Sa inceapa povestea ...
1.S-a aprins prima oara martorul de ESP ( la pornirea motorului se stingeau toti martorii in mers dupa 10-20 km se aprindea martorul ESP si ramanea aprins !) = N-am bagat prea mult in seama eroarea.
2.La cateva saptamani s-a aprins si martorul de la servo directie (volanul cu semnul exclamarii) .in acel moment avea momente cand cadea servo.
3.Am fost la o constatare.
CONCLUZIA: BANDA CIM (folia din interiorul CIM-ului ar fi cauza si ar trebui schimbata)
Bun...
4.Pana sa ajung sa schimb folia...Vine marea problema :
5. Rulam frumos intr-o zi de sambata si ma trezesc ca mi se stinge tot bordul...toate luminile...cedeaza servo(volanul da sa se blocheze ).Caut butonul de avarii...Nu mai functioneaza niciun buton...Nici maneta de semnalizare nimic doar motorul...Trag pe dreapta (cu greuuuuuuuuu)!
Dupa cateva min pun iar contactul...Se aprind toti martorii se sting ! Totul pare OK...dau sa pornesc motorul...se stinge tot...Opresc motorul merge iar radio .avariile si luminile...
O opresc iar...o pornesc...Imi porneste aerul conditionat fara sa apas pe niciun buton...incerc sa l opresc...NIMIC...opresc motorul....aerul mergea...scot cheia din contact aerul mergea... 🙄 Scot borna de la baterie o pun la loc...la fel aerul porneste singur ! Pana la urma i-am scos siguranta mare de 30 si s-a oprit !
ASTEPT PARERILE VOASTRE !
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)