Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • mircea_t1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti despre motorul 2.0 diesel de 165 de cai pus pe astra? Exista probleme? Are cineva aceasta versiune? Pareri despre motorizare.

Multumesc.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum este motorizarea de 2.0 165 de cai in schimb am 2.0 160 de cai ! Eu am avut probleme de soft inca de cand mi-a venit masina si nici pana in ziua de azi nu mi s-a rezolvat problema pentru ca nu stiu ce are ! In schimb motorul este destul de k ca putere . Este un pic cam zgomotos, cat despre consum am un consum decent de 8% asta in conditiile in care am si cutie automata la masina si o si alerg cand prind ocazia ! Nu te dezamageste in depasiri , eu zic ca este motorizarea ce-a mai buna pentru greutatea masinii care o are ! Daca vrei ne putem intalni odata si iti fac o demonstratie cum se comporta motorul de 2.0 160 de cai
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am versiunea de 2.0 165CP, dar ma indoiesc ca difera mare lucru fata de cea de 160.
E un motor bun, elastic, silentios dupa mine (comparativ cu ce am avut pe Megane 2 1.9 dCi). Are cuplu o gramada, de la turatie mica, dar dupa 3000 rpm isi pierde repede din suflu si turatul pana la 4000 rpm nu il recomand decat in depasirile prelungite, altfel nefiind necesar si neaducand nici un plus de putere.
Consumul este mai mult decat decent pentru un astfel de motor. Daca e abuzat la maxim, si in trafic, mai mult de 10,3 l/100 km, nu am reusit sa scot. Daca mergi cu el decent prin aglomeratie, scoti lejer un 8-8.5 cu a/c, dar sunt convins ca merge si mai putin.
La drum intins, consuma intre 4.6-5 si 8 l/100 km, din nou, la capete opuse (mers responsabil vs sportiv si viteze mari).

Probleme, momentan nu am la motor. Doar un tremurat care mie mi se pare anormal, pana cand ajunge la 75 de grade apa, dupa care dispare si ralanti-ul este stabil si rotund. Pana atunci, ralanti-ul tremura usor si cateodata da impresia ca se accelereaza masina singura cu 50 rpm. Asta se intampla la temperaturi sub 10-15 grade afara. Inca nu am depistat cauza problemei, mai ales ca s-a incalzit vremea si cand am dus-o nu a mai facut. Plus ca trebuie lasata o zi in service si pornita a doua zi cand e rece.

Per total, recomand motorul, eventual si cu optiunea FlexRide pe masina, deoarece in oras este mai comod de stapanit "herghelia" pe modul Tour, cand acceleratia si raspunsul propulsorului sunt mai domoale. Pe modul Sport demareaza instantaneu, turbo lag-ul este redus la minim, dar si consumul creste.

Eu cred ca am prins prima serie de motoare de 121KW, masina fiind comandata prin iulie-august vara trecuta, fiind fabricata in Germania si de generatie 2012. Poate intre timp au actualizat softul motorului ca sa nu mai tremure la rece. Poti incerca un test-drive cu un Astra GTC 2.0 CDTI, are acelasi motor, de 165CP. Eu am mers cu unul la Erebus, prin februarie, dar motorul era cald si nu am apucat sa vad daca tremura sau nu.
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
servus.
eu am varianta 160 cai 2011. (ST)
in afara de o eroare la ecu ce a necesitat schimbarea in intregime a ecu nu am avut nimic.
motorul mi se pare silentions - si alti posesori de diesel s-au urcat in masina si parca nu credeau ca e diesel.
e foarte fain ca are putere mare la turatie mica - eu schimband undeva la 2000 de ture. este geniala pentru depasiri motorul fiind foarte puternic. cum poti vedea in alte posturi, m-am tinut cu succes dupa super masini care incercau sa se "scuture" de mine.

ca si consum in bucuresti condus la ore de varf si destul de intepat am undeva intre 7 si 8%. la drum lung pe autostrada ia un 5.5-6 daca o tin cu 135-140. altfel la drum - batraneste - cu 55 in localitate si 110-120 in afara o scoti in 4.5 sau si mai jos.

de grea masina se simte grea de aceea motorul de 2l este foarte potrivit. innainte de a o comanda pe asta am testat un 1.7 si mi s-a parut cam fara vlaga in coditiile in care diferenta de pret pana la motorizarea de 2l nu e foarte mare.
ar fi interesant de facut o comparatie intre consumuri la 1.7 si la 2l - am vaga impresie ca iesi mai ieftin cu 2l.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ poseidon si eu am eu si am avut o oscilatie la turometru iar masina mea avand cutie automata si fiind in drive cu picioru pe frana masina tinde sa plece de pe loc si se smuceste ! exact ca la tine numai la temperaturi scazute si motorul fiind rece
Mi-au schimbat si soft si injectoare , mi-au schimbat si parametrii si tot degeaba ! Se pare ca este o problema generala ..
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@Spire, citeam prin testele din reviste ca la Insignia 2.0 CDTI, redactorii mentionau niste "ezitari" la rece. Poate despre asta o fi vorba si intr-adevar o fi o problema generala.
Totusi, e ceva ciudat pentru ca pe o Insignia de test-drive, asta iarna, pornita la rece, ralanti-ul era foarte stabil. Nu am iesit cu ea in teste, nici nu a mers foarte mult pe loc (la mine nu tremura cum o pornesc, ci dupa cateva minute, cand plec cu ea si stau la semafoare prin trafic), dar parea ok. Am turat-o pana la 1500 - 2000 rpm, am lasat acceleratia si turatia a coborat si s-a stabilit la un uniform 900 rpm. La a mea, cand fac asta, ralanti-ul scade nitel (50 rpm) sub 900, apoi imediat se accelereaza singura pana la 900 si ramane acolo pana incepe tremuratul din nou.

Eh, totusi, sa nu speriem colegul amator de 2.0 CDTI Smile. Dupa mine e un motor foarte reusit, cu o functionare frumoasa, exact ce imi doresc de la un diesel (cuplu la turatie joasa, elastic, consum mic, etc). Doar treapta intai la cutia manuala este exagerat de scurta (cred ca are 30-35 km/h la 4000 rpm). Dar in rest vitezele sunt etajate ok, treptele 3 si 4 pentru depasiri, 5 si 6 pt viteze mari si consum cat mai mic.
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
asa - stiam eu ca am uitat ceva.

eu nu am avut probleme la relati - nici ezitari nici nimic.
singurul moment ce trebuie mentional este ca asta iarna dupa o luna de nepornit si nemiscat din parcare prima data cand i-am da cheie (si aveam 30 cm de zapada pe ea) a luat-o dupa 3 secunde fata de normalul de 1 secunda...

altfel porneste din prima instant si nu am nici o fluxtuatie in turatii nicicand...
si nici zgomote pe spate nu am. singurul zgomot e de la scaunul de bebe Smile cand e gol si ii troncane saibele de la centuri.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu reusesc sa gasesc cum generez un link pentru un anumit post dintr-o pagina, dar colegul @tonytm explica in josul paginii de aici: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=20, despre ce e vorba cu tremuratul.

@mihail, si mie imi place ca iarna porneste foarte repede. La orice temperatura, nu a stat sa invarta mai mult de 3-4 ori. La iarna insa, o sa incerc sa montez un Hydronic ca al lui @RaduRek, pentru incalzire stationara, asa motorul va fi protejat in cazul drumurilor mai scurte si pornirilor la temperaturi foarte mici.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
am versiunea cosmo sport tourer S 2.0 l 160 cai, pret-calitate cred ca e destul de ok, dupa un an si 25 000 km nu am avut nici un fel de probleme, sant foarte multumit de masina, consumul e destul de decent , dupa circa 7000 de km parcursi am observat ca era 6,3 l, recomand optiunile flex ride, farurile adaptative afl si pachetul opc line 1 (sport)
  • mircea_t1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am facut ieri test drive cu un GTC motorizare 2.0 165 cai. Intr-adevar, treapta 1 este scurta, cea de a doua o completeaza foarte bine, in schimb cand treci in cea de a treia am observat un lag in momentul in care incepe masina sa mearga pe treapta trei. In loc sa traga liniar, are un moment de ezitare ca si cum ai baga o treapta de viteza nepotrivita.
Motorul trage ok, pana in plaja de 3000 de ture, dupa care isi pierde suflul. Este usor zgomotos, mai ales in ture inalte.
(Stiu ca nu e din aceeasi categorie, dar tind sa il compar cu motorul de 2.0 163 cai de pe BMW 320d, care trage mult mai bine si se duce frumos in ture. Motorul de la Opel mi se pare usor adormit. )
Timoneria cutiei de viteze mi se pare foarte reusita, totul fiind foarte precis. Directia foarte exacta, mai ales la activarea modului SPORT, care odata activat mareste sensibilitatea acceleratiei. Suspensia nu am observat-o modificandu-si comportamentul indiferent de modurile in care am mers - Sport, Normal, etc, poate si pentru ca pe asfalt nefiind un drum cu multe gropi nu am supus-o la un test adevarat.

Despre optionale, eu inclin spre modelul Cosmo, cu trapa, senzori de parcare fata spate, navigatie (imi place mult ecranul de 7" color), incalzire in scaune pentru zilele friguroase, flex ride, xenon, faruri adaptive, scaune mixte piele - textil, si in functie de buget, o sa incerc sa pun cat mai multe lucruri.

Cum se comporta in timp platicele bordului? Au inceput sa trancane?
Are cineva navigatie pe masina? Cum se comporta mai ales in Romania?
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Lagul respectiv apare mai ales in modul Tour si Normal. Am observat asta de cand am luat masina, dar nu e deranjant atunci cand o conduci normal si nu sportiv. Intr-adevar, cand vrei sa treci repede prin viteze, lag-ul ala e sacaitor, ai impresia ca iti da in nas masina. Dar pentru asta e modul Sport, care rezolva acest inconvenient Very Happy. Plus ca, dupa ce s-a mai rodat motorul, lag-ul nu a mai fost asa de pregnant.
Motoarele de pe Opel si BMW as zice ca sunt din aceeasi clasa, au cifre foarte apropiate, dar sa nu uitam ca BMW este unul dintre cei mai buni motoristi la ora actuala. Peste tot sunt laudate atat propulsoarele lor diesel, cat si cele pe benzina.
Dar eu zic ca 2.0 CDTI-ul, este mai mult decat potrivit pentru Astra. Potrivit mai ales pentru drumuri lungi, pentru ca in oras, mi se pare ca il cam gatui, filtrul ala de particule isi face regenerare destul de des, puterea si cuplul mi se par prea mari pentru Bucuresti (noroc cu modul Tour) etc.
De plastice, ce sa zic, la 7300 km sunt ok Razz Nu trancane nimic, dar incerc sa menajez cat de mult pot masina.


P.S. Daca esti nefamilist, ti-as recomanda sa iei GTC-ul, daca iti place. La interior, are acelasi spatiu din Astra obisnuita, portbagaj la fel de mare, dar un design mai proaspat si mai atractiv. Rolling Eyes
  • Turb0

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mircea_t1 tine cont si de faptul ca ai testat un motor nerodat.Comportamentul se schimba mult dupa 10.000-15.000 km; cel putin asa sa intamplat la mine la 1,7.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
corect Turb0 ,

@mircea_t1
la inceput nu prea faci diferenta intre normal, sport si tour, dar dupa ceva km se cunoaste cand schimbi pe sport sincer o sa vezi ce bine trage inclusiv cu treapta a 4-a,plecarea e mai rapida cu roti de 16"(cazul meu de iarna) in schimb cu ale de 18" e mult mai stabila, dupa parerea mea daca nu ar fi filtrul de particule cred ca motorul ar fi ceva mai agresiv dar asta e ... euro 5.....
  • ARALD

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am cumparat acum vreo 3 -4 luni o astra 2.0 - 165 cp cu Flexride. Probleme nu am observat, poate decat ca suspensia e un pic mai zgomotoasa si intradevar unele mici fluctuatii la relanti cand e rece. Dar in rest masina se comporta peste asteptari. La viteze mari ( 230 km/h) pe mod Tour nu se simte . Modul Sport isi face treaba mai ales cand ai nevoie sa depasesti 2-3 masini. Este oricum diferenta mare intre astra H si J. Sper doar ca J-ul sa tina macar cat H-ul (in prezent am pe H 487000 km, fara sa umblu in motor - z17 dtl). Ca utilizator vechi de motoare diesel am un sfat pt voi : nu tineti seama de indicatorul acela de schimbat treptele mai ales in oras. Riscati sa va treziti cu turbinele in pionieze. Diesel-ul trebuie sa mearga mai turat...1l in plus la consum va scapa de multe probleme.
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Am avut posibiltatea de a merge aprox 1 saptamana cu o insignia 2.0 DTH, 120 kW / 163 CP (AWD), 6-viteze automatã si am ramas placut impresionat de capabilitatile masinii. In primul rand mi-a placut cutia care scoatea cam tot de la cei 163 cp. Nici cu bagaj si 4 persoane in masina cu ac pornit masina nu dadea semne de submotorizare. Demarajul era liniar dupa 2000 rpm iar motorul mi-a s-a parut foarte silentios si plin de forta ,din cate am inteles cuplul era pe undeva pe la 380nm. De altfel o masina foarte placuta pe reprize de demaraje si depasiri in scurt.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@ARALD, mai taie din vitezele alea de 230 km/h Smile Ca si la vale am prins o singura data 225, altfel pe drum drept nu iti sare de 215-218 km/h. E totusi o caramida de 1665 de kg, chiar daca are 165 de cai. Dar de acord cu ce zici de indicatorul de schimbare treapta....e prea de tot sa schimbi la 1700-2000 cat iti arata ala.

@alex_mih, am mers si eu cu o Insignia aproape similara, doar ca nu era AWD. Mi-a placut cat de confortabila era cutia, masina tragea binisor, dar ca sa vezi cu adevarat ce poate motorul asta, trebuie sa te dai cu o Astra care e mai mica, mai usoara si mai agila decat Insignia Smile Cuplul de 380NM e cu overboost, dupa ce trec cele 30 de secunde sau cat dureaza, revine la 350NM.
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2011 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut @poseidon06 . Cu siguranta ca acest tip de motor pe un opel astra face o figura mai buna . Dar eu am apreciat acest motor in contextul unui confort deplin - o masina de clasa superioara, avand cutie automata si awd si alte chestiuni ( scaune anatomice , bixenon etc) . Cu siguranta ca pe astra as fi remarcat din prima sportivitatea lui. Dar pe insignia ( ce avea mai multe bunatati pe ea ) m-a vrajit intai poleiala . Smile
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, atributul confortabila i se potriveste cel mai bine. Mai ales intr-un oras aglomerat, cutia automata face minuni. Si mie mi s-a parut putin mai silentios motorul de 163 de cai, dar nu cu mult. Daca il compar cu al meu caruia i-am pus alt ulei decat GM Dexos 2, sunt cam la fel. Iar Insignia e antifonata mai bine probabil, fiind o clasa peste.
Te inteleg ca te-a impresionat masina, si mie mi-a placut. Am fost la un pas asta vara sa dau Astra-ul pe un Insignia BiTurbo AWD cu facelift (era la promotie cu 4x4 gratis). De aceea am facut drive testul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atunci, ce te-a determinat sa renunti?
Cumva pretul... Question
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pretul pe care il obtinusem era super bun. Dar exact in ziua in care trebuia sa ma duc cu toate actele la banca pentru credit, persoana care era interesata de Astra-ul meu, a renuntat. Razz (isi luase o Insignia, tot SH). Pe urma nu am mai vandut-o.
Asa a fost sa fie...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR