- dr_tzyghe
- OP
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Acum, ori mi se pare mie, fiind mai relaxat pe scaunul din dreapta, ori e un fapt real, masina fiind "proiectata" ca soferul sa fie mai conectat auditiv cu motorul. 😃
Adaug un chestionar care poate ma va "ilumina" cat de cat:
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- OP
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Este mai mult zgomot in stanga spre priza de putere, bordul este mai degajat/decupat (ceasurile).
La masinile cu tractiune spate, care au grupul si/sau cardanul uzat, este mai mult zgomot in spate.
De asemenea la primele cutii de viteza dantura pinioanelor nu era evolventa ci dreapta iar dupa o anumita viteza (destul de mica) transmisia scotea un zgomot gen suierat.
- dr_tzyghe
- OP
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat