- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Va salut recent am constatat ca in anumite locuri vopseaua incepe se se exfolieze intr-un mod foarte ciudat ( mai ciudat este si faptul ca loviturile de piatra sunt excluse....masina stand mai mult in parcare.. si la dimensiunile pe car ele au petele ar fi trebuit sa fie bolovani destul de mari...care ar fi afectat si tabla ).
Cele mai afectate zone sunt in fata grila dar si in lateral dreapta sub usa din spate..in zone foarte aleatorii.
incerc sa atasez o fotografie dar momentan nu merge...
dupa ce resusesc sa o atasez, va rog pe cei care ati patit asa ceva poate ma luminati si pe mine ce ar putea sa fie...si bineinteles cum naiba sa evit sa mai apara...? remedii daca exista in afara de vopsire totala..bineinteles ca asta e evident..
Cele mai afectate zone sunt in fata grila dar si in lateral dreapta sub usa din spate..in zone foarte aleatorii.
incerc sa atasez o fotografie dar momentan nu merge...
dupa ce resusesc sa o atasez, va rog pe cei care ati patit asa ceva poate ma luminati si pe mine ce ar putea sa fie...si bineinteles cum naiba sa evit sa mai apara...? remedii daca exista in afara de vopsire totala..bineinteles ca asta e evident..
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
si faza trista este ca sunt vreo 10 buc de pete din astea in total ...aparute in decurs de vreo 2 saptamani...
foarte ciudat...si m-am uitat atent...nu sunt urme de lovituri...de piatra..si nici nu pare sa fie opera vreunui "amic " care sa puna ceva solutie...agresiva coroziv..
petele sunt foarte aleatoriu dispuse.. ( nu a stat nimeni se puna cu pipeta din loc in loc.. ) ..
tin sa cred mai degraba ca a fost slab decapata vopseaua in zonele acelea.. ?
intrebarea este daca se poate face ceva ...? iese la vreun polish..desi nu cred..?
revopsire doar in anumite zone daca se poate..?
foarte ciudat...si m-am uitat atent...nu sunt urme de lovituri...de piatra..si nici nu pare sa fie opera vreunui "amic " care sa puna ceva solutie...agresiva coroziv..
petele sunt foarte aleatoriu dispuse.. ( nu a stat nimeni se puna cu pipeta din loc in loc.. ) ..
tin sa cred mai degraba ca a fost slab decapata vopseaua in zonele acelea.. ?
intrebarea este daca se poate face ceva ...? iese la vreun polish..desi nu cred..?
revopsire doar in anumite zone daca se poate..?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
hmm...foarte greu de crezut partea cu revopsirea...pentru ca este in zone care acopera o mare parte din masina, si asta ar fi insemnat sa fie revopsita toata...nu a-s crede..
pe de alta parte ..in margine se vede foarte bine stratul de lac cum este "rupt " parca ca urmare a unei actiuni externe...
si am incercat sa mai fortez...cu unghia...sa trag sa vad daca se mai duce mai departe exfolierea...
aici devine si mai ciudat....ca am insistat..si nu continua..parca numai petele alea de 2-3 cm..au fost niste bule de aer sub vopsea ?!?!
f**k x files..pe vopsea..
pe de alta parte ..in margine se vede foarte bine stratul de lac cum este "rupt " parca ca urmare a unei actiuni externe...
si am incercat sa mai fortez...cu unghia...sa trag sa vad daca se mai duce mai departe exfolierea...
aici devine si mai ciudat....ca am insistat..si nu continua..parca numai petele alea de 2-3 cm..au fost niste bule de aer sub vopsea ?!?!
f**k x files..pe vopsea..
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ai masina de noua luata, de esti sigur ca nu a fost niciodata revopsita ? Din experienta recenta iti spun ca am frecat aproape 1 ora o dunga de vopsea de spray grafitti si nu s-a exfoliat nimic, dar sprayul s-a curatat, iar pe spoilerul fata am destule ciupituri de piatra dar nu exfoliere, desi unii zic ca ala a fost revopsit cel putin o data inainte s-o cumpar eu. tind sa cred si eu ca a fost revopsita neglijent sau cu vopsea ieftina. Ori, o fi pus cineva vreo ceara mai speciala si la un moment dat nu mai tine.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Mai exista si varianta in care masina a fost polishata de un ...... Din cauza ca a folosit peria rotativa la viteza mare, a insitat in anumite locuri s-a incalzit prea mult zona, iar lacul a avut de suferit. Cred ca e cea mai plauzibila ipoteza alaturi de cea a nepregatirii suprafetei inainte de revopsire.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Confirm cele spuse de colegi mai sus: revopsire incorecta.
Exact asa aveam 2 portiuni pe bara spate dupa ce a fost reparata pe RCA-ul vinovatului acum vreo 2 ani [intamplator am reparat-o zilele astea pe alt RCA ]. Ambele exfolieri au plecat din punctul de impact unde am atins foarte usor bara si s-au marit in timp. Pe restul masinii cu vopseaua originala, atat pe tabla cat si pe plastic, desi am ciupituri multiple pana la grund nu s-a exfoliat deloc lacul.
Singurul mod in care as incerca sa rezolv fara revopsire este curatarea marginilor de lacul ce este deja desprins de vopsea, aplicarea unui strat nou si un pic mai gros de lac in zona si polisat sa iasa cat de cat la nivel cu restul. Nu sunt vopsitor, asa ca nu dati cu parul daca aberez.
Ceva trebuie sa faci sa stopezi extinderea sigura.
Ultima modificare făcută de pocris la Joi 14 Mai, 2015 10:41 am
Exact asa aveam 2 portiuni pe bara spate dupa ce a fost reparata pe RCA-ul vinovatului acum vreo 2 ani [intamplator am reparat-o zilele astea pe alt RCA ]. Ambele exfolieri au plecat din punctul de impact unde am atins foarte usor bara si s-au marit in timp. Pe restul masinii cu vopseaua originala, atat pe tabla cat si pe plastic, desi am ciupituri multiple pana la grund nu s-a exfoliat deloc lacul.
Singurul mod in care as incerca sa rezolv fara revopsire este curatarea marginilor de lacul ce este deja desprins de vopsea, aplicarea unui strat nou si un pic mai gros de lac in zona si polisat sa iasa cat de cat la nivel cu restul. Nu sunt vopsitor, asa ca nu dati cu parul daca aberez.
Ceva trebuie sa faci sa stopezi extinderea sigura.
Ultima modificare făcută de pocris la Joi 14 Mai, 2015 10:41 am
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
corect este capacul de la stropitorul de faruri...in foto, numai ca petele astea se intind pe o mare parte din masina ( prag dreapta spate, grila fata in vreo 5 locuri , sub usa dreapta fata...ciudat ca pe stanga nu exista decat una singura...pe dreapta si in fata sunt mai multe.. )
din istoricul masinii ( care este atat de complet ca e trecut si faptul ca a fost in service sa schimbe stergatorul ) ..nu apare..dar se prea poate...nu e nimic exclus...
Bine sa nu uitam ca nemtii sunt nemti numai cu nemtii....deci nu ma mira sa minta vreunul daca il intrebi acuma, insa istoricul ramane..
Ce ma intriga este faptul ca daca ar fi fost revopsita TOATA..adica 100% suprafata, banuiesc ca nu se face in spatele blocului la nemti, mai ales ca a fost masina unei firme de moda condusa de doua femei tot timpul...si ar trebui sa apara undeva.. iar petele se intind pe suprafata prea mare si puse asa aleatoriu..sa fie numai local revopsita...
in orice caz, va multumesc de pareri baieti, vopseaua nu ar fi un capat de lume nu ma necajeste atat aspectul vopselei...cu asta mai traiesc...mecanic numai sa mearga..din pacate si acolo..are atatea bube...ca loganul rade de se prapadeste in parcare la ce 225 k si fara nici o problema...
de la senzori de abs..la furtune de intercooler...la cutie AF40 care pica la pest 150k....sa tot traiasca reprezentanta opel....
cand aud de mine cred ca se scarpina in palma...in 2 ani care se incheie acuma am bagat pest 3000 euro..in reparatii fara a pune cutia automata care va pica si asta cat de curand..
Bafta si din nou va multumesc pentru opinii.
din istoricul masinii ( care este atat de complet ca e trecut si faptul ca a fost in service sa schimbe stergatorul ) ..nu apare..dar se prea poate...nu e nimic exclus...
Bine sa nu uitam ca nemtii sunt nemti numai cu nemtii....deci nu ma mira sa minta vreunul daca il intrebi acuma, insa istoricul ramane..
Ce ma intriga este faptul ca daca ar fi fost revopsita TOATA..adica 100% suprafata, banuiesc ca nu se face in spatele blocului la nemti, mai ales ca a fost masina unei firme de moda condusa de doua femei tot timpul...si ar trebui sa apara undeva.. iar petele se intind pe suprafata prea mare si puse asa aleatoriu..sa fie numai local revopsita...
in orice caz, va multumesc de pareri baieti, vopseaua nu ar fi un capat de lume nu ma necajeste atat aspectul vopselei...cu asta mai traiesc...mecanic numai sa mearga..din pacate si acolo..are atatea bube...ca loganul rade de se prapadeste in parcare la ce 225 k si fara nici o problema...
de la senzori de abs..la furtune de intercooler...la cutie AF40 care pica la pest 150k....sa tot traiasca reprezentanta opel....
cand aud de mine cred ca se scarpina in palma...in 2 ani care se incheie acuma am bagat pest 3000 euro..in reparatii fara a pune cutia automata care va pica si asta cat de curand..
Bafta si din nou va multumesc pentru opinii.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Posibil ca reviziile sa fi fost facute in reteaua Opel, dar interventiile de tinichigerie/vopsitorie sa fi fost facute in alta parte si nu apar in istoric. Si avand in vedere ca masina a fost condusa de 2 femei, e normal sa fi avut si cateva zgarieturi/indoituri... si apoi fardate/cosmetizate/aranjate (ca tot lucrau ele la casa de moda) .
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Lasa, nu fi asa praspatios acum, tu sa fii sanatos. Ideea e ca numai noi avem impresia ca neamtul e prost! Cum e posibil ca o masina de 3 ani (asa cum am cumparat-o eu) sa coste 11k Euro!? Chit ca avea 150k km! Noi am vinde o masina dupa 3 ani la 30% din valoarea ei? Asta e, trebuie sa acceptam realitatea.
- alexutzuco
- **
- 53 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2006
- Bucuresti
alexutzuco
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:Ce ma intriga este faptul ca daca ar fi fost revopsita TOATA..adica 100% suprafata, banuiesc ca nu se face in spatele blocului la nemti, mai ales ca a fost masina unei firme de moda condusa de doua femei tot timpul...si ar trebui sa apara undeva.. iar petele se intind pe suprafata prea mare si puse asa aleatoriu..sa fie numai local revopsita...
Inainte de Insignia am avut un A6 cumparat personal din Germania. Inainte sa il cumpar i-am verificat istoricul si acolo aparea ca a fost revopsit pragul din stanga (bineinteles la repr vw). L-am cumparat si la 6 luni, la spalatorie, cand a pus jetul a cazut o bucata de vopsea cam cat palma si a ramas negru. Oricat de nemti ar fi, una e sa o vopseasca un robot in fabrica si alta e sa o vopseasca mana umana.
- stefanmatasaru
- OP
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Posibil ca reviziile sa fi fost facute in reteaua Opel, dar interventiile de tinichigerie/vopsitorie sa fi fost facute in alta parte si nu apar in istoric. Si avand in vedere ca masina a fost condusa de 2 femei, e normal sa fi avut si cateva zgarieturi/indoituri... si apoi fardate/cosmetizate/aranjate (ca tot lucrau ele la casa de moda) .
hhaha, nu stiu cat s-au ocupat cu fardatul pe la caroseria masinii, dar e cert ca mi-au lasat una din ele cadou un fel de creion ciudat pentru machiaj...il am si acum in torpedou...
il tin de amintire...cine stie poate ajung vreodata sa il dau inapoi ))
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat