emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Azi, ducandu-ma la munca, s-a simtit un soc dupa care motorul a tacut.Mergeam in cu vreo 80km/h.Am tras pe banda de siguranta, nu am incercat sa pornesc motorul.M-am uita sub capota si iesea un pic de abur.Mi-am dat seama ca cureaua s-a dus, dar nu din cauza ei cred.Probabil vreo rola s-a deplasat a luat cureaua cu ea si cureaua s-a frecat de aparatoare aia din plastic pana a topit/taiat plasticul si probabil dupa aia a cedat si cureaua. Am citit prin forum, dar mai mult se vorbeste despre benzinare.Mecanicul imi da maine un diagnostic, care sigur o sa fie exagerat si scump. Eu am un 1.9ctdi 150 hp.
Cine stie ce se mai poate strica pe langa pompa apa, role , curea si ceva valve?
Multam pentru ajutor,
Emil
Azi, ducandu-ma la munca, s-a simtit un soc dupa care motorul a tacut.Mergeam in cu vreo 80km/h.Am tras pe banda de siguranta, nu am incercat sa pornesc motorul.M-am uita sub capota si iesea un pic de abur.Mi-am dat seama ca cureaua s-a dus, dar nu din cauza ei cred.Probabil vreo rola s-a deplasat a luat cureaua cu ea si cureaua s-a frecat de aparatoare aia din plastic pana a topit/taiat plasticul si probabil dupa aia a cedat si cureaua. Am citit prin forum, dar mai mult se vorbeste despre benzinare.Mecanicul imi da maine un diagnostic, care sigur o sa fie exagerat si scump. Eu am un 1.9ctdi 150 hp.
Cine stie ce se mai poate strica pe langa pompa apa, role , curea si ceva valve?
Multam pentru ajutor,
Emil
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Vorbim de posibilitati:
- se poate sparge un piston (2, 3.....),
- axele cu came au de suferit,
- supape strambe,
- se pot rupe lagarele axelor cu came,
- carcasa de plastic distrusa,
Cred ca o sa-ti trebuiasca:
- alta chiuloasa completa
- garnituri: chiuloasa, admisie, evacuare
- schimb ulei si filtru
Ai ocazia sa umbli la o-ringurile tecilor de la injectoare, sa cureti EGR-ul si daca-mi mai amintesc ceva, o sa-ti spun.
Ceva asemanator (sau identic) m-a costat aprox 3000 lei acum 2 ani.
O zi buna.
- se poate sparge un piston (2, 3.....),
- axele cu came au de suferit,
- supape strambe,
- se pot rupe lagarele axelor cu came,
- carcasa de plastic distrusa,
Cred ca o sa-ti trebuiasca:
- alta chiuloasa completa
- garnituri: chiuloasa, admisie, evacuare
- schimb ulei si filtru
Ai ocazia sa umbli la o-ringurile tecilor de la injectoare, sa cureti EGR-ul si daca-mi mai amintesc ceva, o sa-ti spun.
Ceva asemanator (sau identic) m-a costat aprox 3000 lei acum 2 ani.
O zi buna.
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
In cazul acesta se sparg culbutorii.. In jur de 8 din 16 (para) pretul unuia este undeva la 30 ron. Este posibil sa se indoaie si putin supapele. Un lucru este sigur: nu se face praf motorul daca se rupe distributia.. Cand pistoanele dau in supape, cedeaza culbutorii. Sunt facuti special sa cedeze.
Multa bafta!
Multa bafta!
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, Lucifer sper sa ai dreptate.
Azi am trecut pe la garaj si de abia incepuse sa se uite , deci nu stiu exact ce s-a stricat.Cert este ca s-a ajuns aici din vina mea. Curea a fost schimbata la 75 k , dar pompa de apa nu cred ca a fost schimbata.Masina are 160 k si probabil pompa este originala.De la pompa de apa s-a stricat cureaua, de fapt pompa a avut joc, a ghidat rau cureaua spre plasticul protector, care la randul lui a facut sa sara cureaua de pe mersul ei normal.Plasticul este taiata zici ca e taiat cu cutitul, cureaua nu s-a rupt in totatl, mai mult a sarit de pe role.
Am sa revin cu amanunte cand mai aflu cate ceva.
Salutari!
Azi am trecut pe la garaj si de abia incepuse sa se uite , deci nu stiu exact ce s-a stricat.Cert este ca s-a ajuns aici din vina mea. Curea a fost schimbata la 75 k , dar pompa de apa nu cred ca a fost schimbata.Masina are 160 k si probabil pompa este originala.De la pompa de apa s-a stricat cureaua, de fapt pompa a avut joc, a ghidat rau cureaua spre plasticul protector, care la randul lui a facut sa sara cureaua de pe mersul ei normal.Plasticul este taiata zici ca e taiat cu cutitul, cureaua nu s-a rupt in totatl, mai mult a sarit de pe role.
Am sa revin cu amanunte cand mai aflu cate ceva.
Salutari!
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Astazi am trecut pe la garaj, trebuie controlat si un as(ax came?) , ca s-a desurubat si trebuie repus in pozitia initiala, calibrat.O intrebara acum, daca s-au rupt niste piese(ni le stiu exact numele sunt 16 in total) in forma de popice cam de vreo 2-3 cm trebuiesc schimate toate?sau doar cele care s-au rupt?si mai sunt rupte niste piese care sunt ca niste parghii pe capatul valvelor.sunt vreo 4 rupte, dara garajistul ma sfatuieste sa le schimb pe toate , pe motiv ca s-ar putea sa fie una fisurata si sa se strice ulterior.Cam ii dau dreptate mail ales dupa ce am patit acum..(:
Mersi de ajutor!
Mersi de ajutor!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- viorelt
- **
- 345 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
treaba asta era sa o patesc si eu, dar s-a aprins martorul care imi arata ca nu am suficient lichid de racire.
a doua zi am fost la sevice, pompa de apa era de vina. rulmentul era varza.
masina mea are 51000 km, cumparata noua de la reprezentanta, la 50000km efectuati a cedat pompa.
la tine nu s-a aprins nici un martor in bord?
a doua zi am fost la sevice, pompa de apa era de vina. rulmentul era varza.
masina mea are 51000 km, cumparata noua de la reprezentanta, la 50000km efectuati a cedat pompa.
la tine nu s-a aprins nici un martor in bord?
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
alre a scris:Popicele de care vorbesti sunt supapele. Ar fi bine sa le schimbi pe toate. La total nu vei iesi mult mai scump.
popicele sunt scumpe 30 euro bucata x 16, de fapt astea sunt scumpe si cu acele parghii tot cam 30 x16.
De aprins vreu martor nu s-a aprins , nu cred ca am senzor la antigel.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Mecanicul a zis ca sa nu fie niciun risc sa le schimbam pe toate.Acum ca m-am cam fript suflu si in iaurt!
Inca nu s-a uitat la valve , nu a desfacut, a zis ca normal nu se strica acolo.Dac e si vreo valva stramba se va vedea ulterior.
Pretul cu tot cu tva si mana de lucru este 1750 euro.Cumva sunt fericit ca nu este mai mult. Oricum din astia multi se duc pe curea, pompa , deci paguba este la vreo 1000 euro.Data viitoare cascam bine ochii!
off: am vazut la el in garaj astra noua in cinci usi. Nu arata rau deloc.
Inca nu s-a uitat la valve , nu a desfacut, a zis ca normal nu se strica acolo.Dac e si vreo valva stramba se va vedea ulterior.
Pretul cu tot cu tva si mana de lucru este 1750 euro.Cumva sunt fericit ca nu este mai mult. Oricum din astia multi se duc pe curea, pompa , deci paguba este la vreo 1000 euro.Data viitoare cascam bine ochii!
off: am vazut la el in garaj astra noua in cinci usi. Nu arata rau deloc.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Aici, in tara, cu chiuloasa sh + piesele noi corespunzatoare, nu cred ca vei cheltui mai mult de 1000 euro. Atentie mare, daca cumperi chiuloasa sh: sa fie completa, dar, mai ales, tachetii sa fie la locul lor, sa nu se amestece! Tachetii sant niste piese ca niste pahare mici, care sant actionate de culbutorii de pe axele cu came. Fiecare pereche ( tachet + culbutor ) s-au "pasuit" (tocit) in felul lor. De aceea e bine sa nu se amestece. Un mecanic bun ( cum am avut eu) nu va avea problema sa le imperecheze daca s-au amestecat. Si inca ceva: nu am cumparat chiuloasa pana nu a vazut-o mecanicul meu si mi-a confirmat ca e buna. Cat despre axele cu came deranjate...e foarte greu sa le scoata cineva exact cum au fost. Recomandarea e inlocuirea lor.
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Azi am luat masina inapoi, merge bine nu se aude niciun zgomot suspect , aproape totul e ok, ecxeptand faptul ca intre timp(in garaj) s-a crapat geamul, pe care de abia il schimbasem.Am sa il schimb gratis ca am asigurare la geam spart, dar asta este alta poveste.
Am facut testul pedale/contact pus si au iesit cateva coduri erori.Acum nu stiu or fi de la problema cu curea distributie sau sunt facute dupa reparare.Am cautat pe site si cam gasesti cate ceva despre aceleasi erori.Am incercat sa le sterg scotand borna de la baterie , dar au ramas in continuare active.Coduri :7071,34029,875A,8712 si ultimul 110963.
Am sa fiu in continuare atent si sper sa fie ok.
Pentru eventualii ghinionisti cu distrubutie rupta (cel putin la 1.9ctdi): se inlocuiesc cele 16 tachet /culbutori, calibrare as came daca a iesit din ritm, motorul a ramas cat de cat protejat.Nu s-a ajuns la distrugeri majore.
Salutari!
Am facut testul pedale/contact pus si au iesit cateva coduri erori.Acum nu stiu or fi de la problema cu curea distributie sau sunt facute dupa reparare.Am cautat pe site si cam gasesti cate ceva despre aceleasi erori.Am incercat sa le sterg scotand borna de la baterie , dar au ramas in continuare active.Coduri :7071,34029,875A,8712 si ultimul 110963.
Am sa fiu in continuare atent si sper sa fie ok.
Pentru eventualii ghinionisti cu distrubutie rupta (cel putin la 1.9ctdi): se inlocuiesc cele 16 tachet /culbutori, calibrare as came daca a iesit din ritm, motorul a ramas cat de cat protejat.Nu s-a ajuns la distrugeri majore.
Salutari!
ulm
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Germania
- Masina: Zafira 2007 1,9 CDTI 150CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
]Salut colegi!
Acceiasi problema o am si eu la Zafira cu 168.000 cu distributia si originale,dar din pacate sa blocat pompa si motorul nu a mai avut putere nu sa auzit nimic suspect,am schimbat distributia dar nu prneste da doar rateuri si nici cu spraiul nu porneste?motorul il invart la mana si are compresie,am verificat si compresia are undeva intre 14 bari si 16 bari,ce trebuie oare sa fac?
Acceiasi problema o am si eu la Zafira cu 168.000 cu distributia si originale,dar din pacate sa blocat pompa si motorul nu a mai avut putere nu sa auzit nimic suspect,am schimbat distributia dar nu prneste da doar rateuri si nici cu spraiul nu porneste?motorul il invart la mana si are compresie,am verificat si compresia are undeva intre 14 bari si 16 bari,ce trebuie oare sa fac?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat