Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • en_mih

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Da deci patesti la fel ca mine , nu te lua dupa multi cu schimbatul corpului de motorina Smile , dute si schimbati supapa de pe rampa , aceeasi problema o am si eu am facut si injectoarele si ghici ce a mers 3 zile si dupa am patit la fel ca tine imi porneste a 5 cheie ,si am verificat si supapa e varza Smile , e 4 mil
Skip ads

  • Ionut08

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z17DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
da la mine a inceput asa dupa schimbul de filtre ? cica filtru nu are nimic e bun dar ....
  • Jean05rsj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am patit aceiasi problema cu pornirea, am schimbat capacul filtrului de motorina dar dupa ceva timp la fel, acum dupa poza postata de en_mih am facut la fel am inlocuit totul cu filtru capsat si pompa de amorsare de Renault vineri pe 24 Aprilie iar de atunci nu a mai facut nici un fel de problema pana acum iar ca bonus masina merge foarte frumos parca nu mai este asa de zgomotoasa ca inainte. Maine fac ceva poze si le postez
  • Jean05rsj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare pozele spun totul, cam asa arata noul meu sistem de alimentare: filtru motorina capsult marca SCT-40 lei, furtun motorina panzat-15 lei, pompa amorsare logan-30 lei + total =85 lei.
-
--
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Deci...am astra h,1.7,diesel motorul toarce frumos,trage bine,nu am martori aprinsi,daca o las cu botu in sus seara,dimineata la prima cheie porneste,3 secunde si se opreste...motorina in filtru nema,gol,porneste daca umplu filtrul si dau chei consecutive,sau trasa putin si porneste la sfert,pe plan drept nu face,insa sapt asta nu am umblat la ea 4 zile,si zisai sa i dau cheie,porni...3 secunde,se opri...filtrul dezamorsat,totul a inceput acum 3 luni cand am facut schimbu de ulei si filtre,ce poate fi?
Injectoare? Dar merg rotund frumos,nu croncane,filtrul e man,nou,garnituri...etc,ce sa fie?
  • calinbalta

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Jean05rsj a scris:Am patit aceiasi problema cu pornirea, am schimbat capacul filtrului de motorina dar dupa ceva timp la fel, acum dupa poza postata de en_mih am facut la fel am inlocuit totul cu filtru capsat si pompa de amorsare de Renault vineri pe 24 Aprilie iar de atunci nu a mai facut nici un fel de problema pana acum iar ca bonus masina merge foarte frumos parca nu mai este asa de zgomotoasa ca inainte. Maine fac ceva poze si le postez

Salut, te rog frumos , am si eu nevoie de codul capacului filtrului de motorina!Ms
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil capacul filtrului de motorina fisurat sau nu este pus corect si etans ori o supapa care nu mai face treaba cum ar fi normal...
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am rezolvat,capacul filtrului,mai precis pe la mufa elecrica se dezamorsa....
  • MJantea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor sunt posesorul unui astra g 17 dti aceiasi problema intampin si eu. in corpul fltrului de motorina gasesc foarte putina motorina dimineata imi porneste bine in rest doar sa incarc eu filtrul nu am nici un cod de erore va rog o parere daca aveti ca sunt disperat
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Capacul filtrului....cumpara alt capac si rezolvi,la mine se dezamorsa pe la mufa electrica,desfa mufa si uitate,sa vezi dc ai motorina
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Vã Salut cu respect. La mașina mea , astra g , cu motor de 1.7 dti isuzu de 55 kw , motorina se duce pur și simplu înapoi în rezervor pe furtunul cel gros care aduce motorina din rezervor în filtru. Am intrebat 15 mecanici de ce? ? De ce nu sta motorina pe conducta ? Sa fie din cauza sorbului murdar din rezervor? Ați mai pãțit așa ceva? Teava cea care merge la pompa este plina oki cu motorina iar cea ce vine din rezervor e goala. Trag cu gura 3 4 guri mari de aer si apoi ajunge motorina in gura , când o las instant se duce înapoi în rezervor. masina pornește puțin lung dupã ce învârte la automat secunde bune pe urma merge perfect si rotund motorul.. face ãsta de 1 sãptãmânã, dupã 3 zile dupã ce am schimbat filtrul de motorina ..... AJUTOR VÃ ROG CEI CE ATI MAI PÃȚIT
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara. Revin cu rezolvarea problemei mele de pornire greoaie la cald, dupa ce a, facut complet si electromotorul si am vazut ca nici de acolo nu provine problema, m-am decis sa schimb pompa de injectie, la sfaturile mai multor mecanici, si aseara am reusit cu un mecanic sa o schimbam, intr-adevar este o operatiune de 10 ore, dar a meritat,.... DUPA CE AM PUS O POMPA BUNA SECOND HAND , MOTORUL PORNESTE LA SFERT DE CHEIE SI LA CALD SI LA RECE.... NU A FUNCTIONAT MASINUTA MEA ASA DE BINE NICI IN 2008 CAND AM CUMPARAT-O ! DECI PORNIREA GREOAIE LA CALD, MAI ALES CAND SE LASA MASINA CU MOTORUL CALD IN STATIONARE MAI MULT DE 30 DE MINUTE ESTE DATORITA POMPEI, SI ANUME A UZURII CAPULUI HIDRAULIC..
PS... POMPA MEA AM DESFACUT-O SI E PLINA OKI DE PILITURA..

VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE ATI PARTICIPAT CU SFATURI LA REZOLVAREA PROBLEMEI MELE.
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu un astra h 1.7dth la rece dimineata porneste bine.... Dar la urmatoarele porniri invarte secunde bune pana porneste mai ales cand e cald rau afara sau sta in soare saptamana trecuta am dat la automat pana am terminat bateria si nu a pornit plus ca am si vid in rezervor. Ceva sfaturi?
  • dannysun

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Am si eu o problema de ceva timp.
Simptome: Porneste la sfert de cheie, dar dupa 10-15 sec. se opreste si trebuie sa dau de 5-10 ori la automat. Daca o turez cand porneste la 1200-1500 ture timp de 15-20 sec. nu mai face asa. Mentionez ca se intampla acest lucru chiar daca este oprita de 2 zile sau 1 ora.
Cod(uri) eroare:
Am verificat la doua service-uri si nu am cod de eroare. Am verificat supapa de presiune, injectorii, rampa, dar nimic pe tester. Am verificat returul la injectori si sunt in parametri. Filtrul este PURFLUX, cum mi-au recomandar cei de la OPEL vALCEA.
Model: Astra H 1.7 cdti
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
  • George Barabasu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un Opel astra g 1.7 dti 75 cai porneste ajutat cu spray dupa pornire merge bine il opresc nu mai porneste nici in 5 secunde ce cauza .daca ma poate ajuta cineva nr meu tel 0728569087 va multumesc.
  • SRulli

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,cine mai are probleme cu dezamorsarea instalatiei de motorina opel astra h ,sa nu creada ca este devina carcasa filtrului ,nu este adevarat trebuie curatatata toata partea de alimentare cu motorina ,luate toate piesele in parte si curatate plus tras din rezervor toata mizeria si schimbat fluxul de presiune ,cine mai are probleme si vrea sa rezolve sa scrie aici ,cu tot respectul sebastian ,o zi placuta baieti si spor la treaba
0724062032
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Aceeasi problema cu dezamorsarea aparent si la mine . Fix acum 1 an am schimbat carcasa cu totul. cu una din dezembrari, a mers uns pana ieri pe la pranz, cand au reaparut simptomele.
Singura chestie logica e dezamorsarea filtrului/furtunelor. Sa fie problema la capac? Unde gasesc doar capac la carcasa? As merge si pe varianta cu supapa de sens sau cu filtru capsulat.

Avem feedbackuri recente dupa reparatiile respective? N-am chef sa-mi omor bateria. Dupa 2 ore de stat, s-a chinuit vreo 3 secunde sa stea pornita, dupa 8 ore, moare si imi ia vreo 2 minute sa pornesc iar. Neutral

Merci!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu o mai chinui ca ajungi sa cumperi o pompa noua. Intai schimba filtrul cu unul capsulat ca in imaginile de mai sus si vezi daca se rezolva problemele si daca se rezolva cumperi nou capac/corp filtru functie de cum gasesti (la magazinele de auto nu second ca nu sti ce cumperi). Atentie mare si cand se strang surubul ca nu se strange fara simt... si se schimba de fiecare data toate garniturile mai ales cea mica de pe surub.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
- demonteaza capacul filtrului de motorina si declipseaza furtunul ce duce motorina in pompa de inalta presiune.
- cumpara 1m de furtun transparent de la DEDEMAN si pune-l pe furtunul demontat, preferabil sa pui peste furtune un colier cu autostrangere
- baga furtunul intr-o sticla de 2l de cola cu capacul gaurit, in care ai bagat motorina curata.
- porneste motorul, lasa-l 1min sa mearga pana nu se mai vede aer pe furtunul transparent
- reporneste motorul a doua zi la rece si vezi cum porneste, daca iti mai fluctueaza relantiul, daca ai bule de aer pe furtunul ce aduce motorina din rezervor, etc... tragi concluzii si aplici corectiile necesare (daca problema e la capacul filtrului de motorina).
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Prima optiune pe care o voi aplica e aceea cu filtrul Purflux, urmeaza sa fie livrat in cateva ore si o sa-l schimb azi dupa-masa, iau si un flacon de motorina ca sa-l bag peste filtrul nou.

Nu cred ca doar niste bule / pachete de aer ar putea cauza oprirea motorului, mai ales sa se intample zilnic, de fiecare data. Problema evident a aparut la temperaturi scazute, -5 -7 grade, garnituri cu probleme de fiecare data?

Atatea H-uri si chiar eu sa patesc de 2ori la rand? Smile)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR