DJIO
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut! am o mica neliniste in privinta unei probleme aparute la masina, mai exact aparitia unor pete de ulei in zona motorului (am atasat cateva poze ) Nu stiu de cat timp persista aceasta problema deoarece eu am observat-o de abia anul trecut cand pierdeam antingel foarte mult si era "ud" tot in aceeasi zona ca si acum. Dupa constatarea mecanicilor au dedus ca problema ar fi ..pompa de apa, pe care am si schimbat-o ulterior + distributia, dupa care problema antigelului a disparut . Eu credeam ca si acea zona "umeda" a disparut odata cu schimbarea pompei de apa dar se pare ca problema persista si vine din alta parte! Consumul de ulei pot spune ca e ca la carte ... 0,6 la 1000 km. Intre schimburile de ulei mai completez 2 litri. Schimb uleiul o data pe an, la aprox. 8000 km, insa de ceva vreme in parcare am observat o pata de ulei sub masina. Sa fie dusa vreo garnitura? Sincer nu ma pricep atat la mecanica si voiam sa va cer asa un sfat la prima vedere, ca ma gandesc ca nu sunt singurul care a avut aceasta problema. O solutie ar fi vizita la mecanic, dar momentan nu prea am suficent timp si bani pentru masina. La ultimul drum mai lung mi s-a aprins si martorul "Emissions control lamp", dar poate sa fie si din cauza benzinei mai proaste. Va multumesc!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
DJIO
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
DJIO
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
Va salut, revin cu noutati!
Acum 5 luni de zile am segmentat motorul si am scapat de problema! Cu ocazia asta am curatat si clapeta de acceleratie. Dupa alte 2 luni am schimbat si bujiile pt ca nu le.am schimbat niciodata de 6 ani si am pus buji de la GM modelul FLR8LDCU cu 2 electrozi. Dupa montarea lor motorul nu mai merge asa frumos la relanti cum o facea inainte avand ocilatii de -+50 turatii/min. Intre timp a aparut si eroarea P0136 la sonda lamda pe care am ignorato si am scapat de ea alimentand cu benzina de 99 sau 100.
In ultima luna insa au aparut problemele: in timp ce urcam un deal a inceput motorul sa tremure si mi.a aparut martorul check engine in bord cu eroarea P0301 si P0136. Am mers cu masina in service si am constatat din nou urme de ulei in zona distributiei si a chiuloasei. Cauza la tremuratul motorului mi s.a. spus ca ar fi de la bobina de inductie sau fisele. Am schimbat doar semering ax cu came si semering vibrochen pt ca tremuratul motorului a disparut. Am tras de fisele de la buji si motorul functioneaza si in 3 pistoane.
Acum recent a reaparut acea tremurare a motorului cand este rece si se observa din nou o mica pata de ulei cred, care vine din zona distributiei, de la capac. Ce ma sfatuiti sa fac? Ma gandeam ca ar putea fii de la Egr, dar eu il am anulat pe masina. As pune vechiile buji inapoi sa vad daca se simte o diferenta. Daca este cineva din Cluj binevoitor sa ma ajute cu un test de compresie, un schimb de buji, o curatare de clapeta acceleratie, un sfat unde pot merge la un mecanic bun care sa se ocupe mai serios de masina (luat si masurat, desfacut, nu doar dat cu presupusul) as fi recunoscator! Sunt nou in Cluj si nu prea cunosc multe pe aici Multumiri!
Acum 5 luni de zile am segmentat motorul si am scapat de problema! Cu ocazia asta am curatat si clapeta de acceleratie. Dupa alte 2 luni am schimbat si bujiile pt ca nu le.am schimbat niciodata de 6 ani si am pus buji de la GM modelul FLR8LDCU cu 2 electrozi. Dupa montarea lor motorul nu mai merge asa frumos la relanti cum o facea inainte avand ocilatii de -+50 turatii/min. Intre timp a aparut si eroarea P0136 la sonda lamda pe care am ignorato si am scapat de ea alimentand cu benzina de 99 sau 100.
In ultima luna insa au aparut problemele: in timp ce urcam un deal a inceput motorul sa tremure si mi.a aparut martorul check engine in bord cu eroarea P0301 si P0136. Am mers cu masina in service si am constatat din nou urme de ulei in zona distributiei si a chiuloasei. Cauza la tremuratul motorului mi s.a. spus ca ar fi de la bobina de inductie sau fisele. Am schimbat doar semering ax cu came si semering vibrochen pt ca tremuratul motorului a disparut. Am tras de fisele de la buji si motorul functioneaza si in 3 pistoane.
Acum recent a reaparut acea tremurare a motorului cand este rece si se observa din nou o mica pata de ulei cred, care vine din zona distributiei, de la capac. Ce ma sfatuiti sa fac? Ma gandeam ca ar putea fii de la Egr, dar eu il am anulat pe masina. As pune vechiile buji inapoi sa vad daca se simte o diferenta. Daca este cineva din Cluj binevoitor sa ma ajute cu un test de compresie, un schimb de buji, o curatare de clapeta acceleratie, un sfat unde pot merge la un mecanic bun care sa se ocupe mai serios de masina (luat si masurat, desfacut, nu doar dat cu presupusul) as fi recunoscator! Sunt nou in Cluj si nu prea cunosc multe pe aici Multumiri!
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
DJIO
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat