asdre
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare, am o intrebare pentru cei cu motoare pe benzina: care este consumul de ulei si ce motor? In cartea tehnica spune 0.6 L/1000 km. E adevarat?
Intreb asta pentru ca am avut o astra pe benzina care avea acelasi consum in cartea tehnica si intradevar dupa 8-9 ani si 180 000 km cumsuma si 1L/800 Km
Intreb asta pentru ca am avut o astra pe benzina care avea acelasi consum in cartea tehnica si intradevar dupa 8-9 ani si 180 000 km cumsuma si 1L/800 Km
- lbanias
- OP
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Aia cu ce zice in carte e cumva ca sa se acopere producatorul in cazuri minore de consum, dar cred ca nu ar trebui sa consume ulei la un condus normal.
La mine, 2.0 turbo, nu consuma deloc(vizibil) in cei 3000 km de la schimb, insa la Corsa tatalui meu (1.2 16V) cam bea 0.5 -1 L/1000. Si nimeni nu i-a gasit vreun defect, schimbat marca ulei, verificat mecanic....
La mine, 2.0 turbo, nu consuma deloc(vizibil) in cei 3000 km de la schimb, insa la Corsa tatalui meu (1.2 16V) cam bea 0.5 -1 L/1000. Si nimeni nu i-a gasit vreun defect, schimbat marca ulei, verificat mecanic....
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Orice motor papa ulei, mai ales daca fugaresti masina. Daca de obicei nu depasesti 2/3 din viteza maxima constructiva recomandata de producator a masinii, adica 130-140Km/h, atunci consumul de ulei se va incadra in limite normale, adica 0,6-1L la 10.oooKm. Consumul exagerat de ulei se vede si la teava de esapament, adica scoate fum alb/albastrui si miroase a ulei ars.
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- OP
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Inseamna ca eu am fost norocos ca in 200000 cu Ford Focus nu am stiut ce e aia consum de ulei! Inteleg ca pot fi slabite garniturile, dar la motoare batrine si turate peste 4000. Pai daca producatorul zice ca consuma ulei dar nu zice limita de turatii eu inteleg ca daca merg la 4000-5000 (putere max data de producator) risc sa ramin fara ulei? Eu zic ca cei care aveti consum de ulei ar trebui sa verificati, nu e normal sa consume. O garnitura chiuloasa, pompa e mai ieftina decit un motor refacut.
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
ELITE UK
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
ELITE UK
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- OP
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- lbanias
- OP
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Un ulei foarte bun pentru un benzinar turbo:
Yacco VX 1000 LL - 0W-40:
Densitate la 20º C Kg/m3 841
Vascozitate cinematica la 40º C 76,5 mm2/s
Vascozitate cinematica la 100º C 13,5 mm2/s
Indice de vascozitate 181
Punct de curgere -48
Punct de inflamabilitate Cleveland V.O. 224
Vâscozitate dinamica la -30º mPa.s 5800
Sau daca se prefera un dexos 2, atunci Mobil1 ESP 0w40:
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40ºC 73
cSt @ 100ºC 13.2
Sulfated Ash, wt%, ASTM D 874 0.8
Phosphorous 0.08
Flash Point, ºC, ASTM D 92 234
Density @15º C kg/l, ASTM D 4052 0.845
Total Base Number (TBN) ASTM D 2896 7.8
MRV at -30ºC 26400
Viscosity Index 176
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC, ASTM D 4683 3.76
Yacco VX 1000 LL - 0W-40:
Densitate la 20º C Kg/m3 841
Vascozitate cinematica la 40º C 76,5 mm2/s
Vascozitate cinematica la 100º C 13,5 mm2/s
Indice de vascozitate 181
Punct de curgere -48
Punct de inflamabilitate Cleveland V.O. 224
Vâscozitate dinamica la -30º mPa.s 5800
Sau daca se prefera un dexos 2, atunci Mobil1 ESP 0w40:
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40ºC 73
cSt @ 100ºC 13.2
Sulfated Ash, wt%, ASTM D 874 0.8
Phosphorous 0.08
Flash Point, ºC, ASTM D 92 234
Density @15º C kg/l, ASTM D 4052 0.845
Total Base Number (TBN) ASTM D 2896 7.8
MRV at -30ºC 26400
Viscosity Index 176
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC, ASTM D 4683 3.76
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- OP
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu am pus MOTUL SPECIFIC DEXOS2 5W-30, in ideea ca poate Motul, avind traditie in uleiuri , il face mai ok. Am trecut la asta din cauza ca credeam ca Dexos 2 GM facea probleme, dar alta era buba, fara legatura. Unii zic ca GM Dexos 2 e slab calitativ. N-ar fi exclus ca de fapt uleiul GM sa fie Motul.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat