- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Stiu ca o sa-mi sara toata lumea in cap, eu fiind benzinar convins, dar sunt in pozitia de a face o alegere unde costurile financiare se echibreaza in 3-4 ani. Astfel incat, am de ales intre:
1. A ramane cu Vectra mea 1.8i 122CP, tuning by EDS, care iese din garantie in 1 decembrie.
2. A vinde Vectra Z18XE si a achizitiona un Vectra nou 1.9CDTI 150CP Elegance + pachet Basic + climatronic + filtru particule, cu un minus la dotari (fara scaune incalzite, fara senzori lumina, fara twin audio, fara suport lombar pasager). Garantie 2 ani, pret 23000EU cu tot cu taxe, inclusiv cea de prima inmatriculare.
Mentionez ca varianta 2.2i 155CP iese din discutie intrucat nu se justifica financiar: consumul mai mic de la diesel face parte din echilibrul financiar pe 4 ani.
Va rog sa va dati cu parerea, in orice privinta: consum, fiabilitate, comportament rutier, performante acceleratie, comportament vara/iarna, costuri intretinere garantie/postgarantie, ...
P.S. Fac cam 40000km pe an, in crestere cu 10000 fata de anul trecut, si creste...
1. A ramane cu Vectra mea 1.8i 122CP, tuning by EDS, care iese din garantie in 1 decembrie.
2. A vinde Vectra Z18XE si a achizitiona un Vectra nou 1.9CDTI 150CP Elegance + pachet Basic + climatronic + filtru particule, cu un minus la dotari (fara scaune incalzite, fara senzori lumina, fara twin audio, fara suport lombar pasager). Garantie 2 ani, pret 23000EU cu tot cu taxe, inclusiv cea de prima inmatriculare.
Mentionez ca varianta 2.2i 155CP iese din discutie intrucat nu se justifica financiar: consumul mai mic de la diesel face parte din echilibrul financiar pe 4 ani.
Va rog sa va dati cu parerea, in orice privinta: consum, fiabilitate, comportament rutier, performante acceleratie, comportament vara/iarna, costuri intretinere garantie/postgarantie, ...
P.S. Fac cam 40000km pe an, in crestere cu 10000 fata de anul trecut, si creste...
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ca 1.9CDTI 150CP e tractoras m-am convins azi cand am reusit sa fac un drivetest cu o masina a unui baiat de la G&P. Uitasem cum e sa conduci un diesel dar mi-am adus aminte imediat ce am dat prima cheie: un zgomot si un soc imens, comparativ cu a mea, si apoi un dardait serios de tractor . Masina are 5000 de kilometri, e o Vectra in 5 usi si nu are nici o modificare la motor. Consumul mediu pe bord e 7,8l/100km pe ultimii 4500km, ceea ce mi se pare ok tinand cont de faptul ca a fost in rodaj si ca a prins toate valurile de caldura din vara asta.
Motorul mi s-a parut la inceput dezamagitor de lent, mai slab in acceleratie decat 1.8-ul meu tunat. Apoi mi-am dat seama unde gresesc: eu incercam sa nu inec masina cu acceleratia, asa cum se intampla la a mea daca ii dau talpa sub 3000 de ture. In momentul in care am inceput sa infing pedala pana la capat, am reusit sa vad ce poate intradevar motorul ala. E pur si simplu o bestie: pur si simplu te lipeste de scaun de la 2500 pana la 4500 de ture. Trebuie sa recunosc ca nu am simtit nici o plafonare pe la 3000 RPM, asa cum m-as fi asteptat, ba dimpotriva, am remarcat un ciudat comportament de benzinara: masina accelereaza cel mai bine intre 2500 si 4500RPM, cam pe unde sunt situate 3000, respectiv 5500 pe turometrul meu. Spun cu mana pe inima ca masina asta ar matura cu 1.8-ul meu pe jos, cel putin de la treapta a treia in sus. In prima treapta o ia fara drept de apel, iar in a doua cred ca suntem egali. Ceea ce m-a impresionat cu adevarat a fost modul in care accelera in treapta a 4-a de la 100km in sus: acul vitezometrului pur si simplu inghitea gradatiile de viteza cum numai pe youtube am vazut, la masini de genul BMW 530d.
Ca un plus, as putea mentiona turbolag-ul aproape inexistent. Un minus destul mare este insa zgomotul: la relanti motorul se simte bine de tot, iar in acceleratie bruta se aude mai tare ca la mine.
Despre consumul instant ce sa mai comentez... A mea in acceleratie maxima ajunge de 30l/100km in deal, dieselul abia daca trece de 20l/100km.
Cred ca decizia a fost deja luata, ma voi indrepta spre acest tractoras. Imi vine greu sa parasesc clasa si stilul superior al benzinei, dar cum a spus si bertone, ma aleg cu o masina mai noua si mai puternica. O mica schimbare am sa fac totusi: am sa renunt la varianta in 5 usi pentru cea in 4 usi dar cu buton sport si IDS+.
Motorul mi s-a parut la inceput dezamagitor de lent, mai slab in acceleratie decat 1.8-ul meu tunat. Apoi mi-am dat seama unde gresesc: eu incercam sa nu inec masina cu acceleratia, asa cum se intampla la a mea daca ii dau talpa sub 3000 de ture. In momentul in care am inceput sa infing pedala pana la capat, am reusit sa vad ce poate intradevar motorul ala. E pur si simplu o bestie: pur si simplu te lipeste de scaun de la 2500 pana la 4500 de ture. Trebuie sa recunosc ca nu am simtit nici o plafonare pe la 3000 RPM, asa cum m-as fi asteptat, ba dimpotriva, am remarcat un ciudat comportament de benzinara: masina accelereaza cel mai bine intre 2500 si 4500RPM, cam pe unde sunt situate 3000, respectiv 5500 pe turometrul meu. Spun cu mana pe inima ca masina asta ar matura cu 1.8-ul meu pe jos, cel putin de la treapta a treia in sus. In prima treapta o ia fara drept de apel, iar in a doua cred ca suntem egali. Ceea ce m-a impresionat cu adevarat a fost modul in care accelera in treapta a 4-a de la 100km in sus: acul vitezometrului pur si simplu inghitea gradatiile de viteza cum numai pe youtube am vazut, la masini de genul BMW 530d.
Ca un plus, as putea mentiona turbolag-ul aproape inexistent. Un minus destul mare este insa zgomotul: la relanti motorul se simte bine de tot, iar in acceleratie bruta se aude mai tare ca la mine.
Despre consumul instant ce sa mai comentez... A mea in acceleratie maxima ajunge de 30l/100km in deal, dieselul abia daca trece de 20l/100km.
Cred ca decizia a fost deja luata, ma voi indrepta spre acest tractoras. Imi vine greu sa parasesc clasa si stilul superior al benzinei, dar cum a spus si bertone, ma aleg cu o masina mai noua si mai puternica. O mica schimbare am sa fac totusi: am sa renunt la varianta in 5 usi pentru cea in 4 usi dar cu buton sport si IDS+.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ehe, daca nu ar fi fost factorul financiar, m-as fi orientat imediat spre 2.2direct 155CP. E un pic mai rapida decat dieselul de 1.9CDTI 150CP, iar cele 6 viteze il fac mai prietenos din punct de vedere al consumului la viteze peste 130km/h decat un 1.8, chiar si tunat. Dar cum toata afacerea e bazata pe faptul ca cheltuielile dupa 4 ani trebuie sa ramana aceleasi, raman la diesel.
P.S. Nu cred ca am spus vreodata ca 1.9CDTI 150CP papa ulei sau scoate fum si nici ca vreun diesel modern nu are putere. In ceea ce priveste uleiul si fumul, m-am referit la motorul de 2.0TDI 140CP, de care stiu sigur ca papa ulei si scoate fum: a papat 500ml ulei, mers la blana, noaptea, 200km/h, tot drumul intre Rm.Sarat si Buzau. Autorul e un cunoscut care lucreaza la Sandra Automobile Iasi, reprezentant VW.
P.S. Nu cred ca am spus vreodata ca 1.9CDTI 150CP papa ulei sau scoate fum si nici ca vreun diesel modern nu are putere. In ceea ce priveste uleiul si fumul, m-am referit la motorul de 2.0TDI 140CP, de care stiu sigur ca papa ulei si scoate fum: a papat 500ml ulei, mers la blana, noaptea, 200km/h, tot drumul intre Rm.Sarat si Buzau. Autorul e un cunoscut care lucreaza la Sandra Automobile Iasi, reprezentant VW.
SxN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
Eu sunt mai nou, am opel (1900 CDTI 120 CP) de 1 saptamana si nu am avut posibilitatea sa-l test la maxim, dar am inteles ca variantele de 1900 CDTI sunt dotate cu motare de la FIAT si nu papa asa de mult ulei ca cele de la Opel de 2.0, 2.2 tot pe motorina. iar despre zgomot nu stiu ce sa zic, eu nu il prea il aud ( masina este din 2004) si inainte am avut benzina ( recunosc ca era o Dacia Solenza). Asa ca te felicit pentru alegerea facuta ( cum ma felicit si pe mine ) de a lua motorina
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am dat avansul pentru comanda ferma, dar am schimbat-o "putin". Deci, am comandat:
Astra Cosmo 5 usi
1.9CDTI 150CP
Culoare Power Red
Sasiu Sport
Climatronic
Tapiterie piele neagra
Alarma
Parbriz protectie solara
MP3 CD30
Airbag cortina
Senzori ploaie
Aprindere automata lumini
Incalzire scaune fata
Oglinzi exterioare incalzite rabatabile electric
Proiectoare ceata
Pachet lumini interioare
Jante standard Cosmo Aliaj 16" in 10 spite
Interior negru lac standard Cosmo
Pret final: 20680EURO. Discount total 1500 EURO (1250 standard + 250 client fidel).
Termen de astepare: 2,5 luni. Evident, se vinde o Vectra peste 2,5 luni
Astra Cosmo 5 usi
1.9CDTI 150CP
Culoare Power Red
Sasiu Sport
Climatronic
Tapiterie piele neagra
Alarma
Parbriz protectie solara
MP3 CD30
Airbag cortina
Senzori ploaie
Aprindere automata lumini
Incalzire scaune fata
Oglinzi exterioare incalzite rabatabile electric
Proiectoare ceata
Pachet lumini interioare
Jante standard Cosmo Aliaj 16" in 10 spite
Interior negru lac standard Cosmo
Pret final: 20680EURO. Discount total 1500 EURO (1250 standard + 250 client fidel).
Termen de astepare: 2,5 luni. Evident, se vinde o Vectra peste 2,5 luni
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Da, Astra, pentru ca Vectra la aceleasi dotari ar fi costat vreo 3000 de euro in plus, si nu am avut chef sa dau banii astia. In plus, Vectra am folosit-o la adevarata ei capactitate numai de doua ori intr-un an. In rest, am mers cu portbagajul gol si cu locurile spate nefolosite. Singura chestie care banuiesc ca o sa-mi lipseasca va fi multilinkul spate; nu am comandat IDS+ (mult prea scump si am auzit ca e cam sensibil), dar sper sa compenseze garda mai joasa si amortizoarele mai tari in modul sport.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
SxN a scris:Eu sunt mai nou, am opel (1900 CDTI 120 CP) de 1 saptamana si nu am avut posibilitatea sa-l test la maxim, dar am inteles ca variantele de 1900 CDTI sunt dotate cu motare de la FIAT si nu papa asa de mult ulei ca cele de la Opel de 2.0, 2.2 tot pe motorina. iar despre zgomot nu stiu ce sa zic, eu nu il prea il aud ( masina este din 2004) si inainte am avut benzina ( recunosc ca era o Dacia Solenza). Asa ca te felicit pentru alegerea facuta ( cum ma felicit si pe mine ) de a lua motorina
@SxN : Motoarele de 1.9CDTI nu sunt facute de FIAT,(ma refer la motoarele disponibile pentru gama Opel) ele impart aceeasi platforma,insa fiecare motor e facut de firma proprie,o sa vezi ca 1.9Cdti'ul de la FIAT scoate 140cp si cel de la Opel 150cp.Sper ca ai inteles ce vreau sa spun,turbo,injectia,tot sunt diferite de la o marca la alta,nici nu incape discutie.
Btw,la ce te-ai referit ca motoarele de la Opel de 2.0 si 2.2 diesel papa ulei?
@dodo : De-abia asteptam sa vedem noul bolid diesel
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Felicitari de achizitie Dodo . Si asteptare usoara .
O mica sugestie : Trebuia sa iei jantele de 17 in spite mai rare ( cred ca 5 spite ) .
IDS e foarte bine ca nu l-ai luat pt ca un amortizor este 1400 de lei ( pret unitar ) ;
Iar un amortizor la sasiu sport este ...400de lei
Si astea-s preturi de dealer !
Inca o sugestie personala , nu as fi luat tapiteria de piele . Este foarte luxoasa , insa e aiurea ca tine rece rau iarna ( primele 5 min cand te sui in masina ) iar vara tine ingrozitor de cald ( in fiecare seara pana la ora 21 cand nu mai bate soarele ) . Poate de banii aia mergea un xenon adaptiv !
Parerea mea !
O mica sugestie : Trebuia sa iei jantele de 17 in spite mai rare ( cred ca 5 spite ) .
IDS e foarte bine ca nu l-ai luat pt ca un amortizor este 1400 de lei ( pret unitar ) ;
Iar un amortizor la sasiu sport este ...400de lei
Si astea-s preturi de dealer !
Inca o sugestie personala , nu as fi luat tapiteria de piele . Este foarte luxoasa , insa e aiurea ca tine rece rau iarna ( primele 5 min cand te sui in masina ) iar vara tine ingrozitor de cald ( in fiecare seara pana la ora 21 cand nu mai bate soarele ) . Poate de banii aia mergea un xenon adaptiv !
Parerea mea !
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am facut deja comanda, nu mai pot modifica nimic
La jante m-am gandit si eu, dar fac in fiecare zi vreo 20 de kilometri de drum semipietruit de tara si mi-e mila de spatele meu si suspensia masinii.
La piele stiu fenomenul, dar a fost cererea sotiei, asa ca nu am avut ce face. Eu as fi bagat 500 de euro in altceva, dar asta e, nu te pui cu nevasta. Partea de iarna e rezolvata cumva, am incalzire in scaunele din fata. Pentru vara am parbrizul atermic si am sa pun si folie pe toate 5 geamuri, pe cele din fata mai transparenta, evident. Toate astea, impreuna cu parasolarul pe care il folosesc tot timpul, sper sa ma ajute sa trec peste inconvenient.
Despre IDS+ nu te contrazic, aceleasi chestii le-am auzit si eu.
Multumesc pentru felicitari!
La jante m-am gandit si eu, dar fac in fiecare zi vreo 20 de kilometri de drum semipietruit de tara si mi-e mila de spatele meu si suspensia masinii.
La piele stiu fenomenul, dar a fost cererea sotiei, asa ca nu am avut ce face. Eu as fi bagat 500 de euro in altceva, dar asta e, nu te pui cu nevasta. Partea de iarna e rezolvata cumva, am incalzire in scaunele din fata. Pentru vara am parbrizul atermic si am sa pun si folie pe toate 5 geamuri, pe cele din fata mai transparenta, evident. Toate astea, impreuna cu parasolarul pe care il folosesc tot timpul, sper sa ma ajute sa trec peste inconvenient.
Despre IDS+ nu te contrazic, aceleasi chestii le-am auzit si eu.
Multumesc pentru felicitari!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat