Suki
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut, vineri m-am pornit spre Bucuresti, iar pe autostrada spre Sibiu, la un moment dat am simtit o bataie pe acceleratie si volan de parca facusem pana. Tras pe banda de urgenta, iar masina la relantiu suna de parca se rupea motorul si acul de la turometru oscila intre 700 si 1000 de rpm. Am oprit masina, iar cand am incercat sa o pornesc nu mai pornea motorul, murea instant. Pana a venit platforma de la Cluj, dupa 2h de la incident i-am dat o cheie din nou iar masina a pornit, dar batea ceva la motor la un interval de 2-3 secunde. Mentionez ca masina ii la Bosch Cluj de sambata si baietii de acolo inca nu ii dau de capat. Are cineva vreo idee ce simptom ar putea fii?
Fum alb in spate nu a fost ca sa zic ca poate ii turbina, la ,motor nu apare nicaieri ulei, sau vreo garnitura sparta.
Va multumesc!
Fum alb in spate nu a fost ca sa zic ca poate ii turbina, la ,motor nu apare nicaieri ulei, sau vreo garnitura sparta.
Va multumesc!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Suki
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii, dar probabil ca pompa de ulei nu a mai asigurat ungerea necesara si motorul a avut de suferit grav. Exista cateva cazuri pe forum. Daca e asa poate ai noroc si scapi doar cu cuzineti schimbati si arbore.
De asemenea poate fi o clapeta de la galerie care s-a rupt si a fost aspirata de turbina si apoi a ajuns in motor. Lucrurile nu suna bine
De asemenea poate fi o clapeta de la galerie care s-a rupt si a fost aspirata de turbina si apoi a ajuns in motor. Lucrurile nu suna bine
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Suki
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Daca era pompa de ulei trebuia sa iti apara mesaj cu oil pressure low...si eu cred ca ar trebui sa verifici admisia sa vezi daca sunt toate clapetele la locul lor si in caz ca nu e de acolo problema le tot anulezi si scapi de o grija,cu ocazia asta vezi daca e totul ok si la distributie...bafta si anunta-ne ce ai rezolvat.
De obicei in cazuri de genul cand motorul se opreste brusc nu e prea recomandat sa incerci sa il pornesti pana nu vezi cauza opririi ca poti provoca daune maari.
De obicei in cazuri de genul cand motorul se opreste brusc nu e prea recomandat sa incerci sa il pornesti pana nu vezi cauza opririi ca poti provoca daune maari.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
N-ar fi primul la care n-apare oil pressure low. Mesajul apare undeva sub 1 bar, poate presiunea era 1 bar si ceva... daca masina era pe autostrada si in sarcina, iar presiunea ar fi trebuit sa fie >3 bar, sa zicem, e clar ca n-a avut presiunea si ungerea necesara pentru turatia respectiva
Iar daca placa vreo clapeta de pe admisie si ajungea in turbina, ar fi aparut SVS.
Nu ramane decat sa demonteze baia... deocamdata.
Iar daca placa vreo clapeta de pe admisie si ajungea in turbina, ar fi aparut SVS.
Nu ramane decat sa demonteze baia... deocamdata.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Oil pressure low apare sub o anumita limita, de obicei sub 1 bar. Daca pompa inca mai baga 1 bar si un pic (insuficient pentru turatie mai ridicata), mesajul nu apare, dar motorul are ungere dar insuficienta. Probabil ca a sesizat la timp, motorul nu ar mai fi avut mult pana sa se caleze, primii se duc cuzinetii (partile moi). Dar sa speram ca n-avem dreptate!
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Suki
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
Update: Baietii de la Bosch s-au dus in proba cu masina is dupa vreo 5km a aparut Low Oil Pressure si au oprit masina. Acuma am dus masina la un specialist pe Opeluri in Cluj si maine se apuca sa demonteze. La relatiu masina merge normal, cand apasa ambreiaju incepe sa sune ceva ciudat in motor si parca se plimba o bila si nu urca turatia mai sus de 2000 rpm.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat