Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
deci trebuie sa conectez alea 3 fire inseamna Very Happy
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune ce fel de pini se potrivesc la DDM ? Am impresia ca la switch sofer se potrivesc alea de la mufa pt floppy din sursa computerului Very Happy

PS: informatie importanta pentru montarea cilindrului cat si scoaterea lui de pe suportul care tine geamul: se trage de plasitcul alb catre stanga, cum bagati mana pe gaura mare a usii deasupra motorului. se va rabata la 45 de grade si astfel e usor sa pui partea dinspre usa a cilindrului, cat si sa o scoti. Apoi, la montare, la fel, cu plasticul rabatat, se monteaza cilindrul in partea dinspre masina, iar folosind o surubelnita mica se introduce prin el sa il tina in loc, apoi se rabateaza plasticul inapoi in pozitia initiala. Cobori geamul in plastic, il centrezi cu alta surubelnita mica bagata prin acea gaura, in timp ce prima tine cilindrul, cu a doua se ajuta impingerea cilindrului prin plastic si geam si apoi prin spate se aplica partea a doua a cilindrului Smile sper sa va fie de folos, eu nu am stiut chestia asta pana nu am desfacut a doua usa, si m-am chinuit 2 ore sa pun cu pensete si maini de copil prin gaurile alea Very Happy
  • Mijareta

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De fapt cilindrul de care vorbesti tu, este format din doua bucati. Ele se desprind foarte usor una de cealalta introducand un cui metalic in el(ele) de 3mm. In felul acesta "anulezi" lockul lor care le tine impreuna. Montarea la loc este excat invers, recunosc ca nici mie nu mi-a fost usor cu crenvustii mei, dar iti poti usura munca centrandu-le pe geam si plastic cu acelasi cui. Atentie la blocarea lor sa se faca corespunzator, altfel la un moment dat macaraua doar va ridica geamul, nu-l va cobori in schimb. Eu am fost patit la geamul spate stanga.
In alta ordine de idei odata cu geamurile electrice spate eu am montat si lampile din usi, intrucat instalatiile electrice din usi aveau prevazute si lampile anticoliziune, Asadar daca vrea cineva informatii ii stau la dispozitie.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu mai am nicio mufa libera pentru lampile din usi, tu cum le-ai montat ?

Imi spune si mie cineva ce fel de pini pot folosi pentru cablarea intre DDM si Switch usa sofer ?

Multam
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cei din switch sunt cei mai comuni pini care se pot gasi pe masina.
Cei de la pdm sunt unii cu un mic cauciuc rotund in jurul lor (sper sa tin bine minte).
Nu stiu de la ce altceva se pot folosi, eu am folosit de pe o instalatie de vectra c, am cautat si am gasit ce imi trebuia...
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am de gand sa fac si eu operatiune cu montatul geamurilor electrice pe spate la vectra c! Am achizitionat cele necesare si azi am si facut o proba la rece (am conectat cablajul cu motor si buton actionare la mufa de la usa) si totul pare sa merga normal (spre norocul meu masina mea e precablata complet).


Zilele urmatoare ramane sa montez si macaralele in usi si voriam sa stiu daca se potrivesc perfect sau trebuie facuta vre-o adaptare ceva!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai daca sunt de vectra c ar trebui sa se potriveasca fara nici o adaptare.
e posibil ca cele de break - signum sa difere putin de cele de berlina - hatchback dar nu sunt sigur.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Masina donatoare este tot vectra c Gts (hatchbach) la fel ca a mea. Sambata ma apuc de treaba sper sa nu am surprize neplacte
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am terminat operatiuna de montare a geamurilor si totul merge ok! In schimb dupa motarea geamurilor a aparut o erroare cu "Check Safeguard" la alarma! Acum nu stiu daca problema e de la montarea gamurilor sau daca e doar o coinchidenta! M-am uitat cu op-com dar nu gasesc modulul de alarma sa vad exact care este erroarea!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi util codul de eroare exact.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu am gasit cu op-com modulul de alarma ca sa citesc erroarea (nu stiu unde ar trebuii sa fie)! Oricum intre timp am rezolvat problema care era de la usa stanga spate. Mufa care intra in broasca usii de la noul cablaj nu facea corect contact si nu mai mergea inchiderea centralizata pe usa respectiva si de acolo erroarea la alarma (nu mai vedea usa respectiva cand se inchidea/deschidea) Am curatat bine contactii din mufa + spary contacte si totul merge bine acum!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil eroarea o vedeai in bcm, era nevoie doar sa dai un total vehicle readout.
Probabil aveai o eroare cu circuit open or high voltage.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pe bcm nu aveam decat o erroare legata de switch-ul de la geam
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR