- robytza
- OP
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- robytza
- OP
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alynutzu_cvm
- **
- 305 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Astra 2006 Z17DTR
- Iasi
alynutzu_cvm
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
proprietarul se numeste Victor Baldescu, un important om de afaceri din Constanta. raliurile si viteza pe traseu montan (VTM) sunt hobby-urile domniei sale.
acum concureaza in VTM pe un Mini de cateva sute bune de cai.
focusul in cauza este derivat/hibrid dintr-un WRC dar monteaza un motor de Ford Escort RS Cosworth pregatit in Anglia. motorul pastreaza poate 10% din configuratia de serie in rest e pregatit cu ce e mai bun si mai extrem pe piatza. la fel si electronica/transmisia.
are o turbina "gigant", turbonetics cu waste-gate extern, rampa dubla injectoare, full forged internals si muuuuuulte altele.
in functie de setup si presiunea in turbo masina depaseste cu usurinta 600 CP.
nu stiu daca la ora actuala sunt masini la noi sa aiba asa reprize.
http://img.photobucket.com/...695/tomip/1-1.jpg
acum concureaza in VTM pe un Mini de cateva sute bune de cai.
focusul in cauza este derivat/hibrid dintr-un WRC dar monteaza un motor de Ford Escort RS Cosworth pregatit in Anglia. motorul pastreaza poate 10% din configuratia de serie in rest e pregatit cu ce e mai bun si mai extrem pe piatza. la fel si electronica/transmisia.
are o turbina "gigant", turbonetics cu waste-gate extern, rampa dubla injectoare, full forged internals si muuuuuulte altele.
in functie de setup si presiunea in turbo masina depaseste cu usurinta 600 CP.
nu stiu daca la ora actuala sunt masini la noi sa aiba asa reprize.
http://img.photobucket.com/...695/tomip/1-1.jpg
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
....la cantitatea de aer ce o "baga" turbina aia, e nevoie de benzina pe masura. motorul are dublu banc de injectie ( 8 injectoare). consumul e undeva la 100%, in functie de o gramada foarte mare de factori inclusiv traseul de concurs.
oricum la o masina de curse consumul nu prea conteza.
http://smg.photobucket.com/...=mansaconcurs.flv
un filmulet cu motorul respectiv cand era montat pe Escort-ul RS Cosworth (prima masina din film 7 Motorland). startul respectiv a fost intr-o mansa de recunoastere, deci nu a fost unul foarte violent, insa asculatati cum urca in ture dupa treapa a II a. bubuiturile sunt de la ALS.
observati ce ralanti are o asemenea masina.... intre profilul axelor cu came si ALS acesta e undeva la 2500 rot/min.
masina respectiva e un eveniment!
un Mitsubishi EVO/Subaru STI de strada (2.0l turbo) ia undeva la 15% la un mers economicos, "sub turbo". la un codus sportiv depaseste usor 40% si e o masina de strada. cine a condus insa asa ceva stie ca merita toti banii. motorul de mai sus e un motor de competitie impins la extrem si consumul respectiv e in norme.
puterea e foarte scumpa
si eu ma pregatesc sa fac "saltul" la 300 de cai, dar Opelul (care are o valoare sentimentala enorma pt mine) il voi pastra ca masina de zi cu zi.
oricum la o masina de curse consumul nu prea conteza.
http://smg.photobucket.com/...=mansaconcurs.flv
un filmulet cu motorul respectiv cand era montat pe Escort-ul RS Cosworth (prima masina din film 7 Motorland). startul respectiv a fost intr-o mansa de recunoastere, deci nu a fost unul foarte violent, insa asculatati cum urca in ture dupa treapa a II a. bubuiturile sunt de la ALS.
observati ce ralanti are o asemenea masina.... intre profilul axelor cu came si ALS acesta e undeva la 2500 rot/min.
masina respectiva e un eveniment!
un Mitsubishi EVO/Subaru STI de strada (2.0l turbo) ia undeva la 15% la un mers economicos, "sub turbo". la un codus sportiv depaseste usor 40% si e o masina de strada. cine a condus insa asa ceva stie ca merita toti banii. motorul de mai sus e un motor de competitie impins la extrem si consumul respectiv e in norme.
puterea e foarte scumpa
si eu ma pregatesc sa fac "saltul" la 300 de cai, dar Opelul (care are o valoare sentimentala enorma pt mine) il voi pastra ca masina de zi cu zi.