- valyd11
- OP
- 385 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 385
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
bibi bzy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2011
- Mesaj Privat
paulici89
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1996 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2011
- Mesaj Privat
Aditzu_hd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 2000 Y22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Shurubel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
La tine @surubel e normal . Nu e decat socul automat. In rest , cum ati vrea sa faca ? Sa mergi cu 80 si la apasrea ambreiajului sa cada brusc turometrul pe relanti ? Atunci iar ar fi problema ca dupa schimbarea treptei de viteza si o noua accelerare , masina ar intra pentru 1 secunda intr-un fel de frana de motor si nu cred ca v-ar conveni !
Acea scadere lenta de ture te ajuta dupa schimbarea treptei sa preiei ,,din mers,, accelerarea din punctul din care ai lasat-o ( aproximativ ) inainte de schimbarea treptei.
Plus ca mai are functia ,,antiprohst,, la viteze mici ca sa nu ti se smuceasca capul brusc in fata !
PS - daca va deranjeaza asa tare in mers faza asta , schimbati rapid viteza si ,,bagati,, din nou motorul in lucru.
PS 2 - sau mai plastic : sa zicem ( ex aiurea ) ca esti in tr 3 , ai 80 la ora si 2500 ture ( poate vorbesc din prisma diesel dar nu asta-i important ) si vrei sa schimbi 4. Ok , nu-i tot una ca dupa schimbarea treptei sa accelerezi din nou pornind de la 1600 ture sa zicem ( cat ti-a cazut lent intre timp ) sau de la 800. Diferenta de 800 ture din exemplu se realizeaza cu timp si-l vei resimti ca o pauza de putere / frana de motor.
Totul pentru un mers liniar si o accelerare cit mai uniforma si continua astfel incat la schimbarea treptei si dupa, sa nu le mearga capul pasagerilor in fata si in spate.
Acea scadere lenta de ture te ajuta dupa schimbarea treptei sa preiei ,,din mers,, accelerarea din punctul din care ai lasat-o ( aproximativ ) inainte de schimbarea treptei.
Plus ca mai are functia ,,antiprohst,, la viteze mici ca sa nu ti se smuceasca capul brusc in fata !
PS - daca va deranjeaza asa tare in mers faza asta , schimbati rapid viteza si ,,bagati,, din nou motorul in lucru.
PS 2 - sau mai plastic : sa zicem ( ex aiurea ) ca esti in tr 3 , ai 80 la ora si 2500 ture ( poate vorbesc din prisma diesel dar nu asta-i important ) si vrei sa schimbi 4. Ok , nu-i tot una ca dupa schimbarea treptei sa accelerezi din nou pornind de la 1600 ture sa zicem ( cat ti-a cazut lent intre timp ) sau de la 800. Diferenta de 800 ture din exemplu se realizeaza cu timp si-l vei resimti ca o pauza de putere / frana de motor.
Totul pentru un mers liniar si o accelerare cit mai uniforma si continua astfel incat la schimbarea treptei si dupa, sa nu le mearga capul pasagerilor in fata si in spate.
- Sora Marius
- *
- 5 mesaje
- din 25 Feb 2015
- Olt
Sora Marius
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2015
- Mesaj Privat
Aditzu_hd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 2000 Y22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Aditzu_hd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 2000 Y22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat