marinica- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2007
- Mesaj Privat
georsc
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
marinica...
depinde de ce cutie de viteze ai. din cate stiu pe c20ne au fost montate F16 si F18.
daca ai F16 depinde care varianta o ai, cea scurta sau cea lunga.
aceste date le alfi de pe carcasa cutiei de viteze, de langa timonerie (tijele de la schimbator)
este posibil cu F16 lung atingerea unor viteze apropiate, chiar cand plafoneaza motorul. in viteza a 2-a 95km/h = 6500rpm, chiar la granitza cu roshu. e duce cam 6900 pana incepe sa platfoneze.
depinde de ce cutie de viteze ai. din cate stiu pe c20ne au fost montate F16 si F18.
daca ai F16 depinde care varianta o ai, cea scurta sau cea lunga.
aceste date le alfi de pe carcasa cutiei de viteze, de langa timonerie (tijele de la schimbator)
este posibil cu F16 lung atingerea unor viteze apropiate, chiar cand plafoneaza motorul. in viteza a 2-a 95km/h = 6500rpm, chiar la granitza cu roshu. e duce cam 6900 pana incepe sa platfoneze.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
mctoto a scris:cu jenti de 15 si caucicuri de 55 I-a ai maxim 51 de km/h
f16CR si f16WR au raportul la I-a la fel .
ca sa ai 70 la ora ar trebui sa ai jenti de 21 si gume cu talon de 75
f16CR si f16WR au raportul la I-a la fel .
ca sa ai 70 la ora ar trebui sa ai jenti de 21 si gume cu talon de 75
true, am uitat de aspectul asta. si eu aveam 205/55/15
in viteza 1 nu m-am uitat niciodata cat prinde, dar sunt sigur si eu ca 70 nu prinde.
LE: in varianta care o zici tu, cu roti mari, in bord de fapt i-ar arata mai putin decat viteza reala, eventual cu un radar o sa isi dea seama cati km/h are.
cel mai bine ar fi sa-si puna roti de 12", atunci in bord o sa ii arate ca merge cu 100 cu a 1-a, cand de fapt merge cu 40 km/h
LE2: eu cu NE schimbam frecvent la 6500rpm
marinica- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2007
- Mesaj Privat
mctoto a scris:cu jenti de 15 si caucicuri de 55 I-a ai maxim 51 de km/h
f16CR si f16WR au raportul la I-a la fel .
ca sa ai 70 la ora ar trebui sa ai jenti de 21 si gume cu talon de 75
era sa uit : ne-ul e limitat la 5700 rpm
esti sigur de ceea ce zici? si daca calculele pe care vi le-am zis sunt reale cum as putea sa le testez adica sa fac un test ceva de genu' asta? si inca ceva acest motor sigur nu e limitat la 5700rpm pentru ca eu simt ca trage pana ajunge la linia alba adica dupa linia rosu(7000rpm) vreau sa zic ca se taie atunci cand ajungi la cele 7000 de ture.pot afla daca sunt facute ceva modificari? motorul ca exterior este identic cu c20ne cutia nu stiu de pe ce planeta provine e pur si simplu "o caseta de parfumuri"exagerez dar e foarte mica
f16CR si f16WR au raportul la I-a la fel .
ca sa ai 70 la ora ar trebui sa ai jenti de 21 si gume cu talon de 75
era sa uit : ne-ul e limitat la 5700 rpm
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
alex_t a scris:
LE: in varianta care o zici tu, cu roti mari, in bord de fapt i-ar arata mai putin decat viteza reala, eventual cu un radar o sa isi dea seama cati km/h are.
cel mai bine ar fi sa-si puna roti de 12", atunci in bord o sa ii arate ca merge cu 100 cu a 1-a, cand de fapt merge cu 40 km/h
LE: in varianta care o zici tu, cu roti mari, in bord de fapt i-ar arata mai putin decat viteza reala, eventual cu un radar o sa isi dea seama cati km/h are.
cel mai bine ar fi sa-si puna roti de 12", atunci in bord o sa ii arate ca merge cu 100 cu a 1-a, cand de fapt merge cu 40 km/h
nu ziceam de bord , ziceam de viteza reala de 70km/h cu rotile respective , la turatia de 5700
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
revenind, oricum e un topic caruia nu ii inteleg scopul!
c20ne platfoneaza undeva pe roshu, intre 6500-7000, l-am platfonat de nenumarate ori! motorul nu avea nici cea mai mica modificare
marinica, iti garantez ca nimeni nu ar pune o cutie de viteze "ca o cutie de parfum" pe un motor c20ne. pune totusi o poza sa ne elucidam.
2 la mana, daca tu prinzi 70 cu a 1-a, aia nu e cutie sport! e cutie de masini americane probabil
c20ne platfoneaza undeva pe roshu, intre 6500-7000, l-am platfonat de nenumarate ori! motorul nu avea nici cea mai mica modificare
marinica, iti garantez ca nimeni nu ar pune o cutie de viteze "ca o cutie de parfum" pe un motor c20ne. pune totusi o poza sa ne elucidam.
2 la mana, daca tu prinzi 70 cu a 1-a, aia nu e cutie sport! e cutie de masini americane probabil
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Da, in anumite documente am gasit ca limita e la 5700 dar din ce am mai vorbit azi unii zic ca e pe la 6500.
Eu nu am testat peste 5500 ca sa vad.
oricum si la 6500 tot esti departe de 70km/h .
cred ca de cand ai schimbat cutia nu mai coincide indicele de viteza de pe cadrane cu cel al cutiei si arata eronat.
Eu nu am testat peste 5500 ca sa vad.
oricum si la 6500 tot esti departe de 70km/h .
cred ca de cand ai schimbat cutia nu mai coincide indicele de viteza de pe cadrane cu cel al cutiei si arata eronat.
il20let
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Ialomita
- Masina: Calibra 1993 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
mihai_br
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un astra y1.7dt si m-ar interesa modificarea raportului din treptele superioare, sau doar tr. 5. As dori un consum mai bun si turatie mai joasa la viteza pe autostrada. Ma gandesc la inlocuirea pinionului din tr. 5 cu unul de la o cutie de 2.0 dti, sau alte forme de multiplicare din disc de ambrieaj... ce solutii ar fi?
ps. Sarbatori frumoase!
ps. Sarbatori frumoase!
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
plopy- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
e vorba de rapoartele cutiilor.
Gearbox 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th rev FDR
========================================================
F10/F13 3.55 1.96 1.3 0.89 0.71 3.31 4.18
F16w 3.55 1.95 1.28 0.89 0.71 3.33 3.94
F16c 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55
F18w 3.58 1.87 1.23 0.92 0.74 3.33 3.55
F18c 3.58 2.14 1.48 1.12 0.89 3.33 3.55
F20 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55
F20 3.72/3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.72
F23 3.58 2.02 1.35 0.98 0.81 3.31 3.84
F25 3.38 1.76 1.12 0.89 0.77 3.17 3.82
F28 3.57 2.16 1.45 1.1 0.89 0.74 3.32 3.72
Gearbox 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th rev FDR
========================================================
F10/F13 3.55 1.96 1.3 0.89 0.71 3.31 4.18
F16w 3.55 1.95 1.28 0.89 0.71 3.33 3.94
F16c 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55
F18w 3.58 1.87 1.23 0.92 0.74 3.33 3.55
F18c 3.58 2.14 1.48 1.12 0.89 3.33 3.55
F20 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55
F20 3.72/3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.72
F23 3.58 2.02 1.35 0.98 0.81 3.31 3.84
F25 3.38 1.76 1.12 0.89 0.77 3.17 3.82
F28 3.57 2.16 1.45 1.1 0.89 0.74 3.32 3.72