filtru cand face regenerare? Adica vreti sa spuneti ca la toate masinile diesel apare defrost on problema cu luneta supraincalzita? Multumesc de raspunsurile anterioare.
Movidiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Mokka 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- alpha_one27
- *
- 22 mesaje
- din 26 Dec 2011
- Mokka 2014 17DTS
- Bucuresti
alpha_one27
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014 17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2011
- Mesaj Privat
- alpha_one27
- *
- 22 mesaje
- din 26 Dec 2011
- Mokka 2014 17DTS
- Bucuresti
alpha_one27
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014 17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2011
- Mesaj Privat
Topic rezolvat... am gasit raspunsul pe topicul de astra j, masini cu acelasi motor1,7 dts...
Mesajul “Defrost on” apare cand motorul “s-a hotarat” sa faca regenerarea filtrului de particule ... si la Opel e pe acelasi circuit cu degivrarea... de aceea unii au montat si lled-uri in oglinda sa se aprinda cand motorul face regenerare....
Ce am constatat
Normal : in oras aglomerat intre 250- 350 km
: in afara orasului peste 600 km
Anormal : in oras - sub 150 km ( cum e si cazul meu, adica a ajuns sa faca si la 50 km parcursi... adica la 3 zile de mers la servici... )
Si problema cu regeneratul prea des poate fi de la:
- injectoare care nu mai pulverizeaze cum trebuie..
- posibile pierderi de compresie...
- necesitate resoftare
- egr si/sau clapeta infundate
- senzor de presiune galerie
- motorina proasta
- filtru de particule prea infundat
Etc
Am pus ultima problema DPF-ul deoarece el se infunda din cauza funiginii rezultata in irma arderii mai mult sau mai putin completa...
Problema e destul de stufoasa si cu vechime, de cand a aparut DPF-ul pe masinile diesel...
Mesajul “Defrost on” apare cand motorul “s-a hotarat” sa faca regenerarea filtrului de particule ... si la Opel e pe acelasi circuit cu degivrarea... de aceea unii au montat si lled-uri in oglinda sa se aprinda cand motorul face regenerare....
Ce am constatat
Normal : in oras aglomerat intre 250- 350 km
: in afara orasului peste 600 km
Anormal : in oras - sub 150 km ( cum e si cazul meu, adica a ajuns sa faca si la 50 km parcursi... adica la 3 zile de mers la servici... )
Si problema cu regeneratul prea des poate fi de la:
- injectoare care nu mai pulverizeaze cum trebuie..
- posibile pierderi de compresie...
- necesitate resoftare
- egr si/sau clapeta infundate
- senzor de presiune galerie
- motorina proasta
- filtru de particule prea infundat
Etc
Am pus ultima problema DPF-ul deoarece el se infunda din cauza funiginii rezultata in irma arderii mai mult sau mai putin completa...
Problema e destul de stufoasa si cu vechime, de cand a aparut DPF-ul pe masinile diesel...
cataluta
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2024
- Mesaj Privat
Salut! Este exact cu a spus mai sus SKA de fapt nici nu se incalzesc cele 2 luneta si oglinzile dar asa apare mesajul rear defrost si daca te uiti la butonul fizic din panou o sa obs ca nu e activ deci nu se incalzesc oglinzile si luneta ci doar se face regenerare!
“ ... de aceea unii au montat si lled-uri in oglinda sa se aprinda cand motorul face regenerare....””
Sunt interesat si eu de aceste leduri in oglinda la ce se refera?
“ ... de aceea unii au montat si lled-uri in oglinda sa se aprinda cand motorul face regenerare....””
Sunt interesat si eu de aceste leduri in oglinda la ce se refera?