- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Momentan nu am avut ocazia sa ma apuc sa demontez si sa curat, vremea nu tine cu mine deloc si locuiesc la bloc ceea ce face procesul mai dificil pana la indreptarea vremii.Dar ca rugaminte pana ma apuc de desfacut si curatat poate vin si cu un filmulet intre timp, aveti idee de un mecanic bun in zona buzau, poate se pricepe mai bine si pot apela la el. Cum spunea mai sus colegu' liviu2004 ca este dificil de rezolvat pe forum, gandesc ca are mare dreptate si de aceea orice nr. de telefon sau persoana in acest judet cu pricepere la opel ar fi de mare ajutor.
Va multumesc frumos,
Va multumesc frumos,
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin cu noi completari.Am schimbat fitru de benina pe directia buna, masina astazi a mers vreo 6 km in parametri ok, mai aveam 1 km pana acasa cand am constatat ca in bord mi s-a aprins becul de la baterie, am accelerat sa ajung acasa.Dupa ce am parcat am oprit motorul si l-a o noua cheie a pornit ok becul care indica bateria nu s-a mai aprins.Acum am tot intrebat si am inteles ca as avea un scurt ceva pe la alternator.Aveti idee daca asta sa fi fost si cauza opririlor motorului de acum o saptamana si refuzul de a mai porni decat cand a vrut el dupa un anumit timp? Pana acum nu mi s-a aprins martorul care indica bateria niciodata.
Am intrebat si pe la dezmebrari de un alternator si mi s-a cerut undeva la 1,5 mil (sau se poate repara asta?).
Revin cu noi completari.Am schimbat fitru de benina pe directia buna, masina astazi a mers vreo 6 km in parametri ok, mai aveam 1 km pana acasa cand am constatat ca in bord mi s-a aprins becul de la baterie, am accelerat sa ajung acasa.Dupa ce am parcat am oprit motorul si l-a o noua cheie a pornit ok becul care indica bateria nu s-a mai aprins.Acum am tot intrebat si am inteles ca as avea un scurt ceva pe la alternator.Aveti idee daca asta sa fi fost si cauza opririlor motorului de acum o saptamana si refuzul de a mai porni decat cand a vrut el dupa un anumit timp? Pana acum nu mi s-a aprins martorul care indica bateria niciodata.
Am intrebat si pe la dezmebrari de un alternator si mi s-a cerut undeva la 1,5 mil (sau se poate repara asta?).
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Azi am fost cu masina la AdGarage Buzau, dupa ce duminica am mers putin cu masina si s-a oprit iar motorul ( atunci am scos borna la baterie 1 min si cum am pus porna a pornit ).Azi cei de la servis nu i-au dat deloc de cap.Teste peste teste si nimic concret.Am aceleas errori cum le-am gasit eu la testul cu cheia ( respectiv senzor ax cu came si lambda 2).Mi-au fost desfacute toate firele de la toti senzorii deoarece a facut un test si pe unul din pinii de la senzorul ax came nu facea legatura cu ecu ).Pana la urma cica ar face chipurile contact.Masina porneste cu mufa senzorului ax came scoasa si se mirau cum e posibil.In timpul mersului daca scoti mufa tot functioneaza motorul.Am tot sugerat sa se verifice senzorul turatie si nu s-a reusit ca nu au avut elevator liber astazi.Maine m-au reporgramat pentru a schimba senzorul turatie ca eu aveam o banuiala si un nene cica ar putea fi chiar daca nu arunca eroare.Tipul care era electrician si tot s-a straduit sa inteleaga ce se intampla el arunca vina spre ecu 80% ca nu ar functiona corect.
Aveti idee daca este bine sa schimb senzorul turatie chiar daca nu arunca nici un fel de eroare ?
Multumesc,
Azi am fost cu masina la AdGarage Buzau, dupa ce duminica am mers putin cu masina si s-a oprit iar motorul ( atunci am scos borna la baterie 1 min si cum am pus porna a pornit ).Azi cei de la servis nu i-au dat deloc de cap.Teste peste teste si nimic concret.Am aceleas errori cum le-am gasit eu la testul cu cheia ( respectiv senzor ax cu came si lambda 2).Mi-au fost desfacute toate firele de la toti senzorii deoarece a facut un test si pe unul din pinii de la senzorul ax came nu facea legatura cu ecu ).Pana la urma cica ar face chipurile contact.Masina porneste cu mufa senzorului ax came scoasa si se mirau cum e posibil.In timpul mersului daca scoti mufa tot functioneaza motorul.Am tot sugerat sa se verifice senzorul turatie si nu s-a reusit ca nu au avut elevator liber astazi.Maine m-au reporgramat pentru a schimba senzorul turatie ca eu aveam o banuiala si un nene cica ar putea fi chiar daca nu arunca eroare.Tipul care era electrician si tot s-a straduit sa inteleaga ce se intampla el arunca vina spre ecu 80% ca nu ar functiona corect.
Aveti idee daca este bine sa schimb senzorul turatie chiar daca nu arunca nici un fel de eroare ?
Multumesc,
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Albert, dupa 150k km (=/- ceva) senzorii incep sa se defecteze. E bine sa-i schimbi, daca banuiesti ca dau rateuri dar doar cu originale (Bosch). Desi gasesti si mai ieftin decat Bosch, ori au durata mica de viata ori nu lucreaza in acceasi plaja de valori pe care o asteapta ECU (si nu conteaza ca-s facute in Japonia sau pe vapor).
Eventual vezi in dezmembrari daca gasesti unul original si ieftin de proba
Eventual vezi in dezmembrari daca gasesti unul original si ieftin de proba
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Astazi am fost iar la servis si am ascultat sfatul vostru, deoarece imi venise senzor marca Meat&Doria si am cerut retur sa-mi aduca un Bosch(pret Meat&Doria 125 lei iar Bosch 195 lei).Am urmarit si un tutorial pe internet si am vazut cum sa testez si vechiul senzor de turatie care trebuie sa aibe parametri de functionare intre 870 si 970 ohmi.Partea proasta este ca nu reusesc sa-l demontez de azi sa vad ce parametri are senzorul meu actual dupa masina deoarece nu reusesc sa ajung la el sa-l dau afara.O sa mai citesc sa vad ce informatii mai pot afla legat de problemele mele.Iar maine cand vine senzorul Bosch cand o fi sa-l montez in caz ca are vechiul senzor parametri ok inseamna ca nu are rost inlocuirea lui si mai bine caut problema in alt senzor sau posibil Ecu.
Sa nu uit sa adaug ca de 2 zile cat am fost cu ea la servis masina a mers bine fara opriri ale motorului, dar am incercat sa evit traversarea orasului sa nu stau in semafoare ca atunci am surprize si sa merg fara sa stau pe loc mai deloc si totul a decurs bine.
Va multumesc frumos pentru raspunsuri! Astazi am fost iar la servis si am ascultat sfatul vostru, deoarece imi venise senzor marca Meat&Doria si am cerut retur sa-mi aduca un Bosch(pret Meat&Doria 125 lei iar Bosch 195 lei).Am urmarit si un tutorial pe internet si am vazut cum sa testez si vechiul senzor de turatie care trebuie sa aibe parametri de functionare intre 870 si 970 ohmi.Partea proasta este ca nu reusesc sa-l demontez de azi sa vad ce parametri are senzorul meu actual dupa masina deoarece nu reusesc sa ajung la el sa-l dau afara.O sa mai citesc sa vad ce informatii mai pot afla legat de problemele mele.Iar maine cand vine senzorul Bosch cand o fi sa-l montez in caz ca are vechiul senzor parametri ok inseamna ca nu are rost inlocuirea lui si mai bine caut problema in alt senzor sau posibil Ecu.
Sa nu uit sa adaug ca de 2 zile cat am fost cu ea la servis masina a mers bine fara opriri ale motorului, dar am incercat sa evit traversarea orasului sa nu stau in semafoare ca atunci am surprize si sa merg fara sa stau pe loc mai deloc si totul a decurs bine.
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Revin cu noutati, astazi am demontat clapeta de acceleratie (era imbacsita rau de tot ma mir ca mai mergea).Am curatat bine clapeta am curatat si chestia dn plastic care acopera clapeta, plus curatare fitru de aer.Am fost acum la un test si sincer mai bine accelera inainte de curatare, parca e mai lenta acum, nu prea are vlaga.Iar problema mare care nu o inteleg este ca acum de cate ori opresc motorul se invarte mai mult ca inainte .Acum il simt ca se invarte de 3-4 ori pana se opreste daca ma intelegeti ce vreau sa spun ca nu stiu tehnic sa explic ( si nu inteleg de ce, ca nu am umblat la altceva si nu vad logica)(plus la pornire parca nu o mai ia la sfert de cheie).Am facut si test cu cheia pentru erori si doar p0141 si p0340 deci nimic nou.A mai patit cineva asa dupa curatare clapeta acceleratie ?
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
De ce nu schimbi senzorul axe came si a 2-a sonda de oxigen, ca sa stii o treaba? Sau macar senzorul axe came?
Uite -> http://www.ehow.com/list_58...haft-sensor_.html
Uite -> http://www.ehow.com/list_58...haft-sensor_.html
albert.h
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 w0l0081689465
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ieri am schimbat senzorul turatie (era Bosch pe masina )si tot Bosch am pus.Diferenta intre ei era de aproximativ 100 ohmi(vechiul indica 972 ohmi si asta nou undeva pe la 870 ohmi).Sper sa fie ok acum, de doua zile tot o fortez prin semafoare opriri si vad ca nu mai moare motorul.Am verificat senzorul Lambda 2 si este "mort" nici un semnal, plus iar verificari la senzorul ax cu came care acum are semnal firul catre Ecu dar senzorul ar fi porblema cred.Shiva am tot schimbat senzori de la ax cu came asta e al 3-lea dar pana acum se pare ca nici nu aveam semnal, nimeni nu s-a gandit sa verifice semnalu spre Ecu.Oricum o sa incerc sa vad daca gasesc ce rezistenta trebuie sa aibe senzorul sa-l pot verifica, daca e mort sa caut totusi un Bosch de data aceasta.Daca are idee cineva ce rezistenta trebuie sa aibe senzorul ax cu came, ce parametri de functionare are ar fi de mare ajutor.
Multumesc,
Multumesc,
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelu22
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2015
- Mesaj Privat
As dori sa stiu si eu la o corsa C, Z12XE, cum se schimba futrunul de pe ciruitul de tur benzina la injectoare(in compartimentul motor). Este imbatranit. Singura mea problema este acea mufa sertizata pe conducta de tur. Nu stiu cum se scoate si cum se poate mufa la loc un nou furtun.
A facut cineva aceasta operatie si cum?
A facut cineva aceasta operatie si cum?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Alex1796
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2014
- Mesaj Privat
Mihaiepcs
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Buna seara...Am fost sa schimb azi ulei + filtre. La cel de benzina mecanicul incercand sa scoata clemele acelea a pocnit mansonul de plastic care se strange pe tija filtrului. Era multa mizerie si rugina multa (neschimbat de mult timp). Celalalt furtun care vine din rezervor si intra in filtru are si el mansonul acela putin rupt. Mi-a facut o improvizatie cu niste "soricei" si nu pierde benzina. Va rog sa imi spuneti cum se numesc exact furtunele alea 2 ca sa le pot cumpara. Multumesc anticipat!